Voetbalpraatprogramma's op TV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Arwin

Bericht door Arwin » ma sep 24, 2007 12:21 pm

Nou, ik vind die Van Halst toch ook met regelmaat onzin uitkramen tijdens De Wedstrijden hoor. Ben even vergeten welke opmerkingen ik allemaal een beetje raar vond (was niet dit weekend iig), maar zal er de komende tijd nog eens opletten.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma sep 24, 2007 12:42 pm

Arwin schreef:Nou, ik vind die Van Halst toch ook met regelmaat onzin uitkramen tijdens De Wedstrijden hoor. Ben even vergeten welke opmerkingen ik allemaal een beetje raar vond (was niet dit weekend iig), maar zal er de komende tijd nog eens opletten.
Een giller was natuurlijk: dit feyenoord (2007) lijkt op het Ajax van de jaren 90... (doelende op '94-'95). :smallgrin.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma sep 24, 2007 2:53 pm

Dat en de ophemeling van De Cler vond ik inderdaad de twee opzichtig foute opmerkingen van Van Halst. Maar verder zegt hij ook genoeg nuttige dingen en heeft hij duidelijk kijk op tactiek. Een analist waarvoor ik even ga zitten.

Je moet niet vergeten dat er vrijwel geen analist bij zit die heel erg fel tegen de algemene stroming in gaat. Of heb jij het afgelopen seizoen iemand, maar ook dan iemand gehoord over de minpunten van Sneijder? Nee. Dus op het moment dat een bepaalde club of speler wat kritieken betreft een hosanna-stemming heeft bereikt, is er geen houden meer aan. Dan is er dus geen analist meer die zegt “ho ho, zo geweldig is het nu ook weer niet en zal het ook nooit worden”.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma sep 24, 2007 3:04 pm

Ik vind hem in het gezelschap van Derksen en Van Hanegem altijd een beetje ondersneeuwen. Wanneer hij alleen met Humberto Tan zit, vind ik hem beter.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma sep 24, 2007 4:25 pm

Voor mijn gevoel pikt Genee Van Hanegem er wat vaker uit. Niet dat Van Hanegem vaak iets nuttigs zegt, maar het is zulke geweldige televeisie, hè?

Maar inderdaad, tussen Derksen en De Kromme sneeuwt Van Halst nog wat onder.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma sep 24, 2007 4:27 pm

Van Hanegem vond ik gisteren niet slecht. Al komt hij wat moeilijk uit zijn woorden.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma sep 24, 2007 4:30 pm

Ik moest gisteren wel om hem lachen, inderdaad. En als ik het me goed herinner vond ik niet alles dat hij zei onzin. Het was wel redelijk, maar voor hem kijk ik niet naar dat programma.

Derksen is ook geen groot tacticus en waait met vele winden mee, maar hij durft wel tegen de hype in te gaan.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma sep 24, 2007 7:35 pm

Van Halst is wel een groot tacticus? :biggrin.gif:

Volgens mij verzint die man niets wat hij zegt zelf.

Doe mij maar Kieft. Dat is wél iemand die snapt waar hij het over heeft en, behalve een leuk babbeltje achteraf, ook oplossingen voor problemen klaar heeft.

999

Bericht door 999 » ma sep 24, 2007 7:55 pm

Perez zijn clubliefde gaat toch uit naar AJAX.
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma sep 24, 2007 7:55 pm

Bertje schreef:Van Halst is wel een groot tacticus? :biggrin.gif:

Er is natuurlijk geen enkele manier waarop wij kunnen weten wat Van Halst wel of niet van zichzelf heeft. Bovendien heb ik het alleen over Van Halst gehad als goede en interessante tv-analist.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op ma sep 24, 2007 7:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Daniel

Bericht door Daniel » ma sep 24, 2007 7:56 pm

Voetske schreef:Perez zijn clubliefde gaat toch uit naar AJAX.
Dat had ik inderdaad gelezen in het AD, maar hoe zo opeens deze opmerking hier? Is hij ergens te zien op tv nu?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma sep 24, 2007 7:58 pm

Hij zit bij Holland Sport, maar het interview is al achter de rug.

Een leuk, sympathiek interview met een Perez die het liefst nog gewoon bij Ajax had willen spelen. Maar het wordt ook duidelijk dat de relatie met de trainer en zijn trots dat in de weg staan. Perez wil zich altijd laten gelden en een bepaalde status bereiken. En daar past alleen en basisplek bij.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma sep 24, 2007 8:00 pm

Thomas schreef:de relatie met de trainer
Huh, het was toch koek en ei?

Gisteren zei Hugo Borst trouwens dat Perez en MVG regelmatig bij elkaar over de vloer komen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma sep 24, 2007 8:02 pm

Heb ik dat tegen het einde gezegd over de relatie tussen Perez en Ten Cate?

999

Bericht door 999 » ma sep 24, 2007 8:03 pm

Thomas schreef:Hij zit bij Holland Sport, maar het interview is al achter de rug.

