PSV
Moderator: mods
Re: PSV
T.t.v. Brands werd Ajax 4 keer op rij kampioen en haalde een Europese finale.Wouter schreef:Zou het geen gouden zet zijn geweest als Ajax Marcel Brands als TD had aangesteld? Dan had hij nu heel PSV naar Amsterdam gehaald en zo een kampioenschap voor Ajax bij elkaar getoverd hebben.
Ik snap de adoratie voor Brands eigenlijk niet zo...
Ik ook niet. In al die jaren is hij er niet in geslaagd een behoorlijke buffer op te bouwen. Dit ondanks het mazzeltje dat LVG meer dan de hoofdprijs betaalde voor Depay.
Ik vind het jammer dat Brands is vertrokken. Denk ook niet dat hij het gaat redden daar. Hij vertrouwt vooral op netwerkje.
Ik vind het jammer dat Brands is vertrokken. Denk ook niet dat hij het gaat redden daar. Hij vertrouwt vooral op netwerkje.
angelino is binnen
Code: Selecteer alles
PSV lijft linksback José Angelino definitief in
PSV lijft linksback José Angelino in. De 21-jarige verdediger komt over van Manchester City en speelde afgelopen seizoen op huurbasis bij NAC. PSV betaalt ruim vijf miljoen euro voor hem.
-
5 miljoen, valt mee. Ben benieuwd hoe hij zich standhoudt. Vind het wel een interessante speler.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
-
Lijkt erop, beetje wanhopige move van hem. Staat ie binnen 12 maanden weer op straat natuurlijk. Van Marwijk en Van Bommel worden genoemd als opvolgers bij PSV, waarbij Van Bommel vreemd genoeg hoofdcoach zou worden.
- InnerHarbour
Denk niet dat hij in een echte competitie terecht kan en de munten bij de Turken zijn niet slecht hij is toch gescheiden, vrouw heeft hem verlaten voor een badmeester, misschien heeft ze hem wel financieel uitgekleed zodat hij weer wat nodig heeft
YNWA
-
Dit soort posts zou ik eerder van poster Cruijff verwachten?InnerHarbour schreef:Denk niet dat hij in een echte competitie terecht kan en de munten bij de Turken zijn niet slecht hij is toch gescheiden, vrouw heeft hem verlaten voor een badmeester, misschien heeft ze hem wel financieel uitgekleed zodat hij weer wat nodig heeft
- InnerHarbour
-
Helaas is volgens het ED ook Peter Bosz een optie. Een ware nachtmerrie! Als dat gebeurt overweeg ik een seizoenkaart bij PSV
Stel je voor: Ajax met Ten Hag en PSV met Bosz. Terwijl iedereen weet en begrijpt dat het andersom zou moeten zijn.

Stel je voor: Ajax met Ten Hag en PSV met Bosz. Terwijl iedereen weet en begrijpt dat het andersom zou moeten zijn.
-
Dat zou betekenen dat PSV mooi voetbal zal spelen, maar géén kampioen gaat worden!
Van Cocu moet toch wel worden gezegd dat hij het afgelopen seizoen goed heeft gedaan. Na een slecht begin met de Europese uitschakeling heeft hij de speelstijl aangepast en daarna is PSV met minimaal puntenverlies richting het kampioenschap gegaan. Natuurlijk viel er ook nogal eens een balletje precies de goede kant op maar dit was toch ook een prima prestatie als trainer.
Laat ze die Van Bommel maar voor de groep zetten als opvolger. Het bekende model van een oud voetballer zonder enige relevante ervaring als trainer voor de groep. Het gaat vaker mis dan dat het werkt. In ieder geval in eerste instantie want alle fouten moeten nog een keer worden gemaakt.
Laat ze die Van Bommel maar voor de groep zetten als opvolger. Het bekende model van een oud voetballer zonder enige relevante ervaring als trainer voor de groep. Het gaat vaker mis dan dat het werkt. In ieder geval in eerste instantie want alle fouten moeten nog een keer worden gemaakt.
Nil volentibus arduum
Het is zijn schoonvader inderdaad. Onderling zou dat misschien nog wel lukken maar naar de spelersgroep toe lijkt me dat toch een stuk lastiger. Nemen ze dan de hoofdcoach wel serieus?
PSV zou dat in mijn ogen ook niet moeten willen. Zo'n familieband in de trainersstaf. Hoe gaat dat in verhouding met andere stafleden? En wat nou als het in de familie mis gaat? Als Van Bommel een klankbord wil hebben gaat hij maar gewoon bij 'm op de koffie.
PSV zou dat in mijn ogen ook niet moeten willen. Zo'n familieband in de trainersstaf. Hoe gaat dat in verhouding met andere stafleden? En wat nou als het in de familie mis gaat? Als Van Bommel een klankbord wil hebben gaat hij maar gewoon bij 'm op de koffie.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Mount ook? Hmm dat zou wel een goede zijn. Ajax moet ook ff doorpakken, je hoort alleen maar verhalen van spelers die weg willen.
Van Angelino en Dumfries moet nog maar even blijken wat ze waard zijn. Een aardig seizoen in de subtop of onderin de Eredivisie maakt nog geen meerwaarde in de strijd om de landstitel. Kijk even naar wat Feyenoord vorig seizoen allemaal heeft gehaald en wat ze daarmee hebben bereikt.
Viergever is een prima kracht. Jammer dat hij nu in Eindhoven speelt. Maar we moeten ook niet doen alsof hij degene is die het verschil gaat maken.
Oftewel, het valt wat mij betreft allemaal wel mee met wat ze in Eindhoven doen.
Viergever is een prima kracht. Jammer dat hij nu in Eindhoven speelt. Maar we moeten ook niet doen alsof hij degene is die het verschil gaat maken.
Oftewel, het valt wat mij betreft allemaal wel mee met wat ze in Eindhoven doen.
Nil volentibus arduum