PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Het bod van Watson was geen bizar bod maar wel hoger (gewoon het bedrag van Neres). Had Ajax in mee kunnen gaan en had dan direct de deal kunnen sluiten. Ajax was leidend qua keuze maar ondergeschikt qua bedrag.
Ajax heeft gewoon een kruideniers mentaliteit
Had waarschijnlijk een Sanchez verhaal geworden, in&out + 25mio winst.Richarlison maakt vanaf de eerste seconde indruk en wekt interesse topclub'
Dinsdag 14 november 2017 om 07:32
Voormalig Ajax-toptarget Richarlison maakt veel indruk in de Premier League en zijn vlammende start blijft niet onopgemerkt. Tottenham Hotspur heeft naar verluidt interesse in de Watford-revelatie.
Volgens The Mirror hebben de Londenaren Richarlison op de radar en volgen ze de Braziliaan op de voet. Volgens het Engelse medium biedt Richarlison met zijn snelheid, scoringsdrift en veelzijdigheid precies waar Spurs-manager Mauricio Pochettino naar op zoek is. The Mirror schrijft dat de aanvaller vanaf de eerste seconde grote indruk maakt in Engeland. Tottenham stuurde al een aantal keer scouts op wedstrijden van Watford af.
Sinds Richarlison afgelopen zomer Fluminense verruilde voor Watford scoorde hij vier keer in elf Premier League-optredens. Ook was hij goed voor twee assists. De Engelse club betaalde zo'n 12,5 miljoen euro voor de twintigjarige aanvaller. Ajax was kort daarvoor heel dichtbij het aantrekken van Richarlison. Lang waren de Amsterdammers topfavoriet in de strijd om de Braziliaan en het leek een kwestie van tijd tot het contract getekend zou worden, maar Watford kaapte hem voor de Ajax-neuzen weg.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Dikke aanname want Ajax stapte niet eens in de biedingen-strijd. Ze gaan het gevecht niet eens aan.
maar prima, lekker het handelen en wandelen van een slecht presterend Ajax verdedigen.
Gaat natuurlijk helemaal niet om deze ene speler maar om de tendens die je over de gehele linie ziet.
Nergens dat stapje extra zetten, ons opzadelen met grove middelmaat, en bij het begin van een seizoen gewoon je shit niet op orde hebben.
Jij verdedigd ze maar ze (TH) hebben alle schijn tegen omdat ze nl op geen enkel terrein uitmuntend scoren qua beleid/handelen.
maar prima, lekker het handelen en wandelen van een slecht presterend Ajax verdedigen.
Gaat natuurlijk helemaal niet om deze ene speler maar om de tendens die je over de gehele linie ziet.
Nergens dat stapje extra zetten, ons opzadelen met grove middelmaat, en bij het begin van een seizoen gewoon je shit niet op orde hebben.
Jij verdedigd ze maar ze (TH) hebben alle schijn tegen omdat ze nl op geen enkel terrein uitmuntend scoren qua beleid/handelen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Hoe kom je daar nou bij? Jij doet de aanname dat na het bod van Watford niet meer net Richarlison is gesproken. Ik heb gelezen dat hij na dat bod een voorkeur had voor de PL
I think I lost my fucking headache
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Toppie schreef:Pi$¥€€ geeft toch ook niets bij Zwolle uit![]()
0-1 mogen ze nog blij zijn en zo wordt je kampioen
Yep hoe word ik kampioen.. je tegenstanders missen elke vorm.. De ander stelt een " pipo" op als Trainer..
Vervolgens laat je lekker de tegenstander het spel maken en in de omschakeling /counter scoor je lekker..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Hele 2de helft van de mat geveegd door PEC, scoren ze 14 seconden voor tijd zo'n knullige rotgoal. Wat een kutploeg.
Die gaan overigens echt geen kampioen worden. Stel clowns bij mekaar dat psv.
Die gaan overigens echt geen kampioen worden. Stel clowns bij mekaar dat psv.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Cluijffert
Natuurlijk wel. Als je als 'technische leiding' van de uitdager doelbewust iedere kans van slagen van je eerste elftal saboteert vanuit een Mokumse inteelt mentaliteit, zelfbevlekking, vriendjespolitiek en ware authentiek Amsterdamse incompetentie, dan wordt ook een lachwekkend elftal als dat van psv gewoon en eenvoudig kampioen.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Getting old buddy... Erger dan IH. Bijna dan.Cluijffert schreef:Natuurlijk wel. Als je als 'technische leiding' van de uitdager doelbewust iedere kans van slagen van je eerste elftal saboteert vanuit een Mokumse inteelt mentaliteit, zelfbevlekking, vriendjespolitiek en ware authentiek Amsterdamse incompetentie, dan wordt ook een lachwekkend elftal als dat van psv gewoon en eenvoudig kampioen.
psv gaat dit seizoen geen kampioen worden.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Waarom kreeg die knakker van PSV geen 2de gele kaart eigenlijk?
