PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Re: PSV

Bericht door Cruijff » wo aug 29, 2018 9:20 pm

InnerHarbour schreef:
Cruijff schreef:Zou Lozano nu echt een heleboel pijn hebben? Heb gisteren nog wel een paar veel hardere schoppen voorbij zien komen. Ik heb bij dit soort dribbels van hem vaak het idee dat hij de valpartij, die vrije trap dichtbij het doel en ook die gele kaart die Bate nu incasseert steeds bewust opzoekt.
Het moet een broer van Neres zijn.
Het is gewoon standaard repertoire van een voetballer komen.
Zie je in je ooghoeken een tegenstander komen of lijkt hij een lastige horde, dan probeer je contact te zoeken ipv hem voorbij te dribbelen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo aug 29, 2018 9:20 pm

Zit nu eens naar die Bergwijn te kijken maar wat doet die bij PSV. Geboren in Amsterdam, in de jeugdopleiding van Ajax gezeten maar in 2011 opvergestapt naar PSV. Ergens is iets niet goed gegaan voor jullie.
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo aug 29, 2018 9:21 pm

Kijk. Nu etaleert hij een voorbeeld van hoe het wel kan.
Wint eerst een duel, kan dan evt kiezen voor een pass op een teamgenoot of iemand voorbij dribbelen. Passeert 1 man met die dribbel en scoort.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo aug 29, 2018 9:24 pm

InnerHarbour schreef:Zit nu eens naar die Bergwijn te kijken maar wat doet die bij PSV. Geboren in Amsterdam, in de jeugdopleiding van Ajax gezeten maar in 2011 opvergestapt naar PSV. Ergens is iets niet goed gegaan voor jullie.
Is in 2011 bij Ajax weggestuurd.
Wel vaker voorgekomen in de loop der jaren.

Luciano Narsingh ook. Ene Assaïdi ook, heeft daarna nog eventjes bij Liverpool gespeeld.
Nu zeg ik niet dat Narsingh en Assaïdi de oplossing waren geweest voor de bij Ajax vaak gebrekkige aanvalskracht, maar Bergwijn hadden we zeker nog kunnen gebruiken.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo aug 29, 2018 9:26 pm

Vorige week scoorde bij de uitwedstrijd tegen Bate ene Donyell Malen. Die volgde dan weer een andere route, stapte van Ajax over naar Arsenal, redde het daar niet en dook later op bij PSV.

Dat kan een keer gebeuren. Ajax heeft immers ook de nodige wedstrijden gespeeld met Bazoer en met Huntelaar die hun opleiding dan weer kregen bij PSV.

Maar als er bij Ajax maar zeer zelden een eigen buitenspeler doorkomt dan had je Bergwijn zeker nog kunnen gebruiken.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo aug 29, 2018 9:31 pm

Assaïdi koos voor Liverpool na Heerenveen, niet voor Ajax, normaal.

Maar waarom is de Bergwijn weggestuurd of komt dat ook uit je grote duim. :hypocrite.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo aug 29, 2018 9:41 pm

InnerHarbour schreef: Maar waarom is de Bergwijn weggestuurd of komt dat ook uit je grote duim. :hypocrite.gif:

Naar eigen zeggen vanwege onenigheid en omdat ie 'hoofdpijn kreeg' van het gedoe bij Ajax:

https://voetbalflitsen.nl/ajax-videos/k ... ijn-deel-1

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/44 ... eden-.html

Al kan ie zich zelf geloof ik niet meer herinneren of hij bij Ajax tot en met de C1 of de C2 heeft gespeeld. :smallgrin.gif:

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » wo aug 29, 2018 9:45 pm

Lozano blijft toch een goede speler, vreemd dat er geen concrete interesse voor hem is.

Moeten wij hem maar oppikken voor 35 miljoen?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo aug 29, 2018 9:46 pm

Mmmmmm, duister, jongen heeft zich goed ontwikkeld daar zou een aanwinst voor Ajax zijn geweest
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo aug 29, 2018 9:48 pm

Gaizka1985 schreef:Lozano blijft toch een goede speler, vreemd dat er geen concrete interesse voor hem is.

