PSV
Moderator: mods
- SylvievdVaart
Re: PSV
Ja, die was lekker.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- SylvievdVaart
Ik vond het wel vermakelijk, ik houd van monsterscores.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Toen Locadia in de Eredivisie debuteerde scoorde hij in zijn allereerste wedstrijd ook maar liefst 4 (!!) doelpunten in een uitwedstrijd.Yopii schreef:Lijkt me wel, als Locadia er vier maakt.LucaS schreef:Prachtige goal.
Laten we verder hopen dat de uitslag vooral heel veel over Utrecht zegt
Trainer Dick Advocaat in al zijn wijsheid zei direct na afloop dat die jongen een week later weer op de bank zou zitten.

Is geen heel slechte spits, maar lijkt me wat veel met randzaken bezig en vaak veel egocentrisch gemiep dat de trainer hem perse precies in de punt moet opstellen. Met zijn staat van dienst zou ie om te beginnen überhaupt blij mogen zijn dat ie bij p$v speelt.
'PSV rekent op verlies' zie ik vandaag dan in de krant staan.
Ik dacht huh ze spelen dit weekend thuis tegen Willem II.
Maar nee, die pipo's hebben dus weer eens financieel een te grote jas aangetrokken.
Ik dacht huh ze spelen dit weekend thuis tegen Willem II.
Maar nee, die pipo's hebben dus weer eens financieel een te grote jas aangetrokken.
Ehhh PSV heeft de afgelopen drie seizoenen twee van de drie landstitels die er te vergeven waren opgeëist en Ajax nul.
Dus het lijkt me dat PSV altijd wel één van de titelkandidaten is.
Of dat het "wanbeleid" door Ajax al wel wat jaren eerder is ingezet.
Dus het lijkt me dat PSV altijd wel één van de titelkandidaten is.
Of dat het "wanbeleid" door Ajax al wel wat jaren eerder is ingezet.

-
- AT Toto winner 15/16
PSV heeft de meeste doelpunten in het elftal, dan word je in de eredivisie meestal wel kampioen.
Statistisch gezien word je het vaakst landskampioen wanneer je de minste treffers tegen krijgt.brigade zuid schreef:PSV heeft de meeste doelpunten in het elftal, dan word je in de eredivisie meestal wel kampioen.
Wat dat betreft gaat Ajax dit seizoen weer lekker.

-
Inmiddels al opgevallen...?Jöhnk schreef:Dat vroeg ik me ook net af. Hij is me tot nu toe nog niet echt opgevallen. Behalve vandaag dan.999 schreef:Maakt het zo veel uit dat hij wel of niet meedoet ?.

