PSV
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: PSV
Be that as it may, ik snap dat het zuur is als je ziet dat de spits van je enige overgebleven conrurrent met hetzelfde vergrijp zonder welke kaart dan ook weg komt.Jinne schreef:Ze hebben Calimero wel meegenomen vanavond als ik het verslag zo lees van die Rik Elferink.
YNWA
Dat is geen theorie, gewoon een gebrek aan verstand danwel bekendheid met de speregels van die clown. Het gaat om de intentie natuurlijk, een slaande beweging. En die was er natuurlijk wel.Lionel schreef:Volgens de theorie van Brands mag je ook dronken rijden zolang niemand een bloedende lip heeft is het allemaal prima.
Wat een ontzettende clown.

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
De actie van Huntelaar was natuurlijk niet hetzelfde als die van Lozano.InnerHarbour schreef:Be that as it may, ik snap dat het zuur is als je ziet dat de spits van je enige overgebleven conrurrent met hetzelfde vergrijp zonder welke kaart dan ook weg komt.Jinne schreef:Ze hebben Calimero wel meegenomen vanavond als ik het verslag zo lees van die Rik Elferink.
Ik zou er wel voor zijn om de regel aan te passen dat je een speler niet meer kunt bestraffen als de scheidsrechter de situatie al heeft beoordeeld. Als een scheidsrechter iets gewoon niet goed heeft gezien en het volkomen helder is dat een speler rood had moeten krijgen moet je dat toch achteraf kunnen corrigeren? Gelijk alle schwalbes meenemen. Komen we daar misschien ook nog een keer vanaf.
Uitspraak inzake Lozano is overigens pas vandaag.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Beide slaan naar achteren, Huntelaar is alleen langer waardoor hij over de tegenstander zijn hoofd heenslaat. Beide hadden rood moeten hebben.Mr. Ajax schreef:De actie van Huntelaar was natuurlijk niet hetzelfde als die van Lozano.InnerHarbour schreef:Be that as it may, ik snap dat het zuur is als je ziet dat de spits van je enige overgebleven conrurrent met hetzelfde vergrijp zonder welke kaart dan ook weg komt.Jinne schreef:Ze hebben Calimero wel meegenomen vanavond als ik het verslag zo lees van die Rik Elferink.
YNWA
- Jinne
- Site Admin
Het betoog van PSV zou sec alleen moeten gaan of Lozano geslagen heeft of niet. Wat er elders gebeurd is niet van belang. Als de meest kleurloze van de top 3 zijn ze sowieso het minst in de picture. Dus als er een club vaker met iets weg kan komen dan zijn zij het.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Mee eens. In de rechtspraak is het toch wel zo dat als iets ergens anders niet bestraft wordt het dan bij jou ook niet bestraft hoeft te worden?Marillion schreef:Ik zou er wel voor zijn om de regel aan te passen dat je een speler niet meer kunt bestraffen als de scheidsrechter de situatie al heeft beoordeeld. Als een scheidsrechter iets gewoon niet goed heeft gezien en het volkomen helder is dat een speler rood had moeten krijgen moet je dat toch achteraf kunnen corrigeren? Gelijk alle schwalbes meenemen. Komen we daar misschien ook nog een keer vanaf.
Ze missen hem dus ook thuis tegen Utrecht. Prima.
IK GELOOF!!!!!!
Tuchtcommissie KNVB schorst Lozano voor drie wedstrijden
23 februari 2018
De tuchtcommissie van de KNVB heeft besloten om Hirving Lozano voor drie wedstrijden te schorsen na zijn rode kaart tegen SC Heerenveen van vorig weekend. Hiermee wordt het schikkingsvoorstel wat de aanklager van de KNVB maandag naar PSV stuurde overgenomen. PSV ging in beroep tegen dit voorstel, maar dat mocht niet baten. Ook tegen de uitspraak van de tuchtcommissie kan PSV beroep aantekenen, waardoor nogmaals de gang naar Zeist gemaakt moet worden. Lozano zal echter wel sowieso aanstaande zondag tegen Feyenoord geschorst zijn.
Naast de drie wedstrijden schorsing heeft de Mexicaan ook nog een voorwaardelijke schorsing van één wedstrijd gekregen.
Blij met de punten ...
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
El Clavo schreef:U zei?raymon schreef:Dat wordt toch pas morgen bepaald?El Clavo schreef:Lozano 4 wedstrijden, ajuus!![]()

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
Ik vind het terecht. Ik heb die beelden gezien en met name de hoek dat je hem van de voorkant ziet, maakt hij overduidelijk een slaande beweging in het gezicht van die Heerenveenspeler, terwijl daar anatomisch gezien geen reden voor was. Ik vind het geval met Huntelaar er wat dat betreft ook compleet anders uit zien en totaal niet strafbaar.
- Ajaciedjuh
Kan ook helemaal geen discussie over zijn; slaan is rood. Huntelaar heeft gewoon geluk gehad.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
SOwieso is de verdediging van er een soortgelijk geval bij halen dat niet bestraft is achterlijk. Als dat een reden zou zijn om niet te straffen, kan er in het vervolg nooit meer een speler worden geschorst.
I think I lost my fucking headache
Lozano is een viespeukje. In Mexico kreeg hij al geregeld rood, wat ongebruikelijk is voor een vleugelspits.
Wat KJH doet, heeft daar weinig mee te maken. Alsof je geen bekeuring moet krijgen voor te hard rijden omdat je buurman niet gepakt is...
Wat KJH doet, heeft daar weinig mee te maken. Alsof je geen bekeuring moet krijgen voor te hard rijden omdat je buurman niet gepakt is...
-
Het zal wel aan mij liggen hoor, maar ik heb die beweging van KJH een paar keer terug gekeken en kan er geen rode kaart van maken. Het ziet er voor mij uit als zich losrukken van een tegenstander die hem dwars zit en vervolgens niet geraakt wordt. Een tegenstander die nota bene na afloop aangaf dat er niks aan de hand was.
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Het zal wel aan mij liggen hoor, maar ik heb die beweging van KJH een paar keer terug gekeken en kan er geen rode kaart van maken. Het ziet er voor mij uit als zich losrukken van een tegenstander die hem dwars zit en vervolgens niet geraakt wordt. Een tegenstander die nota bene na afloop aangaf dat er niks aan de hand was.
Eens met je verhaal, alleen dat laatste is toch geen argument. De scheidsrechter is er om te beslissen of er wel of niet iets aan de hand, niet de spelers. Als Woudenberg na afloop aangeeft dat er niet veel aan de hand was, zou je het toch ook niet normaal vinden dat Lozano achteraf wordt kwijtgescholden?
-
- AT Toto winner 15/16
Over het algemeen naaien ze mekaar niet voor de camera, bovendien is Brammetje een Ajax supporter. Ik kan me trouwens de frustratie bij PSV supporters wel voorstellen, zouden wij ook hebben als het andersom was. Niettemin vind ik het prima zo natuurlijk.