Vitesse
Moderator: mods
Re: Vitesse
Ik heb je al tien keer uitgelegd dat Vitesse gewoon een twee keer zo groot stadion heeft als clubs uit (ongeveer) even grote steden. Vitesse heeft een veel grotere aanhang dan, pakweg, NEC.
Het zou me niks verbazen als Brands na gisteren opeens Vejinovic of Qazaishvilli wil hebben in plaats van Pröpper...
Ik vraag me af waarom psv Wijnaldum wil vervangen door Pröpper. Dat zijn 2 paar schoenen. Pröpper in combi met Maher en Guardado lijkt me allesbehalve complementair. Dan had psv beter kunnen ageren en Gudelj binnen kunnen halen. Die is weliswaar minder dan Wijnaldum, maar brengt wel een aantal specifieke kwaliteiten met zich mee die Wijnaldum ook heeft.Wouter schreef:Het zou me niks verbazen als Brands na gisteren opeens Vejinovic of Qazaishvilli wil hebben in plaats van Pröpper...
Heeft Vejinovic gespeeld dan? Ik dacht dat hij weer gepasseerd was.
I think I lost my fucking headache
Hij viel in en kantelde de wedstrijd.
Pröpper speelde echt als een natte krant.
Pröpper speelde echt als een natte krant.
Volgens Bosz is de kans vrijwel nihil dat Chelsea Traoré nog een jaar aan Vitesse gaat verhuren. Jammer. Een vertrek van Traoré is moeilijker om op te vangen dan een vertrek van Pröpper.
Ten opzichte van de jaren negentig blijft het jammer dat je in Nederland nooit meer kunt bouwen aan een team. Vitesse ging steeds beter voetballen, maar zonder Traoré doen ze absoluut een stap terug.
Ten opzichte van de jaren negentig blijft het jammer dat je in Nederland nooit meer kunt bouwen aan een team. Vitesse ging steeds beter voetballen, maar zonder Traoré doen ze absoluut een stap terug.
Dat is natuurlijk ook nog meer het geval als je zoveel spelers huurt, dan heb je helemaal geen zeggenschap over waar de speler volgend seizoen speelt. Je krijgt betere spelers dan je normaal gesproken zou kunnen aantrekken, maar je verliest de zeggenschap.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Vitas 1 - Uth 2. Tussenstand...
5-2 geworden. Netjes, gefeliciteerd, Wouter!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- InnerHarbour
Jammer, het moest met de hulp van die zonnebankbruine homo die eerst die Marokkaanse kabouter er niet uitstuurt den daarna een pingel kado doet een Vitesse.
YNWA
Desondanks vond ik het dik verdiend, want Vitesse speelde in de tweede helft fantastisch. Pröpper staat meer in de belangstelling, maar oh wat was Qazaishvilli goed vandaag.
Nog een vraag aan Mr.Ajax: kan die Yeini een beetje voetballen? Of had Vitesse beter Ikwel aan kunnen trekken?
- InnerHarbour
Als die gasten in het zwart gewoon hun werk hadden gedaan had Vitesse die tweede helft met 10 man gespeeld en had ik dat fantastische nog maar eens moeten zien. Heerenveen is genaaid.Wouter schreef:Desondanks vond ik het dik verdiend, want Vitesse speelde in de tweede helft fantastisch. Pröpper staat meer in de belangstelling, maar oh wat was Qazaishvilli goed vandaag.
YNWA
Dat werd voor Vitesse dus Ikniet.Wouter schreef: Of had Vitesse beter Ikwel aan kunnen trekken?

Wat een kutovertreding van die Labyad trouwens. Hanegem stelt in z'n kollum m.i. terecht dat Nijhuis doet alsof ie het niet goed kon zien. Engnek, die Nijhuis. Die gast is de willekeur in persoon.
InnerHarbour schreef:Jammer, het moest met de hulp van die zonnebankbruine homo die eerst die Marokkaanse kabouter er niet uitstuurt den daarna een pingel kado doet een Vitesse.
Precies, hoor je niemand over maar overtreding was schandelijk en die pingel een kado.
Scheids liet weer even zien dat hij echt één van de slechtste is in Ned.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vond het overigens wel jammer dat deze laatste pot zonder publiek gespeeld moest worden. 

Er stond gewoon iemand tussen hoor.wimpey schreef:Wat een kutovertreding van die Labyad trouwens. Hanegem stelt in z'n kollum m.i. terecht dat Nijhuis doet alsof ie het niet goed kon zien. Engnek, die Nijhuis. Die gast is de willekeur in persoon.
Wollt ihr den totalen Mensch?
?Peter schreef:Vond het overigens wel jammer dat deze laatste pot zonder publiek gespeeld moest worden.
Tja, we zullen nooit weten wat er gebeurd was als Labyad rood had gekregen. Maar gezien het geweldige spel van Qazaishvilli, Pröpper en Vejinovic in de tweede helft sluit ik niet uit dat ze ook met tien man Heerenveen verslagen zouden hebben.InnerHarbour schreef:Als die gasten in het zwart gewoon hun werk hadden gedaan had Vitesse die tweede helft met 10 man gespeeld en had ik dat fantastische nog maar eens moeten zien. Heerenveen is genaaid.Wouter schreef:Desondanks vond ik het dik verdiend, want Vitesse speelde in de tweede helft fantastisch. Pröpper staat meer in de belangstelling, maar oh wat was Qazaishvilli goed vandaag.
Labyad is een gek, maar dat laat onverlet dat het een prachtige wedstrijd was met een prachtige sfeer op de tribune.
Omdat je gewonnen hebt. Propper en co zijn goed maar met 10 man waren ze er gewoon afgegaan hoor.
IK GELOOF!!!!!!
Dat betwijfel ik, omdat Vitesse in de tweede helft zo extreem veel beter was dan Heerenveen.
Maar goed, we zullen het nooit weten.
Maak er trouwens maar Qazaishvilli en co van. Qazaishvilli was verreweg de beste man op het veld. Het leek bijna wel of ik naar een speler van Barcelona zat te kijken.
Maar goed, we zullen het nooit weten.
Maak er trouwens maar Qazaishvilli en co van. Qazaishvilli was verreweg de beste man op het veld. Het leek bijna wel of ik naar een speler van Barcelona zat te kijken.
Al die moeite en dan vliegt Vitesse er in de eerste ronde uit. 

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het zat nou niet echt vol he. Op de lange zijde had iedereen zich weer verkleed als een blauwe stoel.Wouter schreef:?Peter schreef:Vond het overigens wel jammer dat deze laatste pot zonder publiek gespeeld moest worden.
Peter schreef:Het zat nou niet echt vol he. Op de lange zijde had iedereen zich weer verkleed als een blauwe stoel.Wouter schreef:?Peter schreef:Vond het overigens wel jammer dat deze laatste pot zonder publiek gespeeld moest worden.

Er waren 19 duizend man. Zoals altijd.
Bij Ajax zit het toch ook nooit vol? Yopi gaat altijd fietsen als Ajax speelt...
Bij Ajax zit het toch ook nooit vol? Yopi gaat altijd fietsen als Ajax speelt...