PSV
Moderator: mods
Re: PSV 2012-2013
pfft dat een online polletje een heel artikel kan opleveren... komkommertijd!Rishi schreef:http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/ite ... n-sneijder
Zeer groot talent. Denk dat je de afweging moet maken waar je Siem laat spelen. Wanneer je Siem in de spits zet, ga je er op het middenveld binnen de huidige selectie op achteruit. Dat zou Maher kunnen opvangen. Wanneer je met Siem en Eriksen op het middenveld plant, kun je Maher laten lopen...Rishi schreef:En toch wil je Maher bij Ajax?
Anyhow, het lijkt erop dat Ajax z'n nieuwe lijn trouw blijft en geen miljoenen voor Maher wil neerleggen. Ze willen iemand met het talent van Maher als 16-jarige voor weinig binnenhalen en niet als 20-jarige voor veel.
psv bestaat 100 jaar en moet dit seizoen kampioen worden. Dickie zal denken: Toivonen ligt er nog wel effe uit, Wijnaldum is een liability én ik mis een middenvelder met de eindpass, dus ik wil Maher. Sportief begrijpelijk, financieel link. Maar dat zal Dickie een zorg zijn, want die is na dit seizoen toch weg.
Tevens ligt bij psv de focus op het halen van individueel talent (met jackpot-potentieel) i.p.v. op het aantrekken van gerichte versterkingen. Of psv met Maher een beter elftal op de been brengt is m.i. nog maar de vraag. De pijnpunten liggen elders.
PSV biedt 5 miljoen op Maher
Bron: Eindhovens dagblad
Wie dacht dat PSV na afgelopen zomer rustig aan zou gaan doen op de transfermarkt, heeft verkeerd gedacht. De Eindhovenaren haalden vrijdag al middenvelder Oscar Hiljemark binnen voor 2,2 miljoen euro. De club heeft ook vijf miljoen euro geboden op Adam Maher van AZ.
Dat maakte het Eindhovens Dagblad vrijdag bekend. De 19-jarige Maher ligt nog tot medio 2015 vast bij AZ, maar wil graag naar PSV vertrekken. AZ heeft het bod van PSV afgewezen en wil 'miljoenen meer' ontvangen voor het talent.
--> psv zal doen wat het niet laten kan. Dat komt wel in orde.
Bron: Eindhovens dagblad
Wie dacht dat PSV na afgelopen zomer rustig aan zou gaan doen op de transfermarkt, heeft verkeerd gedacht. De Eindhovenaren haalden vrijdag al middenvelder Oscar Hiljemark binnen voor 2,2 miljoen euro. De club heeft ook vijf miljoen euro geboden op Adam Maher van AZ.
Dat maakte het Eindhovens Dagblad vrijdag bekend. De 19-jarige Maher ligt nog tot medio 2015 vast bij AZ, maar wil graag naar PSV vertrekken. AZ heeft het bod van PSV afgewezen en wil 'miljoenen meer' ontvangen voor het talent.
--> psv zal doen wat het niet laten kan. Dat komt wel in orde.
Benieuwd uit welk potje dit dan weer komt. Baseman? 