All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Hoe die constructie ook in elkaar zit, qua rechten en doorverkooppercentages....
Lozano is wel een lekkere 'aankoop' voor PSV.
Al verdienen ze geen pepernoot aan hem, hij heeft nu al waarde gebracht
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Inderdaad. Had Ajax hem maar gehaald.Mano schreef:Hoe die constructie ook in elkaar zit, qua rechten en doorverkooppercentages....
IK GELOOF!!!!!!
http://www.hardgras.nl/blogs/leo-verheu ... -verliefd/Een beetje verliefd
13 oktober 2017
Marco van Basten vertelde ooit in een interview aan Hugo Borst dat hij het niet alleen heerlijk vond als hij verliefd was maar dat het voor een spits ook heel erg handig was. Hij kreeg dan vleugels en scoorde als de neten.
Ik heb het, toen ik dat las, ook bij mijn club een tijdje in de spits geprobeerd (ik ben altijd verliefd of onderweg) maar het werkte bij mij niet. Ook bij een tot voor kort zo doelpunt-gevoelige spits als Luuk de Jong zat er geen garantie op. Wellicht omdat de sterren bij zijn verliefdheid niet zo gunstig stonden.
Luuk de Jong scoorde er bij PSV twee seizoen lang lustig op los: seizoen 2014-2015 20 competitiegoals, 2015-2016 liefst 26. En toen viel hij stil. De Jong raakte afgelopen seizoen bijna geen bal meer en zijn productie stokte bij 8 goals, in toch 32 duels. Hij raakte zijn aanvoerdersband kwijt en zijn plaats in Oranje. Wat was er aan de hand? Ik piekerde me suf. Was hij niet fit? Jawel, als een hoentje en met net 26 jaar in de kracht van zijn leven.
Luuk was in love! Het vervelende voor PSV was dat hij verliefd was op de vrouw van de keeper, Jeroen Zoet. Bijna een seizoen lang stonden ze als kemphanen op het veld of zaten ze zo ver mogelijk uit elkaar in de kleedkamer. met een radeloze Philip Cocu er tussen in. Beiden zochten de transfermarkt op. De Jong was rond met Girondins Bordeaux. PSV vroeg met 7 miljoen slechts een fooitje, maar de Fransen haakten toch af en ook Zoet kwam niet weg. Zo zitten ze nog steeds, vol haat, met elkaar opgescheept. Vanwaar deze column? Wij van Hard Gras zijn immers niet van de Story of de Privé… Maar als er sprake is van gekraakte club-belangen en kapitaalvernietiging dan gaat het om een essentiële sportieve zaak die het spotlicht niet alleen verdraagt maar ook vereist. Halleluja.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Verliefd zijn...
Hij heeft haar toch niet aan zijn Luukdejongetje geregen of zoals het liefje van Demy de Zeeuw bij AZ samen met vier teammaats in een minigangbang te grazen genomen?
Hij heeft haar toch niet aan zijn Luukdejongetje geregen of zoals het liefje van Demy de Zeeuw bij AZ samen met vier teammaats in een minigangbang te grazen genomen?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Duke schreef:http://www.hardgras.nl/blogs/leo-verheu ... -verliefd/Een beetje verliefd
13 oktober 2017
Marco van Basten vertelde ooit in een interview aan Hugo Borst dat hij het niet alleen heerlijk vond als hij verliefd was maar dat het voor een spits ook heel erg handig was. Hij kreeg dan vleugels en scoorde als de neten.
Ik heb het, toen ik dat las, ook bij mijn club een tijdje in de spits geprobeerd (ik ben altijd verliefd of onderweg) maar het werkte bij mij niet. Ook bij een tot voor kort zo doelpunt-gevoelige spits als Luuk de Jong zat er geen garantie op. Wellicht omdat de sterren bij zijn verliefdheid niet zo gunstig stonden.
Luuk de Jong scoorde er bij PSV twee seizoen lang lustig op los: seizoen 2014-2015 20 competitiegoals, 2015-2016 liefst 26. En toen viel hij stil. De Jong raakte afgelopen seizoen bijna geen bal meer en zijn productie stokte bij 8 goals, in toch 32 duels. Hij raakte zijn aanvoerdersband kwijt en zijn plaats in Oranje. Wat was er aan de hand? Ik piekerde me suf. Was hij niet fit? Jawel, als een hoentje en met net 26 jaar in de kracht van zijn leven.
Luuk was in love! Het vervelende voor PSV was dat hij verliefd was op de vrouw van de keeper, Jeroen Zoet. Bijna een seizoen lang stonden ze als kemphanen op het veld of zaten ze zo ver mogelijk uit elkaar in de kleedkamer. met een radeloze Philip Cocu er tussen in. Beiden zochten de transfermarkt op. De Jong was rond met Girondins Bordeaux. PSV vroeg met 7 miljoen slechts een fooitje, maar de Fransen haakten toch af en ook Zoet kwam niet weg. Zo zitten ze nog steeds, vol haat, met elkaar opgescheept. Vanwaar deze column? Wij van Hard Gras zijn immers niet van de Story of de Privé… Maar als er sprake is van gekraakte club-belangen en kapitaalvernietiging dan gaat het om een essentiële sportieve zaak die het spotlicht niet alleen verdraagt maar ook vereist. Halleluja.

Blij met de punten ...
- InnerHarbour