PSV
Moderator: mods
-
Re: PSV
Kunstgras en ieder fysiek contact is een kaart. Nederlands voetbal is zaalvoetbal geworden.
Whitey on the moon.
-
Zag net de rode kaart van Duplan van ADO ...... dat gaat toch nergens meer over. Interesseert me niet wie er voordeel heeft. Je zit gewoon een parodie op voetbal te kijken.Javiskamp schreef:Behalve als Ajax dat voordeel heeft... dan is het jiet zo ergGangstaRiB schreef:Kunstgras en ieder fysiek contact is een kaart. Nederlands voetbal is zaalvoetbal geworden.
Whitey on the moon.
-
Kijk alleen de samenvattingen tegenwoordig. Het doet zeer aan je ogen.Javiskamp schreef:Welkom in het nederlands voetbal...
Whitey on the moon.
Re: PSVl
Tot de rode kaart was PSV niets beter. Ik weet niet welke wedstrijden jij zoal van PSV ziet, maar het is absoluut niet best. Met als dieptepunt thuis een helft lang tegen tien feyenoorders weggespeeld wordenJaviskamp schreef:Met die handsbal van VVV die geen pingel scheen te zijn Was het ook anders gelopen...
Tering hee... zoveel vreselijks was er niet gebeurd...
Psv terechte winnaar...
I think I lost my fucking headache
Het valt bij PSV nu toevallig een paar keer de goede kant op. Maar een paar weken terug was het helemaal niets en moest Cocu vertrekken. Die gaan echt nog wel de nodige punten verspelen hoor.
Nil volentibus arduum
Vast. Maar andere ploegen ook.Marillion schreef:Het valt bij PSV nu toevallig een paar keer de goede kant op. Maar een paar weken terug was het helemaal niets en moest Cocu vertrekken. Die gaan echt nog wel de nodige punten verspelen hoor.
PSV heeft een matig team, maar met Lozano, Pereiro en Van Ginkel wel drie spelers die er bovenuit steken in de eredivisie. Misschien is dat wel genoeg voor het kampioenschap. In het land der blinden is Eenoog immers koning.
Het is dat VVV een rode kaart krijgt. En het ging niet om een doorgebroken speler ofzo. Anders had ik het nog moeten zien hoor.Wouter schreef:Vast. Maar andere ploegen ook.Marillion schreef:Het valt bij PSV nu toevallig een paar keer de goede kant op. Maar een paar weken terug was het helemaal niets en moest Cocu vertrekken. Die gaan echt nog wel de nodige punten verspelen hoor.
PSV heeft een matig team, maar met Lozano, Pereiro en Van Ginkel wel drie spelers die er bovenuit steken in de eredivisie. Misschien is dat wel genoeg voor het kampioenschap. In het land der blinden is Eenoog immers koning.
IK GELOOF!!!!!!
Als Ajax van Sparta wint dan 'is het maar Sparta' en hoeven we er niet al te veel conclusies aan binden. Als psv van 10 man van VVV wint zijn ze opeens titelfavoriet. Terwijl Cocu zo'n 2 speelronden geleden nog op het punt stond om ontslagen te worden.
Even kijken wat er de komende wedstrijden allemaal gebeurt.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Mr. Ajax schreef:Als Ajax van Sparta wint dan 'is het maar Sparta' en hoeven we er niet al te veel conclusies aan binden. Als psv van 10 man van VVV wint zijn ze opeens titelfavoriet. Terwijl Cocu zo'n 2 speelronden geleden nog op het punt stond om ontslagen te worden.

IK GELOOF!!!!!!