En op twitter.....
#brands over afgewezen bod op #maher: 'iedereen die mij kent weet dat ik niet snel opgeef.' m.a.w. #psv gaat bod verhogen
#psv wil #maher bijna kost wat kost deze winter halen. Clubleiding bereid om zeer ver te gaan om 100-jarig jubileum met titel te vieren.
Maar dat laatste was al erg duidelijk. Wordt nog leuk in Eindhoven daar; Van Bommel, Strootman, Wijnaldum, Toivonen, Engelaar, Hiljemark, Nijland al als middenvelders en dan nog Maher erbij.
#brands over afgewezen bod op #maher: 'iedereen die mij kent weet dat ik niet snel opgeef.' m.a.w. #psv gaat bod verhogen
#psv wil #maher bijna kost wat kost deze winter halen. Clubleiding bereid om zeer ver te gaan om 100-jarig jubileum met titel te vieren.
Maar dat laatste was al erg duidelijk. Wordt nog leuk in Eindhoven daar; Van Bommel, Strootman, Wijnaldum, Toivonen, Engelaar, Hiljemark, Nijland al als middenvelders en dan nog Maher erbij.
Zaakwaarnemers en corruptie gaan hand in hand...
Het wachten is op het moment dat Dick Van B. aan de kant zet als te traag, te negatief voetballend en te gele kaart gevoelig. Tot nu toe hebben ze nog weinig nut gehad van Mark. Wat me overigens wel tegenvalt. Had gedacht dat hij nog wel een seizoen lang van waarde zou kunnen zijn als anker op het middenveld. Maar hij takelt sneller af dan ik dacht. Misschien is hij ook wel voetbalmoe na de deceptie van het EK.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Iedereen die Brands kent weet dat hij gewoon de vraagprijs betaalt. Ook al is die 18 miljoen (Alves).
Wat vraagt AZ?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
9 miljoen.
Dan zul je zien dat ze wel op 7,5 tot 8 miljoen zullen uitkomen.
Je hebt toch het EK gezien? Van Bommel kwam zwaar tekort, kon het totaal niet meer belopen, en dat zelfs tegen een tegenstander van niveau eredivisie (Denemarken).Zeux schreef:Het wachten is op het moment dat Dick Van B. aan de kant zet als te traag, te negatief voetballend en te gele kaart gevoelig. Tot nu toe hebben ze nog weinig nut gehad van Mark. Wat me overigens wel tegenvalt. Had gedacht dat hij nog wel een seizoen lang van waarde zou kunnen zijn als anker op het middenveld. Maar hij takelt sneller af dan ik dacht. Misschien is hij ook wel voetbalmoe na de deceptie van het EK.
En wat Dick betreft: die ken je toch langer dan vandaag? Conservatiever zie je ze zelden. Van B. zal spelen totdat hij er zelf mee stopt.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Zo lang onze Eindhovense vrinden de achterste linie niet versterken, vind ik het best. Met die Zweed en Maher erbij voor het middenveld en vooralsnog geen verkochte spelers, gaat het vanzelf rommelen omdat er teveel middenvelders in de selectie zijn, waarvan er ongetwijfeld een paar gaat lopen zeiken als ze op de bank zitten. Pri-ma!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Helemaal gelijk. Van B. faalde al opzichtig op het EK. Ik dacht alleen dat hij de NL-competitie nog wel aan zou kunnen. Ook niet dus.Jöhnk schreef:Je hebt toch het EK gezien? Van Bommel kwam zwaar tekort, kon het totaal niet meer belopen, en dat zelfs tegen een tegenstander van niveau eredivisie (Denemarken).Zeux schreef:Het wachten is op het moment dat Dick Van B. aan de kant zet als te traag, te negatief voetballend en te gele kaart gevoelig. Tot nu toe hebben ze nog weinig nut gehad van Mark. Wat me overigens wel tegenvalt. Had gedacht dat hij nog wel een seizoen lang van waarde zou kunnen zijn als anker op het middenveld. Maar hij takelt sneller af dan ik dacht. Misschien is hij ook wel voetbalmoe na de deceptie van het EK.
En wat Dick betreft: die ken je toch langer dan vandaag? Conservatiever zie je ze zelden. Van B. zal spelen totdat hij er zelf mee stopt.
Wat Dick betreft weet ik het niet. Is ook een opportunist. Met zoveel middenvelders straks, kan hij zomaar het licht gaan zien als het om Mark gaat.
Ja, dat gat is niet extreem hoog. De wanhoop bij psv is groot genoeg om richting die 9 te kruipen.Revo schreef:9 miljoen.
- Ajaciedjuh
Als de vraagprijs echt 9 miljoen is, dan zal psv dat ook ongeveer moeten betalen. AZ weet dat psv hem perse wil halen en Ajax betaalde uiteindelijk ook de vraagprijs voor Moissander. Ze zijn dus standvastig bij AZ. Verder hebben ze de schulden afbetaald en Moissander gunde ze een transfer.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Bovendien is het halverwege het seizoen een aderlating voor AZ. Die zullen dus inderdaad weinig bewegen.
Maher is een groot talent maar ik schrik er niet van. Laat PSV de hoofdprijs maar betalen om hun verzameling middenvelders verder uit te breiden.
Maher is een groot talent maar ik schrik er niet van. Laat PSV de hoofdprijs maar betalen om hun verzameling middenvelders verder uit te breiden.
Nil volentibus arduum
Volgens Thijsje Slegers willen ze ook nog een centrale verdediger....Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Zo lang onze Eindhovense vrinden de achterste linie niet versterken, vind ik het best. Met die Zweed en Maher erbij voor het middenveld en vooralsnog geen verkochte spelers, gaat het vanzelf rommelen omdat er teveel middenvelders in de selectie zijn, waarvan er ongetwijfeld een paar gaat lopen zeiken als ze op de bank zitten. Pri-ma!

15 mei 2011.
Maar dat zal, tenzij ze de gebakken lucht boven het stadion ook aan de gemeente verkopen, wel een goedkope oplossing worden. Kwestie van prioriteiten. Doe er maar één uit de categorie De Rijck of zo. 