Een leuk, sympathiek interview met een Perez die het liefst nog gewoon bij Ajax had willen spelen. Maar het wordt ook duidelijk dat de relatie met de trainer en zijn trots dat in de weg staan. Perez wil zich altijd laten gelden en een bepaalde status bereiken. En daar past alleen en basisplek bij.
Dat zei ie dus niet, Thomas.Hij vertelde dat men hem duidelijk moet maken waarom hij er niet in staat.En dat, na dan wel en dan niet als basis speler mogen starten bij AJAX ( en hij stond goed te voetballen ), vind ik dus ook terecht.

Als ze mij ook niet duidelijk kunnen maken waarom ik ( tactisch, vorm ) dan wel en dan niet mag opdraven zou ik er ook de pest in hebben ...
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma sep 24, 2007 8:10 pm

Het was inderdaad niet het hele verhaal. Hij gaf aan dat hij het in het begin terecht vond dat hij er naast stond.

Maar goed, ook later waren er nog plausibele redenen te bedenken om Perez niet als vaste basisspeler te gebruiken. Al kan ik niet in het hoofd van HtC kijken en ik heb geen idee hoe de gesprekken tussen hem en Perez zijn verlopen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma sep 24, 2007 8:12 pm

Ik vermoed dat dat hele kutneger gedoe heeft doorgesudderd bij HtC.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma sep 24, 2007 8:17 pm

Thomas schreef:
Bertje schreef:Van Halst is wel een groot tacticus? :biggrin.gif:

Er is natuurlijk geen enkele manier waarop wij kunnen weten wat Van Halst wel of niet van zichzelf heeft. Bovendien heb ik het alleen over Van Halst gehad als goede en interessante tv-analist.
Nou, om te beginnen begrijpt hij vaak niet waar hij het over heeft. Het blijft allemaal wel heel veel in systemen hangen.

999

Bericht door 999 » ma sep 24, 2007 8:19 pm

Thomas schreef:Het was inderdaad niet het hele verhaal. Hij gaf aan dat hij het in het begin terecht vond dat hij er naast stond.

Maar goed, ook later waren er nog plausibele redenen te bedenken om Perez niet als vaste basisspeler te gebruiken. Al kan ik niet in het hoofd van HtC kijken en ik heb geen idee hoe de gesprekken tussen hem en Perez zijn verlopen.
Afijn, mocht AJAX dit jaar kampioen worden vergeef ik het HtC dat ie een speler heeft laten gaan die als geen ander bij AJAX paste.Die 10 keer meer voetbal kwaliteiten bezit als Delorge, Rommedahl, Colin ( en al de ik vergeet ) bij elkaar.Waarvoor je naar het stadion komt.Die nu, juist nu, van grote waarde had kunnen zijn.
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo sep 30, 2007 9:01 pm

Komt Derksen net met goede vragen over de zaakwaarnemers van Alves, begint die Van Hanegem er weer doorheen te ouwehoeren. Zwaar frustrerend. Maar goed, Alves schijnt toch met wat grotere problemen te kampen.

Straks na de pauze de discussie over Aad de Mos. Die riep vanaf de bank 'Weer die kut-Hai. Kut-Hai' over z'n eigen speler.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo sep 30, 2007 9:29 pm

Thomas schreef: Straks na de pauze de discussie over Aad de Mos. Die riep vanaf de bank 'Weer die kut-Hai. Kut-Hai' over z'n eigen speler.
haha ik lag echt in een deuk toen ik het zag.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo sep 30, 2007 9:32 pm

Derksen stelt terecht dat Verbeek en Van Hanegem de regels m.b.t. het aanspreken van de officials wel mogen kennen. Daarnaast wordt er terecht geklaagd over de matige scheidsrechters in Nederland, die teveel doodgegooid worden met van alles en nog wat, en zich zodoende niet ontwikkelen tot een grote persoonlijkheid in het veld.

Van Hanegem is vandaag weer de leukste thuis. Soms grappig, maar soms moet hij gewoon een draai om z'n oren krijgen.

Wat zei die geestelijk gehandicapte jongen nou als laatste, waar iedereen zo om moest lachen? Erg komisch, zo'n kerel die gewoon zegt waar het op staat en al die spelers even op hun plek zet.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo sep 30, 2007 9:35 pm

Thomas schreef: Wat zei die geestelijk gehandicapte jongen nou als laatste, waar iedereen zo om moest lachen? Erg komisch, zo'n kerel die gewoon zegt waar het op staat en al die spelers even op hun plek zet.
Hij zei Waterman moet op de bank blijven.

Van Hanegem verknalt de discussies vaak door zn domme opmerkingen op het verkeerde moment. Derksen is af en toe lekker scherp en dan komt die gek weer met zo'n domme opmerking.

Beloki

Bericht door Beloki » zo sep 30, 2007 9:52 pm

Als hij al iets zegt. Meestal komt de kromme niet verder dan: ''hoe moet ik dat nou weten?'' waarna er weer zo'n pijnlijke stilte valt en Genee maar weer verder gaat. Je hebt weinig aan de kromme. Liever van Halst voor hem in de plaats.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo sep 30, 2007 9:52 pm

Derksen is over het algemeen een stuk correcter dan ik had verwacht. Zo gaf hij tijdens deze uitzending al aan dat hij de nieuwste uitspraken van Alves (hij speelt niet voor de fans) niet correct vindt ten opzichte van de achterban, bekritiseerde hij Heerenveen enigszins vanwege de slechte communicatie en kotst hij van matennaaiers zoals die kerel van Excelsior.

Plaats reactie