PSV
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: PSV
Arias voor 11 miljoen naar Atletico dus. Kunnen ze dat geld besteden aan een middenvelder.
Dumfries-Schwaab-Viergever-Angelino
--NIEUW-Peirero-Hendrix
Bergwijn-De Jong-Lozano.
Niet slecht.
Dumfries-Schwaab-Viergever-Angelino
--NIEUW-Peirero-Hendrix
Bergwijn-De Jong-Lozano.
Niet slecht.
-
PSV tegen Feyenoord voor de JC schaal met Donyell Malen en Bergwijn voorin. Kan niet zeggen dat het me niet irriteert.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- InnerHarbour
-
Bazoer wordt genoemd.Yopii schreef:Is het zo slecht? Ik heb geen FOX.
Neem aan dat PSV nog een middenvelder gaat halen.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
-
Ik zat net ook te denken, volgens mij zou ik geen 1 speler van PSV of Feyenoord in de basis zetten bij Ajax. Hoogstens Lozano, maar die zou ik ook niet blind verkiezen boven Neres.Mano schreef:Als alle selecties blijven zoals ze zijn, heeft Ajax wel de betere.
Zit het meeste voetbal in
Mark van Bommel is van de generatie Jaap Stam en Frank de Boer die met nandrolon gebruik wel raad wisten.elliquido schreef:ik vond viergever wel heel erg gespierd ineens.. herkende hem bijna niet

Mark van Bommel over zijn duels met Ajax
https://www.youtube.com/watch?v=tH87uJP5f3o
-
PSV treft Qarabağ of BATE Borisov in play-offs Champions League
Zou een haalbare kaart moeten zijn, 2 Nederlandse clubs in de CL is helemaal niet ondenkbaar dit seizoen.
Zou een haalbare kaart moeten zijn, 2 Nederlandse clubs in de CL is helemaal niet ondenkbaar dit seizoen.
Wouter schreef:Jij vindt PSV nooit sterk, maar vaak gaat dan aan het eind van het seizoen de schaal wel naar Eindhoven.Yopii schreef:In de breedte is PSV niet zo sterk, vind ik.
Ajax had de afgelopen twee jaar de sterkste selectie.
Vorig jaar zorgde de tragedie met Appie voor een dramatische seizoensstart, het jaar daarvoor verloor Ajax nét een paar punten teveel door de EL-besognes.
Wat die loting betreft, daar zal PSV niet blij mee zijn.
Jep, maar uitslagen in Europese duels kunnen altijd raar en verrassend uitpakken.Yopii schreef:Wouter schreef: Jij vindt PSV nooit sterk, maar vaak gaat dan aan het eind van het seizoen de schaal wel naar Eindhoven.
Ajax had de afgelopen twee jaar de sterkste selectie.
Vorig jaar zorgde de tragedie met Appie voor een dramatische seizoensstart, het jaar daarvoor verloor Ajax nét een paar punten teveel door de EL-besognes.
Vorig jaar verloor Ajax namelijk niet van het op papier redelijk sterke Nice. Na 1-1 uit en 2-2 thuis nekte de regel van de uitdoelpunten ons.
En minimaal 1 van de tegengoals werd wel heel knullig weggegeven.elliquido schreef:en waarbij thuis de ene na de andere kans om zeep werd geholpen (deja vu)

Ik houd in de topsport normaliter niet van excuses maar zowel Nice thuis als Heracles uit had denk ik wel met Nouri te maken. Zowel de écht fanatieke we moeten winnen drive als zeer zichtbaar ook de spelvreugde ontbrak toen bij Ajax.
- InnerHarbour
Ja, ja de verhaaltjes zijn goed. Ondertussen verlengt Bergwijn zijn contract.
Gewilde Bergwijn verlengt contract bij PSV
Gewilde Bergwijn verlengt contract bij PSV
YNWA