Nil volentibus arduum
Bouma en Manolev hebben toch al net een nieuw contract?!
Die geniale tovenaar Brands is echt niet heel snugger. Zo scoren meer dan alle andere clubs bij elkaar, haal dus nog maar een paar aanvallende versterkingen voor een flinke zak belastinggeld terwijl ze weer verlies draaien.
Hoe zat dat ook alweer met die begroting die sluitend moest worden?
Die geniale tovenaar Brands is echt niet heel snugger. Zo scoren meer dan alle andere clubs bij elkaar, haal dus nog maar een paar aanvallende versterkingen voor een flinke zak belastinggeld terwijl ze weer verlies draaien.
Hoe zat dat ook alweer met die begroting die sluitend moest worden?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Heel simpel, Jabu. Ze gaan niet langer op kooptocht, maar ze gaan de talenten een kans geven. Met een beetje geluk mag Depay bijvoorbeeld een keertje invallen in de tweede seizoenshelft. Dat zou wel even boffen voor zo'n jongen zijn. Overigens juicht de KNVB dit natuurlijk allemaal toe, want zoals Allach al aangaf is het schandalig dat je als talent weggaat bij PSV. Als je maar lang genoeg wacht, dan komt je kans vanzelf. Echt waar.
Dickie heeft al aangegeven dat psv best een voorschot kan nemen op toekomstige uitgaande toptransfers van Strootman en Mertens. Zo mag ik het horen, that's the spirit!
Nog een paar middenvelders erbij is ook prima. Ze hebben er daar straks zoveel van, dat ze aan drie tafels klaverjassen kunnen. Tenzij die Zweedse middenvelder als RB is gehaald en Maher de nieuwe rechtsbuiten wordt. Bij psv is zoiets niet uit te sluiten.
Ze snakken daar zó opzichtig naar de titel. De druk is daar enorm. Alle ingredienten zijn aanwezig voor een prachtig Ajax-feestje in Mei!

Nog een paar middenvelders erbij is ook prima. Ze hebben er daar straks zoveel van, dat ze aan drie tafels klaverjassen kunnen. Tenzij die Zweedse middenvelder als RB is gehaald en Maher de nieuwe rechtsbuiten wordt. Bij psv is zoiets niet uit te sluiten.
Ze snakken daar zó opzichtig naar de titel. De druk is daar enorm. Alle ingredienten zijn aanwezig voor een prachtig Ajax-feestje in Mei!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
En het contract van Waterman wordt opengebroken.
Tyton moet dus blijkbaar weer weg, maar ligt slechts tot 2016 vast. Het waren 17 fantastische wedstrijden.

Tyton moet dus blijkbaar weer weg, maar ligt slechts tot 2016 vast. Het waren 17 fantastische wedstrijden.
Contract van Waterman openbreken terwijl je Zoet onder contract hebt staan....
In retroperspectief is dit toch wel een erg grappig artikel, zeker als je de voorbeelden over de jeugd erbij neemt. Labyad, Wuytens, Zeefuik. Allemaal vertrokken. Tamata verhuurd en zal ook niet snel een echte kans meer gaan krijgen omdat Brands zelf al Willems aantrok.'Koopclub' PSV mikt voortaan op eigen jeugd
Gepubliceerd op zaterdag 11 juni 2011 om 12:08
De eigen jeugd heeft de toekomst bij PSV, zegt technisch manager Marcel Brands in gesprek met AD Sportwereld. De Eindhovense club heeft vanwege fikse financiële problemen geen geld meer om spelers te kopen en gortige salarissen te betalen.
“PSV was altijd een kopende club, maar dat moet veranderen”, reageert Brands. “Wij hebben veel geïnvesteerd in de jeugdopleiding, daar moeten we de vruchten van plukken. We willen toe naar een selectie met achttien of negentien voetballers, aangevuld met vier of vijf talenten uit de jeugdopleiding.”
“Je moet een jochie van twaalf jaar dat bij PSV komt perspectief kunnen bieden. Hij moet zien dat het écht mogelijk is om het eerste te halen”, stelt Brands. “Het gebeurt al, met Zakaria Labyad, Género Zeefuik en Stijn Wuytens. Het is belangrijk dat de talenten een opening zien naar het eerste elftal.”
De koerswijziging gaat per direct in, belooft Brands. “Wie weet maakt Erik Pieters in de toekomst een prachtige transfer naar het buitenland. Dan hebben we Abel Tamata uit de eigen jeugd klaar staan. Als je mikt op kwartfinale Champions League, kies je eerder voor een ervaren jongen. Wij slaan een andere weg in. Alleen voor spelers met een grote toegevoegde waarde betalen we meer dan een miljoen euro salaris. Dat doen we dus niet voor tien man. Dat is een duidelijk signaal. We zullen creatief moeten zijn, maar ook realistisch. Het is ons doel om in eigen land prijzen te pakken. Dat kan nog altijd met ons budget”, besluit de manager optimistisch.
'We zullen creatief moeten zijn' om daarna voor vele miljoenen de meest standaard bord op schoot scouting te doen.