PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Dus je kunt de keuze van Malen om destijds voor Arsenal te kiezen toch wel een beetje begrijpen. Op een andere manier was gij er immers nooit gekomenYopii schreef:Dolberg heeft veel meer talent dan Malen. Die was er sowieso gekomen.

"Hate it or love it, the underdog's on top".
Het is maar waar je voor kiest.
Een aanvaller die net niet goed genoeg is voor de topclubs kan via de subtop een leuke carrière opbouwen. Steeds een stapje hoger, en uiteindelijk ergens in het buitenland in de subtop. Dat lijkt mij gezonder dan boven je niveau in Engeland of Italië voetballen als junior, daar mislukken en dan van hot naar her om bij clubs bevriend met je zaakwaarnemer er nog een paar centen uit te persen. Financieel zal het wellicht aantrekkelijk zijn, maar wat doet het met zo'n jongen als mens? Iedere voetballer wil toch graag gewaardeerd worden, op welk niveau dan ook?
Malen schatte ik destijds (B'tjes) in op het niveau Bouy. Twijfelgeval voor Ajax 1. Wat is er van Bouy geworden? Leuk dat hij op zijn zestiende een shirt van Juventus mocht ophouden, maar de rest van zijn carrière zal zijn gevoel voor eigenwaarde geen goed doen.
Maar over PSV: daar gaat optie D...
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=312185
Zeegelaar wordt het ook niet. Die gaat naar Watford.
Een aanvaller die net niet goed genoeg is voor de topclubs kan via de subtop een leuke carrière opbouwen. Steeds een stapje hoger, en uiteindelijk ergens in het buitenland in de subtop. Dat lijkt mij gezonder dan boven je niveau in Engeland of Italië voetballen als junior, daar mislukken en dan van hot naar her om bij clubs bevriend met je zaakwaarnemer er nog een paar centen uit te persen. Financieel zal het wellicht aantrekkelijk zijn, maar wat doet het met zo'n jongen als mens? Iedere voetballer wil toch graag gewaardeerd worden, op welk niveau dan ook?
Malen schatte ik destijds (B'tjes) in op het niveau Bouy. Twijfelgeval voor Ajax 1. Wat is er van Bouy geworden? Leuk dat hij op zijn zestiende een shirt van Juventus mocht ophouden, maar de rest van zijn carrière zal zijn gevoel voor eigenwaarde geen goed doen.
Maar over PSV: daar gaat optie D...
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=312185

Zeegelaar wordt het ook niet. Die gaat naar Watford.
Ik begrijp inmiddels dat Cocu de transfer van Locadia heeft geblokkeerd. Misschien is het een idee om dat te bedenken voor je een speler laat onderhandelen en keuren?
Toch goed om te zien dat het niet alleen bij ons een bende is.

Toch goed om te zien dat het niet alleen bij ons een bende is.
Nil volentibus arduum
En dat terwijl ze daar een heuse TD hebben en geen Technisch Hart.
Ter verdediging van de Tovenaar mag je zeggen dat hij iets minder te besteden heeft dan Marc N.
De kritiek is niet mals:
http://www.ed.nl/psv/psv-is-een-club-va ... ~a19237d6/
Wat zal Locadia kwaad zijn op Cocu.

Ter verdediging van de Tovenaar mag je zeggen dat hij iets minder te besteden heeft dan Marc N.
De kritiek is niet mals:
http://www.ed.nl/psv/psv-is-een-club-va ... ~a19237d6/
Wat zal Locadia kwaad zijn op Cocu.

-
Jezus wat een triest stukje 'journalistiek'.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- Giacomo Puccini
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Grappig he. Eindhovens Dagblad kwam ook nog met Vincent Janssen en een andere back op de proppen. Die back in kwestie koos echter voor Dortmund.wimpey schreef:Brands dropt net de naam Van Aanholt. Crowd pleasing. Alsof dir z'n PL salaris gaat verruilen voor edsv.

Wat een bollocks allemaal.
Ah, Toljan. Won het EK U21 met Duitsland en $p€€ld€ voor Hoffenheim. Ja, die zal echt te porren zijn geweest voor edsv.Peter schreef: Die back in kwestie koos echter voor Dortmund.![]()

We weten o.b.v. football leaks dat edsv alles bij elkaar heeft gelogen v.w.b. Moreno. Stelt zich voor mij de vraag: wat zou die Lozano edsv en het bedrijfsleven van Oost-Broabant nou werkelijk kosten?
Even gemist. Wat meldde Wikileaks dan?
Valt mee dat Brands geen absurd bod op een topspeler heeft gedaan, zoals Van Geel destijds bij Ajax deed, toen hij opeens kans dacht te maken op Modric...
Doorzichtige trucjes zijn dat van managers die in het nauw zitten.
Ook leuk: eerst maandenlang een linksback beloven, maar nu bezweren dat de supporters trots moeten zijn op Kenneth Paal.
Gerbrands verkondigde een half jaar geleden dat PSV een voorsprong had op de concurrenten, want het was snel uitgespeeld en kon daardoor anticiperen op de transfermarkt. We hebben kunnen zien dat dit inderdaad het geval was, want op de laatste dag van de transfermarkt waren Ajax en F. nog druk bezig, terwijl PSV... Of ben ik nu in de war?

