PSV
Moderator: mods
Re: PSV 2012-2013
En ook niet des PSV's. Kluiver, Van der Meyde en Vennegoor zal lastig worden en Zenden is ook al niet meer op de markt, maar is Bruggink niet over te halen voor een comeback?
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
@thijsslegers
Sprookjes bestaan niet mensen. #arshavin komt niet naar #psv. Grootste kolder die je kunt verzinnen. Reactie #Brands: 'onzin.' Helder dus

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Doen! Doen! Doen! Toivonen en Wijnaldum verkoop je toch wel met winst. 

Ik denk wel dat PSV genoeg spelers heeft die ze kunnen verkopen.
Strootman, Lens, Matavz, Mertens..
Ajax moet Depay proberen te strikken.
Strootman, Lens, Matavz, Mertens..
Ajax moet Depay proberen te strikken.
IK GELOOF!!!!!!
Strootman gaan ze normaal gesproken wel een mooi bedrag voor ontvangen. De rest moet ik nog even zien gebeuren hoor.
Lens scoort veel te weinig, Matavz is regelmatig compleet onzichtbaar en Mertens durft alleen in thuiswedstrijden acties te maken. Dat zijn nou niet bepaald spelers die makkelijk de stap naar een grotere competitie maken. Zeker niet als er goed betaald moet worden.
Lens scoort veel te weinig, Matavz is regelmatig compleet onzichtbaar en Mertens durft alleen in thuiswedstrijden acties te maken. Dat zijn nou niet bepaald spelers die makkelijk de stap naar een grotere competitie maken. Zeker niet als er goed betaald moet worden.
Nil volentibus arduum
Rusland, Oekraine, Turkije, de Engelse laagvliegers hebben ook geld genoeg... Zie het wel gebeuren hoor. Mertens is Belgisch international, Lens bij Nederland, Matavz scoort drie x tegen Napoli.
Ik zeg niet dat het verstandig is om Maher te kopen maar PSV heeft genoeg spelers die eventueel verkocht zouden kunnen worden indien nodig.
Had hem graag bij Ajax gezien.
Ik zeg niet dat het verstandig is om Maher te kopen maar PSV heeft genoeg spelers die eventueel verkocht zouden kunnen worden indien nodig.
Had hem graag bij Ajax gezien.
IK GELOOF!!!!!!
Dus ze verkopen die jongens net zoals ze bijvoorbeeld Toivonen en Manolev (toch Bulgaars international) wel even zouden slijten. Oh wacht....
Nil volentibus arduum
Ik zou het niet doen hoor. Maar ik snap de denkwijze van die idioten daar wel. Maar misschien is Strootman al verkocht of koopt Man United hem wel in de winter.
IK GELOOF!!!!!!
Het punt is dat hij niet heel goed kan voetballen. Hij moet aldoor reageren op zijn eigen balcontact ipv dat hij de bal gewoon daar neerlegt waar hij hem hebben wil, dankzij zijn snelheid lijkt het dan nog wat, maar veel rek zit er dan niet meer in.Cruijff schreef:Tot nu is hij niet bepaald toegevoegde waarde geweest, je weet nooit hoe de prestaties van Narsingh bij Ajax zouden zijn geweest. In het Nederlands Elftal leverde Narsingh wel elke wedstrijd doelpunten en assists af.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Voor het eerst met je eens. Narsingh is niet veel. Nuttig maar niet iemand die Ajax de volgende van de CL in schiet.
IK GELOOF!!!!!!
Ongelofelijk dit. PSV doet gewoon het zelfde als wat ze al jaren en jaren doen. Weer alvast spelers kopen en hopen op transferinkomsten. De markt is nog steeds erg wankel en het kan zomaar gebeuren dat Strootman niet verkocht wordt van de zomer. Wat dan? Ze hebben nu voor de middenlinie Strootman, Bommel, Wijnaldum, Hutch en Toivonen. Moet toch genoeg zijn?
Lees nu ook dat ze definitief rond zijn met die Zweed. Jagen ze er deze winterstop weer even 12 miljoen doorheen?
Lees nu ook dat ze definitief rond zijn met die Zweed. Jagen ze er deze winterstop weer even 12 miljoen doorheen?
Was die Zweed vergeten inderdaad. Goed bezig in Eindhoven
Dan kan het toch niet anders dan dat Strootman verkocht wordt?

Dan kan het toch niet anders dan dat Strootman verkocht wordt?
IK GELOOF!!!!!!
Overigens kan Maher natuurlijk wel fantastisch voetballen! Zou de ideale opvolger van Eriksen zijn, maar gaat natuurlijk nooit gebeuren.
Echt zonde inderdaad. Een Nederlands toptalent. Had ik graag bij Ajax gezien.
IK GELOOF!!!!!!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Dank zij de gemeente inkomsten bestaat deze koopclub nog.
heeft deze koop club een carte blanche gekregen ofzo..
Waar halen ze in godsnaam het geld vandaan.
heeft deze koop club een carte blanche gekregen ofzo..
Waar halen ze in godsnaam het geld vandaan.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Hoezo? psv kocht Wijnaldum terwijl men Toivonen al voor de 10 had, Matavz terwijl men Lens had. Hutch speelt als RB terwijl hij een middenvelder is. Maar voor die plek haalde psv Van Bommel. Narsingh is gehaald om Ajax de loef af te steken.Rishi schreef: Dan kan het toch niet anders dan dat Strootman verkocht wordt?
psv doet maar wat i.p.v. zich gericht te versterken. Puur opportunisme.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Ben ik dan de enige die Maher maar matig en volkomen gehyped vindt?
Ze hebben ook al die Zweed.wimpey schreef:Hoezo? psv kocht Wijnaldum terwijl men Toivonen al voor de 10 had, Matavz terwijl men Lens had. Hutch speelt als RB terwijl hij een middenvelder is. Maar voor die plek haalde psv Van Bommel. Narsingh is gehaald om Ajax de loef af te steken.Rishi schreef: Dan kan het toch niet anders dan dat Strootman verkocht wordt?
psv doet maar wat i.p.v. zich gericht te versterken. Puur opportunisme.
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Prima voetballer, maar minimaal 1 klasse minder dan Eriksen. Of zijn mentaliteit oké is, valt nog te bezien. Het willen afdwingen van zijn transfer, zegt iets over zijn karakter.El Clavo schreef:Ben ik dan de enige die Maher maar matig en volkomen gehyped vindt?
Daarnaast heeft hij Lens als zakenwaarnemer, dus moet je hem zo wie zo niet willen.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ook dat van Frank dan?Ajaciedjuh schreef:[Het willen afdwingen van zijn transfer, zegt iets over zijn karakter.
Ik kan me nog een akkefietje herinneren met zijn broer bij Ajax...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
19 jaar, nog niets gewonnen en van AZ naar psv willen enerzijds...Zeux schreef: Ook dat van Frank dan?
28 jaar, 10 jaar Ajax-1, alles gewonnen en van Ajax naar Barca willen anderzijds...
Selectieve verontwaardiging. Helemaal jouw ding.wimpey schreef:19 jaar, nog niets gewonnen en van AZ naar psv willen enerzijds...Zeux schreef: Ook dat van Frank dan?
28 jaar, 10 jaar Ajax-1, alles gewonnen en van Ajax naar Barca willen anderzijds...

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring