PSV
Moderator: mods
-
Re: PSV
Moeten ze eerst voorronde overleven, net als nummer 2Toppie schreef:Ze gaan ook af als gieter in de CL
-
- AT Toto winner 15/16
Pfff wat een mazzel weer... via Zoet onderkant lat en de actie daarop had Excelsior een penalty kunnen krijgen.
-
- AT Toto winner 15/16
Weer zo’n miezerige kleine overwinning, laatste minuut nog een doelpunt van Excelsior afgekeurd.
Juist. Het is een marathon, geen sprint.El Clavo schreef:Ben benieuwd of ze deze mazzel nog 3 maanden vol houden, geloof er weinig van. Ze moeten volgens mij nog naar AZ, feyenoord en wij nog daarheen. Het is echt nog niet gelopen.
-
Ze hebben inderdaad nog een pittig programma, en wij moeten/gaan daar uiteraard gewoon winnen!!!El Clavo schreef:Ben benieuwd of ze deze mazzel nog 3 maanden vol houden, geloof er weinig van. Ze moeten volgens mij nog naar AZ, feyenoord en wij nog daarheen. Het is echt nog niet gelopen.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
PSV - Ajax, 4 speelrondes voor het einde, wordt gewoon dé wedstrijd. Wij moeten zorgen dat we ze bij die wedstrijd in het vizier hebben, als we die winnen en over ze heen gaan geven we het nooit meer weg.
Na PSV - Ajax:
Roda JC - PSV
ADO Den Haag - PSV
PSV - FC Groningen
Ajax - VVV
Ajax - AZ
Excelsior - Ajax
Voor die tijd moet PSV nog naar Feyenoord en AZ. Dit moet eigenlijk wel allebei puntverlies op gaan leveren, want verder zie ik ze weinig meer verspelen...tenzij hun geluk een keer ophoudt natuurlijk. Maargoed, wij moeten nog naar PEC en Vitesse, bijv.
Na PSV - Ajax:
Roda JC - PSV
ADO Den Haag - PSV
PSV - FC Groningen
Ajax - VVV
Ajax - AZ
Excelsior - Ajax
Voor die tijd moet PSV nog naar Feyenoord en AZ. Dit moet eigenlijk wel allebei puntverlies op gaan leveren, want verder zie ik ze weinig meer verspelen...tenzij hun geluk een keer ophoudt natuurlijk. Maargoed, wij moeten nog naar PEC en Vitesse, bijv.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Gezond verstand
Fuck!
We verspelen de titel in de laatste speelronde. Ik bedoel maar, Excelsior uit en kampioenswedstrijden, dat gaat altijd fout. Vraag maar aan AZ, vraag maar aan Feyenoord.
We verspelen de titel in de laatste speelronde. Ik bedoel maar, Excelsior uit en kampioenswedstrijden, dat gaat altijd fout. Vraag maar aan AZ, vraag maar aan Feyenoord.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
-
Het is in ieder geval gelukkig niet in Doetinchem.
-
Wat is er nou leuker dan kampioen worden in Rotterdam? We hebben er zelfs een keer een Europacup gewonnen!
- InnerHarbour
Mmmmmm, speelt PSV zijn laatste wedstrijd uit bij Sparta?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Wat is er nou leuker dan kampioen worden in Rotterdam?
YNWA
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Het ging toch om een kampioenschap weggeven? Dat doe ik het liefst niet daar.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Wat is er nou leuker dan kampioen worden in Rotterdam? We hebben er zelfs een keer een Europacup gewonnen!
-
- AT Toto winner 15/16
Yes 1-0 Sparta.