Ik zet zelfs rond de 88e minuut regelmatig nog 5 of 10 euro op een overwinning van PSV, als ze gelijk staan. Heb daar al vaak geld op verdiend (afgelopen zaterdag weer 70 euro). Toch een klein doekje voor het bloeden, en als PSV niet scoort ben ik natuurlijk helemaal blij.Sandro schreef:Het is al lang geen toeval meer.
PSV
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Re: PSV
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
Zou het niet heel grappig zijn als ze het vanavond niet redden en EL moeten spelen?Mano schreef:Als PSV de CL niet haalt, gaat er dan meer startgeld naar Ajax?
- InnerHarbour
Nu heb ik geen idee of het halen van de CL en resultaten daarin meer punten opleveren dan in de EL maar als dat zo is lijkt het mij ook voor Ajax beter als PSV het wel haalt.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Zou het niet heel grappig zijn als ze het vanavond niet redden en EL moeten spelen?
YNWA
-
Stiekem wel... 'helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in Amsterdam...'Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Zou het niet heel grappig zijn als ze het vanavond niet redden en EL moeten spelen?Mano schreef:Als PSV de CL niet haalt, gaat er dan meer startgeld naar Ajax?

Quotering voor kwalificatie van Bate staat op 16... gokje wagen?
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Kwalificatie voor CL levert 4 punten op, wat gelijk staat aan twee Europese overwinningen. Dus in die zin is het beter, maar PSV zou in de EL natuurlijk meer overwinningen kunnen behalen dan in de CL.InnerHarbour schreef:Nu heb ik geen idee of het halen van de CL en resultaten daarin meer punten opleveren dan in de EL maar als dat zo is lijkt het mij ook voor Ajax beter als PSV het wel haalt.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Zou het niet heel grappig zijn als ze het vanavond niet redden en EL moeten spelen?
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
Ik blijf die defensie kwetsbaar vinden, weet alleen niet of Bate die zwakte kan bloot leggen.Yopii schreef:PSV gaat het natuurlijk gewoon redden en dat is maar goed ook.
Met dit team zullen ze geen potten breken en zes keer een hoop energie verspelen.
We willen kampioen worden, toch?
-
Dat is dan helder: PSV moet in het Nederlandse belang EL gaan spelen!Thijs schreef:Kwalificatie voor CL levert 4 punten op, wat gelijk staat aan twee Europese overwinningen. Dus in die zin is het beter, maar PSV zou in de EL natuurlijk meer overwinningen kunnen behalen dan in de CL.InnerHarbour schreef:Nu heb ik geen idee of het halen van de CL en resultaten daarin meer punten opleveren dan in de EL maar als dat zo is lijkt het mij ook voor Ajax beter als PSV het wel haalt.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Zou het niet heel grappig zijn als ze het vanavond niet redden en EL moeten spelen?
Want dat is in het verleden gebleken? Valt wel mee volgens mij.....maar PSV zou in de EL natuurlijk meer overwinningen kunnen behalen dan in de CL....
Het zou zeker grappig zijn als ze er alsnog uitgaan. Maar van mij mag PSV wel door. Dan hebben Ajax en PSV in de eerste seizoenshelft grofweg hetzelfde programma. Ik denk ook dat ze het zonder problemen redden want ze waren echt sterker dan BATE.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Oké, dank.Thijs schreef:Kwalificatie voor CL levert 4 punten op, wat gelijk staat aan twee Europese overwinningen. Dus in die zin is het beter, maar PSV zou in de EL natuurlijk meer overwinningen kunnen behalen dan in de CL.InnerHarbour schreef:Nu heb ik geen idee of het halen van de CL en resultaten daarin meer punten opleveren dan in de EL maar als dat zo is lijkt het mij ook voor Ajax beter als PSV het wel haalt.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Zou het niet heel grappig zijn als ze het vanavond niet redden en EL moeten spelen?
YNWA
Ik twijfel, voor de Europese punten maakt het niet heel veel uit, qua geld gun ik ze niets, prestige ook niet. Andersom zouden ze ons ook niets gunnen en El is op donderdag ( minder rust)
Ergo, hup Bate !!!
Ergo, hup Bate !!!

NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-
- InnerHarbour
columbus schreef:PSV moet ook gewoon in de CL, is toch leuk? Het hele misgunnen begrijp ik niet zo.

YNWA
elliquido schreef:Ik twijfel, voor de Europese punten maakt het niet heel veel uit, qua geld gun ik ze niets, prestige ook niet. Andersom zouden ze ons ook niets gunnen en El is op donderdag ( minder rust)
Ergo, hup Bate !!!
Ik vind P!$¥€€ een KUT club

Nou, dat moet toch al de beslissing zijn. Prima actie van Bergwijn. Bate moet nu drie keer scoren.
Twee clubs in de CL. Goed voor de punten.
Twee clubs in de CL. Goed voor de punten.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ja, maar scheelt "maar" een paar miljoen.Mano schreef:Als PSV de CL niet haalt, gaat er dan meer startgeld naar Ajax?
Laat psv het maar halen. (heb je als NL een keer geen directe kwalificatie en heb je toch 2 clubs in de CL, het kan raar lopen).
Zo verloopt de kampioensrace ook gelijkwaardig als je allebei CL speelt.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- Cluijffert
Mooi zo, twee Nederlandse ploegen die CL spelen. Ongekende weelde en hopelijk slaan 'we' beiden geen modderfiguur zodat bij een volgende titel we niet eerst 3 ploegen moeten verslaan om mee te mogen doen.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Zou Lozano nu echt een heleboel pijn hebben? Heb gisteren nog wel een paar veel hardere schoppen voorbij zien komen.
Ik heb bij dit soort dribbels van hem vaak het idee dat hij de valpartij, die vrije trap dichtbij het doel en ook die gele kaart die Bate nu incasseert steeds bewust opzoekt.
Prima kopgoal De Jong na ook een erg puike voorzet. Dit zit in de tas.
Het grote verschil in financiën zit hem dan vooral in het geld dat PSV bij mislukte kwalificatie niet krijgt.
Het is prima zo.
Ik heb bij dit soort dribbels van hem vaak het idee dat hij de valpartij, die vrije trap dichtbij het doel en ook die gele kaart die Bate nu incasseert steeds bewust opzoekt.
Prima kopgoal De Jong na ook een erg puike voorzet. Dit zit in de tas.
Met de huidige verdeling is het inderdaad geen enorm veel grotere vetpot als je de enige CL deelnemer bent.Sandro schreef:Ja, maar scheelt "maar" een paar miljoen.Mano schreef:Als PSV de CL niet haalt, gaat er dan meer startgeld naar Ajax?
Laat psv het maar halen. (heb je als NL een keer geen directe kwalificatie en heb je toch 2 clubs in de CL, het kan raar lopen).
Het grote verschil in financiën zit hem dan vooral in het geld dat PSV bij mislukte kwalificatie niet krijgt.
Precies.Sandro schreef:Zo verloopt de kampioensrace ook gelijkwaardig als je allebei CL speelt.
Het is prima zo.
- InnerHarbour
Het moet een broer van Neres zijn.Cruijff schreef:Zou Lozano nu echt een heleboel pijn hebben? Heb gisteren nog wel een paar veel hardere schoppen voorbij zien komen. Ik heb bij dit soort dribbels van hem vaak het idee dat hij de valpartij, die vrije trap dichtbij het doel en ook die gele kaart die Bate nu incasseert steeds bewust opzoekt.
YNWA