Feyenoord 2011-2012
Moderator: mods
Re: Feyenoord 2011-2012
ik zeg Pim Verbeek terughalen... zelfde kaliber als Mario, misschien zelfs nog iets beter ! 

999 schreef:Een deel van de spelersgroep van Feyenoord zou het vertrouwen in Been hebben opgezegd. Na een gesprek met technisch directeur Martin van Geel kwam de 47-jarige oefenmeester tot de conclusie om op te stappen.
Opgestapt net zoals Jol 'opgestapt' is? Dus met geld mee?

Het stinkt aan alle kanten!
Het zou me verbazen als het anders zou zijn.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Toch wel een beetje een tegenvaller moet ik zeggen. Ik zag ze al tegen degradatie spelen met deze uitgeklede selectie onder leiding van Mario Been.
Benieuwd met wie Van Geel op de proppen komt.
Benieuwd met wie Van Geel op de proppen komt.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Is het toeval dat Cruijff dreigt uit de RvC te stappen en dat er net een positie vrij komt bij Feyenoord? 

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Tja, het mag natuurlijk niet veel kosten. Dat wordt dus nog lastig.
Misschien gaan ze wel door met Vlemmings.
Misschien gaan ze wel door met Vlemmings.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ja, van Geel's vaste trainer is nu onder de pannen bij Twente... niet dat ze Co hadden kunnen betalen overigens.
Aan de andere kant, een beter moment dan nu instappen is er niet, slechter dan dat het nu gaat kan niet (al kan het mij daar natuurlijk niet slecht genoeg gaan)
Aan de andere kant, een beter moment dan nu instappen is er niet, slechter dan dat het nu gaat kan niet (al kan het mij daar natuurlijk niet slecht genoeg gaan)
Nu onderschat je Feyenoord denk ik. Het kan daar altijd slechter. Rule of thumb.
Het ligt ook voor de hand, vind ik. De selectie is nog zwakker dan die van vorig seizoen.
Ik hoop dat Feyenoord weer met een attractie a la GJ Verbeek komt.
Het ligt ook voor de hand, vind ik. De selectie is nog zwakker dan die van vorig seizoen.
Zabski schreef:Aan de andere kant, een beter moment dan nu instappen is er niet, slechter dan dat het nu gaat kan niet
Dat zeggen we bij elke trainerswissel daar, maar het kan dus altijd nog slechter.

Die Nederbelg van Roda, zou dat een kandidaat zijn? Van Geel werkt graag met bekenden.
Er is geen trainer die het heel veel beter zal doen bij Feijenoord op dit moment. De selectie is gewoon matig. Tel daar het hoge verwachtingspatroon van de supporters bij op en binnen no-time moet de volgende alweer vertrekken...
Laatst gewijzigd door columbus op wo jul 13, 2011 10:12 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
De trainers liggen niet voor het oprapen. Misschien dat Koeman het wel wil proberen.Jöhnk schreef:Nu onderschat je Feyenoord denk ik. Het kan daar altijd slechter. Rule of thumb.
- Jinne
- Site Admin
Dan zou hij wel ook als trainer dan alle drie de club gedaan hebben.
Maar ik neem aan dat hij te duur is en hij zijn vingers wil branden aan dit Feyenoord.
Maar ik neem aan dat hij te duur is en hij zijn vingers wil branden aan dit Feyenoord.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Louis van Gaal... Kost een paar centen maar dab heb je ook wat!
Training Feyenoord afgelast
De training van Feyenoord, die voor vandaag stond gepland, is afgelast. De Rotterdamse club geeft om 13.00 uur een persconferentie. Trainer Mario Been is per direct opgestapt bij Feyenoord.
Been niet bij persconferentie
Mario Been schuift vanmiddag om 13.00 uur niet aan bij de persconferentie van Feyenoord. De 47-jarige trainer stapt met onmiddellijke ingang op bij de Rotterdamse club.
Algemeen directeur Eric Gudde, aanvoerder Ron Vlaar en Van Geel geven straks in Ermelo, waar Feyenoord een trainingskamp heeft belegd, tekst en uitleg over de ontstane situatie bij Feyenoord.
Blij met de punten ...
Moet ook eerlijk zeggen dat Been dit jaar werkelijk niks zou kunnen winnen met Feyenoord. Je 2 (eigenlijk 3 als je die Japanner meerekent) verliezen en er werkelijk niks fatsoenlijks voor terugkrijgen. Feyenoord gaat gewoon spelen tussen de 11e en 15e plaats.
Ruudje Gullit terug naar Feyenoord. haha
Serieus? 

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Haha tuurlijk niet.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Haha wat een puinhoop.Jan Dirk Stouten laat op Radio Rijnmond weten dat de rest van de technische staf directie en RvC verwijd dit niet goed hebben opgepakt. Men was op de hoogte van de maandenlange onvrede maar heeft het bewust op de spits laten drijven zonder te bemiddelen. Vlemmings en Lodewijks laten namens de technische staf weten dat er geen vertrouwen meer is in Eric Gudde, men denkt erover om het vertrouwen publiekelijk op te gaan zeggen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ronald Koeman zal er wel op geilen denk ik. Dan is hij de eerste die zowel als speler en als trainer bij Ajax, PSV en Feyenoord actief is geweest.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Spellen is lastig.Jan Dirk Stouten laat op Radio Rijnmond weten dat de rest van de technische staf directie en RvC verwijd dit niet goed hebben opgepakt. Men was op de hoogte van de maandenlange onvrede maar heeft het bewust op de spits laten drijven zonder te bemiddelen. Vlemmings en Lodewijks laten namens de technische staf weten dat er geen vertrouwen meer is in Eric Gudde, men denkt erover om het vertrouwen publiekelijk op te gaan zeggen.

Hoezo komkommertijd?

Tja, wie gaat er in stappen? Het moet wel iemand zijn die óf elders niet aan de bak komt (Koeman?), of iemand die een echt Feyenoordhart heeft (Van Hanegem?). Ik zou niet veel andere kandidaten weten.
Salvador Dali
Salvador Dali