Volgens de Mexicanen heeft hij 24 miljoen gekost..... Volgens Brands tussen de 5 en de 10.De Dominee schreef:tja, helaas was ie te duur voor ons en kozen wij ervoor Younes ten koste van alles te behouden...
PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Ga er om te beginnen maar vanuit dat er bij de transfer van die jongen een hele rits zaakwaarnemers betrokken zijn (net zoals bij de Zuid Amerikaanse transfers van Ajax). En dan is het ook nog de vraag welke afspraken je kunt maken over het percentage van de rechten dat je als club uiteindelijk daadwerkelijk koopt.
Neemt overigens niet weg dat ik hem als speler graag op onze vleugel had zien lopen hoor. Want hij maakt natuurlijk een geweldige entree.
Neemt overigens niet weg dat ik hem als speler graag op onze vleugel had zien lopen hoor. Want hij maakt natuurlijk een geweldige entree.
Nil volentibus arduum
Ja, zeker. Al blijft het de vraag of hij bij Ajax dezelfde entree had gemaakt. De Arena kan meedogenloos zijn wanneer bij een flegmatiek spelertje de eerste paar acties mislukken.Marillion schreef:Ga er om te beginnen maar vanuit dat er bij de transfer van die jongen een hele rits zaakwaarnemers betrokken zijn (net zoals bij de Zuid Amerikaanse transfers van Ajax). En dan is het ook nog de vraag welke afspraken je kunt maken over het percentage van de rechten dat je als club uiteindelijk daadwerkelijk koopt.
Of Keizer was wellicht van mening geweest dat hij eerst had moeten wennen om hem vervolgens buiten de selectie voor bijv play-off potjes tegen Rosenborg te laten.......
- InnerHarbour
Er bestaat zoiets als "Kuipvrees". Arenavrees natuurlijk niet, ze zouden dat bioscooppubliek eerst wakker moeten schudden.Cruijff schreef: Ja, zeker. Al blijft het de vraag of hij bij Ajax dezelfde entree had gemaakt. De Arena kan meedogenloos zijn wanneer bij een flegmatiek spelertje de eerste paar acties mislukken.
YNWA
-
Kuipvrees? Dat beschrijft toch hoe de kakkies zich voelen als Ajax op bezoek komt?
Kom op, vertrouwen houwen. We moeten sowieso nog 2x rechtstreeks tegen die gasten. Dat gaat om zes punten. En dan kijken wat er verder van hun platte kar valt. Maart/april zijn vaak mindere maanden voor hen. Dus who knows!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
@sandro en anderen die een pesthekel aan mij hebben... (prima hoor)Khraa schreef:Volgens de Mexicanen heeft hij 24 miljoen gekost..... Volgens Brands tussen de 5 en de 10.De Dominee schreef:tja, helaas was ie te duur voor ons en kozen wij ervoor Younes ten koste van alles te behouden...
Waarom eigenlijk?..
-
Dus? We hebben het geld. Bovendien konden we voor faalhaas Younes zo'n 15 a 20 mln cashen afgelopen zomer.Khraa schreef:Volgens de Mexicanen heeft hij 24 miljoen gekost..... Volgens Brands tussen de 5 en de 10.De Dominee schreef:tja, helaas was ie te duur voor ons en kozen wij ervoor Younes ten koste van alles te behouden...
#epicfail
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- InnerHarbour
Oh ja, kwam dat verhaal uit dezelfde duim als die met die 50 miljoen voor Dolberg kwam?De Dominee schreef:Dus? We hebben het geld. Bovendien konden we voor faalhaas Younes zo'n 15 a 20 mln cashen afgelopen zomer.
In eindhoven hebben ze of een betere scouting of ze betalen gewoon meer salaris. Kan ook zijn dat PSV een betere naam heeft in Zuid Amerika, ze doen daar al wat langer zaken nietwaar.
YNWA
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Mwah, PSV heeft wel vaker de waarheid verdraaid. Ik denk dat ze wel een betere naam hebben om het maken van schimmige deals.InnerHarbour schreef:Oh ja, kwam dat verhaal uit dezelfde duim als die met die 50 miljoen voor Dolberg kwam?De Dominee schreef:Dus? We hebben het geld. Bovendien konden we voor faalhaas Younes zo'n 15 a 20 mln cashen afgelopen zomer.
In eindhoven hebben ze of een betere scouting of ze betalen gewoon meer salaris. Kan ook zijn dat PSV een betere naam heeft in Zuid Amerika, ze doen daar al wat langer zaken nietwaar.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- InnerHarbour
je kan PSV betichten van schimmig.....
Als Ajax zijn shit gewoon voor elkaar had gehad, was er niet zoveel aan de hand en was dat 'schimmige' van PSV vanzelf aan het licht gekomen. Voor nu klinkt mij 'schimmig' een stuk beter in de oren dan 'onkundig' en 'kansloos', dat wat Ajax is.
Als Ajax zijn shit gewoon voor elkaar had gehad, was er niet zoveel aan de hand en was dat 'schimmige' van PSV vanzelf aan het licht gekomen. Voor nu klinkt mij 'schimmig' een stuk beter in de oren dan 'onkundig' en 'kansloos', dat wat Ajax is.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Ajax was met Richarlison bezig en dat is ook een uitstekende speler. Je kan niet iedere keer dat een concurrent een erg goede speler haalt gaan roepen dat je eigen club faalt.
I think I lost my fucking headache
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Precies. Ajax had waarschijnlijk (ook) de keuze tussen Lozano en Richarlison en koos voor Richarlison. Dat die deal er uiteindelijk niet komt is dan erg jammer en wellicht te wijten aan te sloom handelen, maar dat Lozano in die tussentijd voor een andere club kiest is natuurlijk niet te vermijden.
- InnerHarbour