Is de KNVB dit jaar weer voor PSV? ;)
Ehmm... wat zegt de schijds nou?
“Ik vond het geen tweede gele kaart waard... het was niet onbezuisd dus geen rood”?... zoiets
Als ik hem goed begrijp zou hij wel een kaart hebben gegeven als dit een eerste geel zou zijn geweest...
?..
Is de KNVB dit jaar weer voor PSV? ;)
Ehmm... wat zegt de schijds nou?
“Ik vond het geen tweede gele kaart waard... het was niet onbezuisd dus geen rood”?... zoiets
Als ik hem goed begrijp zou hij wel een kaart hebben gegeven als dit een eerste geel zou zijn geweest...
?..
PSV speelt niet geweldig, maar dat doen ze al langer zo. Toch winnen, iedere keer.
Ajax kan er wel een paar scoren tegen ze, maar we zullen er ook wel weer een paar tegen krijgen, afhankelijk van de strategy du jour van onze trainer.
Ajax kan er wel een paar scoren tegen ze, maar we zullen er ook wel weer een paar tegen krijgen, afhankelijk van de strategy du jour van onze trainer.
https://www.nu.nl/voetbal/5043608/psv-b ... omero.html
Weer een zeer verdachte deal. Stuttgart biedt 10,5 maar Velez accepteert liever een lager bod van PSV? En PSV biedt meer salaris dan een Duitse club?
Lijkt me duidelijk dat PSV die spelers niet zelf koopt. Alex-constructie, zeg maar.
Weer een zeer verdachte deal. Stuttgart biedt 10,5 maar Velez accepteert liever een lager bod van PSV? En PSV biedt meer salaris dan een Duitse club?

Lijkt me duidelijk dat PSV die spelers niet zelf koopt. Alex-constructie, zeg maar.
Wimpey beweert dat ook continu. Zou kunnen. Maar als jij en Wimpey het weten, dan lijkt het mij stug dat de KNVB het niet zou weten. Bij andere clubs hebben ze daar toch op gestraft (Twente?)?Yopii schreef:https://www.nu.nl/voetbal/5043608/psv-b ... omero.html
Weer een zeer verdachte deal. Stuttgart biedt 10,5 maar Velez accepteert liever een lager bod van PSV? En PSV biedt meer salaris dan een Duitse club?![]()
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ze weten het niet. Ze suggereren het.
Ik denk overigens dat ze bij de KNVB ook wel opkijken van dergelijke berichten want het is inderdaad opvallend. Maar het wil niet per definitie zeggen dat er iets gebeurd wat onreglementair is. En als dat al het geval is moet je het ook nog kunnen bewijzen.
Als ik het me goed herinner moesten ze in de zomer eerst nog De Jong verkopen. Kennelijk denken ze daar nu anders over.
Ik denk overigens dat ze bij de KNVB ook wel opkijken van dergelijke berichten want het is inderdaad opvallend. Maar het wil niet per definitie zeggen dat er iets gebeurd wat onreglementair is. En als dat al het geval is moet je het ook nog kunnen bewijzen.
Als ik het me goed herinner moesten ze in de zomer eerst nog De Jong verkopen. Kennelijk denken ze daar nu anders over.
Nil volentibus arduum
Mano schreef:Het bod van Watson was geen bizar bod maar wel hoger (gewoon het bedrag van Neres). Had Ajax in mee kunnen gaan en had dan direct de deal kunnen sluiten. Ajax was leidend qua keuze maar ondergeschikt qua bedrag.
Had waarschijnlijk een Sanchez verhaal geworden, in&out + 25mio winst.
Niet alles kan zomaar een Sanchez verhaal worden.
Maar een weergaloze aanvaller was voor Ajax misschien nog wel belangrijker geweest dan een ontzettend goede verdediger.
Met een beetje mazzel had die jongen gewoon bij Ajax gespeeld. Je kunt dus echt niet zeggen dat de scouting en onderhandelaar Marc Netto lui op hun reet zitten te niksen.
Maar bij Watford verdient ie nu al gauw 8 miljoen. Netto.