Heb jij gezopen of zo? :smallgrin.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo aug 29, 2018 9:52 pm

Gaizka1985 schreef:Lozano blijft toch een goede speler, vreemd dat er geen concrete interesse voor hem is.

't wordt hoog tijd om een paar emmers koud water over je hoofd te gieten om weer een beetje nuchter te worden

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » wo aug 29, 2018 10:02 pm

InnerHarbour schreef:

Heb jij gezopen of zo? :smallgrin.gif:
Ik was cynisch/sarcastisch (had '...' erachter moeten plaatsen)

Ik zou die investering trouwens wel aandurven hoor, die kan je alsnog met winst verkopen over 1 jaar.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo aug 29, 2018 10:08 pm

Gaizka1985 schreef: Ik was cynisch/sarcastisch (had '...' erachter moeten plaatsen)

Ik zou die investering trouwens wel aandurven hoor, die kan je alsnog met winst verkopen over 1 jaar.
En dat laatste is dan weer geheel zonder ironie? :smallgrin.gif:
Jij denkt dat die 35 miljoen plus evt nog tekengeld, makelaars fee en een heel royaal salaris gegarandeerd ff met winst terugkomt?

Ook als die gozer een fysiek zwak gestel blijkt te hebben of er gewoon uitgespeeld wordt door Neres, Tadic, Ziyech of wat dan ook doorkomt.

Cassierra 5 miljoen, Orejuela ook. Labyad kostte miljoenen, Bandé was een dure aankoop. Niet overal zit automatisch ladingen wisselgeld op.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo aug 29, 2018 10:09 pm

@ Gaizka1985

Meen je dat nou? Er is een reden waarom hij niet weggeplukt is hoor. Nu scoort hij de derde, tja er zijn zat voetballers die de derde scoren, Ajax zou gek zijn om zo'n bedrag en nog salaris en nog zaakwaarnemers te betalen.
YNWA

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » wo aug 29, 2018 10:13 pm

Dat meende ik inderdaad, ik denk dat de juiste club en het juiste bod nog niet zijn gekomen. Denk ook niet dat PSV hem voor € 35 miljoen laat gaan.

Maar hij zou toch een versterking zijn voor menig Europese subtop club? (kaliber Valencia, Inter Milan)

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo aug 29, 2018 10:16 pm

Gaizka1985 schreef:Dat meende ik inderdaad, ik denk dat de juiste club en het juiste bod nog niet zijn gekomen. Denk ook niet dat PSV hem voor € 35 miljoen laat gaan.

Maar hij zou toch een versterking zijn voor menig Europese subtop club? (kaliber Valencia, Inter Milan)
Ik heb eerlijk gezegd niet goed een beeld van hoe goed Valencia en Inter op dit moment zijn. Ze zijn na een tijdje van afwezigheid beiden weer terug in de CL maar hoe sterk ze zijn? :confused.gif:

Van AC Milan had ik wel durven zeggen die moet je echt wel kunnen kloppen maar die spelen dan ook niet voor niets in de EL wat zelfs al een klein wonder is.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo aug 29, 2018 10:29 pm

Gaizka1985 schreef:Dat meende ik inderdaad, ik denk dat de juiste club en het juiste bod nog niet zijn gekomen. Denk ook niet dat PSV hem voor € 35 miljoen laat gaan.

Ik denk dat wij beide niet weten voor wel bedrag PSV mem laat gaan en hij is een counterspeler wiens echte snelheid na de eerste meters mij elke keer weer tegenvalt, niets voor Ajax dus die een ander spel willen spelen.

Ajax moet dat soort bedragen niet uitgeven, hun salaris huishouding is er niet op ingesteld en het belastingklimaat ook niet, het gros van de buitenlanders heeft geen interesse in dat VVCS fonds als het überhaubt nog bestaat.