Valt mee dat Brands geen absurd bod op een topspeler heeft gedaan, zoals Van Geel destijds bij Ajax deed, toen hij opeens kans dacht te maken op Modric...

Doorzichtige trucjes zijn dat van managers die in het nauw zitten.
Ook leuk: eerst maandenlang een linksback beloven, maar nu bezweren dat de supporters trots moeten zijn op Kenneth Paal.

Gerbrands verkondigde een half jaar geleden dat PSV een voorsprong had op de concurrenten, want het was snel uitgespeeld en kon daardoor anticiperen op de transfermarkt. We hebben kunnen zien dat dit inderdaad het geval was, want op de laatste dag van de transfermarkt waren Ajax en F. nog druk bezig, terwijl PSV... Of ben ik nu in de war?

ik denk dat wij in deze als Ajacieden misschien even wijselijk onze mond moeten houden....
Paal vs Dijks en kwaliteit injecties aankopen, daar is Ajax ook een ster in
Paal vs Dijks en kwaliteit injecties aankopen, daar is Ajax ook een ster in

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Google op: football leaks psv (edsv werkte vreemd genoeg niet) moreno raiola brands Espanyol. De 4e link in het lijstje moet je hebben. Enkele pagina's naar boven scrollen en de leugens binnen edsv vliegen je om de oren...
Maher al weg trouwens?
Maher al weg trouwens?

https://www.vi.nl/nieuws/football-leaks ... en-bij-psv
Haha, dan zie je waar het geld blijft. Die Moreno kostte dus drie miljoen per jaar, en vertrok ook nog eens voor een bedrag onder zijn marktwaarde.
Dat het salarisplafond van PSV een grap was, konden we niet bevroeden.
Haha, dan zie je waar het geld blijft. Die Moreno kostte dus drie miljoen per jaar, en vertrok ook nog eens voor een bedrag onder zijn marktwaarde.

Dat het salarisplafond van PSV een grap was, konden we niet bevroeden.

Maher hebben ze ook niet kunnen slijten, volgens mij? Dat doet Overmars dan wel beter, die weet dit soort spelers meestal wel ergens onder te brengen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Maher zit volgens football leaks op een moddervet contract. Dat dient ie graag uit.Duke schreef:Maher hebben ze ook niet kunnen slijten, volgens mij? Dat doet Overmars dan wel beter, die weet dit soort spelers meestal wel ergens onder te brengen.

Mooi overzicht van hoe PSV de kluit belazert:
https://www.nrc.nl/nieuws/2016/12/12/he ... 6-a1536319
Brands prijst Raiola, die genoegen nam met 'slechts' een miljoen beloning, + later nog eens drie ton. Haha, je begrijpt wel waarom PSV het wereldtalent Malen aangeboden krijgt.
@Wimpey: jij kent Gerbrands. Was hij altijd al een sjoemelaar of heeft hij zich aan de bedrijfscultuur aangepast?
https://www.nrc.nl/nieuws/2016/12/12/he ... 6-a1536319
Brands prijst Raiola, die genoegen nam met 'slechts' een miljoen beloning, + later nog eens drie ton. Haha, je begrijpt wel waarom PSV het wereldtalent Malen aangeboden krijgt.

@Wimpey: jij kent Gerbrands. Was hij altijd al een sjoemelaar of heeft hij zich aan de bedrijfscultuur aangepast?
Kennen is een groot woord: ik ken zijn financiele moraal natuurlijk niet. Maar Gerbrands was er bij toen AZ op de fles ging... En Brands: 19 M voor Alves, zo was het toch?Yopii schreef: @Wimpey: jij kent Gerbrands. Was hij altijd al een sjoemelaar of heeft hij zich aan de bedrijfscultuur aangepast?

Vond het vreemd dat die Moreno de PD voor edsv verruilde. Echter zullen weinig clubs trek hebben gehad om zo'n 5 M aan tekengeld en management fees te betalen. edsv doet dat gewoon, waarna die Brands dat gewoon glashard staat te ontkennen. Die vent is echt fout.