PSV
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: PSV
Heel simplistisch bekeken.Mano schreef:Het bod van Watson was geen bizar bod maar wel hoger (gewoon het bedrag van Neres). Had Ajax in mee kunnen gaan en had dan direct de deal kunnen sluiten. Ajax was leidend qua keuze maar ondergeschikt qua bedrag.
Richarlison maakt vanaf de eerste seconde indruk en wekt interesse topclub'
Ajax kan zo'n gozer niet opeens 3 of 4 maal Klaassen of Onana of Huntelaar zijn salaris aanbieden wat dan nog altijd bruto blijft en een schijntje van het PL loon.
Je kunt Overmars en co dit niet verwijten, maar mag het uiteraard gerust doen.

- InnerHarbour
-
Over de gehele contractperiode, lijkt me.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- InnerHarbour
- InnerHarbour
- InnerHarbour
En dan zeggen ze dat ik erg ben.Javiskamp schreef:Het zou me dan ook weer niet verbazen als blijkt dat PSV morgen een punt is uitgelopen op Ajax

YNWA
-
PSV
It ain’t over ‘til the fat lady sings!
Laatst gewijzigd door Wie kent Cees de Wolf nog? op wo dec 13, 2017 8:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Tja, jullie moeten toch wat als je er naast zit.InnerHarbour schreef:En dan zeggen ze dat ik erg ben.Javiskamp schreef:Het zou me dan ook weer niet verbazen als blijkt dat PSV morgen een punt is uitgelopen op Ajax
Javiskamp schreef:Ook weer gespeeld...
Maar het zou natuurlijk altijd kunnen. In een loodzware competitie als de Eredivise krijg je nu eenmaal geen punt kado.InnerHarbour schreef:PSV heeft echt een tikkie opgelopen van die nederlaag zondag.

Nil volentibus arduum