Ajax moet de Sanchez/Nerez van deze wereld zien te pakken voor een normaal bedrag.
YNWA

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » do aug 30, 2018 4:59 am

PSV heeft beet: boezemvriend Lozano tekent vijfjarig contract in Eindhoven Donderdag 30 augustus 2018 om 01:40

PSV versterkt zich per direct met Erick Gutiérrez. Dat bevestigt de Eindhovense club woensdagnacht. De Mexicaanse international gaat tot medio 2023 tekenen.

Enkele uren na de Champions League-kwalificatie ten koste van BATE Borisov kwam het Twitter-account van PSV plotseling met een aantal hints over een aanstaande transfer. Op foto's was te zien dat Lozano na middernacht naar Mexico belde. Het bleek te gaan om Gutiérrez, zijn boezemvriend én speler van Pachuca CF.

PSV en Pachuca kwamen ná de overwinning op BATE Borisov tot een akkoord. Gutiérrez gaat zijn handtekening zetten onder een vijfjarig contract. Hij moet nog wel medisch gekeurd worden, maar dat lijkt een formaliteit. Pachuca speelt woensdagnacht (Nederlandse tijd) tegen Santos Laguna, maar Gutiérrez zit niet bij de wedstrijdselectie. Hij wordt op korte termijn in Eindhoven verwacht.

Lange tijd leek Gutiérrez onhaalbaar voor PSV, dat niet kon of wilde voldoen aan de vraagprijs van naar verluidt vijftien miljoen euro. De hoop op zijn komst werd door de Eindhovense club echter nooit helemaal opgegeven. De 23-jarige Gutiérrez was de afgelopen seizoenen al aanvoerder van Pachuca. Zijn teller staat op negen interlands voor Mexico.

wimpey

Bericht door wimpey » do aug 30, 2018 7:09 am

Dat edsv doet maar. Net als bij Lozano weer liegen over betaalde bedragen en af te staande percentages bij doorverkoop?

Hopelijk voor edsv is deze Erik fitter dan die peperdure Argentijn. Je hoort niets over die gast, acclimatiseert die nog steeds op de massagetafel? Of balt ie in Jong edsv om zich de speelstijl eigen te maken?

De Dominee

Bericht door De Dominee » do aug 30, 2018 7:24 am

Sterke aankoop. De titelrace wordt nog spannend dit jaar. Bergwijn bij PSV is echt zonde, inderdaad. Hadden wij goed kunnen gebruiken.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Mano

Bericht door Mano » do aug 30, 2018 7:59 am

Bazoer durfde ze niet aan? :hypocrite.gif:

Die is van 'de nieuwe Rijkaard' naar 'Nobody' gedaald.
best bizar eigenlijk.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » do aug 30, 2018 8:05 am

De statistieken van die Mexicaan zijn nog niet zo overtuigend. Maar een handjevol interlands en ook qua goals en assists voor zijn clubs zie ik geen dubbele cijfers.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do aug 30, 2018 8:08 am

De Dominee schreef:Sterke aankoop. De titelrace wordt nog spannend dit jaar. Bergwijn bij PSV is echt zonde, inderdaad. Hadden wij goed kunnen gebruiken.
psv heeft dit seizoen inderdaad een sterke selectie (voor eredivisie begrippen in ieder geval). Sterke voorhoede met Malen daar nog achter. Die Gutierrez heb ik nauwelijks zelf zien spelen, maar het schijnt ook een goede te zijn.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » do aug 30, 2018 10:19 am

De Dominee schreef:Sterke aankoop. De titelrace wordt nog spannend dit jaar. Bergwijn bij PSV is echt zonde, inderdaad. Hadden wij goed kunnen gebruiken.
Ja het gaat dit jaar echt alleen tussen Ajax en PSV. Kan bij PSV weinig echt zwakke punten ontdekken. Dus in de eredivisie mag Ajax niks laten liggen.
Whitey on the moon.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do aug 30, 2018 10:23 am

Die Australische linksback staat ook op het punt om te tekenen.

Gaat ie banken? Ze hebben daar toch Angelino staan?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Plaats reactie