Zie net op vi.nl dat ze Buttner nog probeerden los te weken bij Vitesse. Vind ik voor de eredivisie wel een redelijke overigens.Sandro_Calaaabro schreef:Ze zijn zich daar aan het voorbereiden op een paniekaankoop.Peter schreef: Die linksback positie is overigens wel erg, hoor. Wij hebben daar al een amateur staan, maar zo'n Paal kan toch echt niet? Dat is niveautje Cambuur.
PSV
Moderator: mods
Re: PSV
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
edsv kennende zoeken ze nu vooral 'een potje'. (Ger)Brands zullen het bedrijfsleven van Oost-Brabant vandaag weer eens on speed dial hebben.Peter schreef:Ze zoeken een Plan-C toch?
Ik gok op een huurling van Chelsea of Citeh, die dan meteen vice-captain wordt.
https://twitter.com/RikElfrink/status/9 ... 7372932100
PSV ontkent trouwens de belangstelling voor Büttner, maar ach, ze zijn daar niet in hun eerste leugen gestikt.
PSV ontkent trouwens de belangstelling voor Büttner, maar ach, ze zijn daar niet in hun eerste leugen gestikt.
Liegen lijkt een integraal onderdeel van de bedrijfscultuur te zijn.Yopii schreef:https://twitter.com/RikElfrink/status/9 ... 7372932100
http://www.soccernews.nl/news/401542/Bü ... V-transfer
Verliet Ajax voor Arsenal. Tekent nu voor 3 jaar bij edsv. Arsenal was er blijkbaar snel klaar mee.Sandro_Calaaabro schreef:Huh?
Malen is van Raiola (zaakwaarnemer Gerbrands). Misschien tovert Mino als tegenprestatie nog even een LB uit z'n hoed?
-
Was toch een groot talent. Hoezo gaat die nu naar PSV?! Mooi kut!
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Vandaar ook eigenlijk mijn "huh?". Ik lees dat hij laatst nog een keer in de selectie van Arsenal voor een CL wedstrijd zat (is toch alweer 2 jaar geleden zie ik nu).De Dominee schreef:Was toch een groot talent. Hoezo gaat die nu naar PSV?! Mooi kut!
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- Ajaciedjuh
En Locadia volgens sterke geruchten naar Wolves.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Valt wel mee, hoor. Arsenal laat hem niet voor niets gaan. Vond hem bij Ajax al een beetje een hype en in Engeland is hij blijkbaar niet beter geworden.De Dominee schreef:Was toch een groot talent. Hoezo gaat die nu naar PSV?! Mooi kut!
Vandaag duiken dus weer twee klantjes van Raiola op in NL die zo nodig moesten gaan cashen: Kishna en Malen. Raiola is een goede zaakwaarnemer voor de top, maar als talent moet je niet bij hem zijn.
Ze gaan dus Locadia verpatsen om het gat in de begroting te dichten.
PSV moet verkopen. Locadia zal overal aangeboden zijn en moest in de etalage. Daarom zal hij de spits zijn geweest afgelopen weekend.
Bizar dat Malen naar PSV gaat. Was ons grootste talent in de jeugd. Maar ja, verpest door Mino he. En Kishna naar ADO is even bizar. Wat hebben die jongens toch voor carrière planning?
Bizar dat Malen naar PSV gaat. Was ons grootste talent in de jeugd. Maar ja, verpest door Mino he. En Kishna naar ADO is even bizar. Wat hebben die jongens toch voor carrière planning?
Huh? Voor Bergwijn?
Wat zien ze in die jongen?
@Alexander: ik begreep nog dat Raiola Kishna zo snel mogelijk wegbracht. Veel knieproblemen had die jongen, en hij kwam maar niet op het niveau van voor zijn blessures (dat echt heel hoog was). Malen is een ander verhaal. Geen topper, dus geen kans op Arsenal 1. Leuke speler die misschien nog kon doorgroeien, maar dat natuurlijk niet bij een Engelse topclub moest proberen te doen.
Raiola probeerde Malen nog omhoog te praten, een tijdje terug, met geroeptoeter dat die jongen er heel wat van kon. Daar trapte Wenger niet in, die weet wel wat echte toptalenten in huis hebben (als het om aanvallers gaat, dan).
Zie trouwens ook niet in wat PSV met Malen moet, want ze hebben Piroe al in huis. Het zal wel zijn om de supporters te paaien.

Wat zien ze in die jongen?

@Alexander: ik begreep nog dat Raiola Kishna zo snel mogelijk wegbracht. Veel knieproblemen had die jongen, en hij kwam maar niet op het niveau van voor zijn blessures (dat echt heel hoog was). Malen is een ander verhaal. Geen topper, dus geen kans op Arsenal 1. Leuke speler die misschien nog kon doorgroeien, maar dat natuurlijk niet bij een Engelse topclub moest proberen te doen.
Raiola probeerde Malen nog omhoog te praten, een tijdje terug, met geroeptoeter dat die jongen er heel wat van kon. Daar trapte Wenger niet in, die weet wel wat echte toptalenten in huis hebben (als het om aanvallers gaat, dan).
Zie trouwens ook niet in wat PSV met Malen moet, want ze hebben Piroe al in huis. Het zal wel zijn om de supporters te paaien.
Weer een ex-Ajacied. Daar zijn ze in de regel wel blij mee.
De vraag is of Raiola het zo slecht heeft gedaan voor hem. Die jongen heeft een aantal seizoenen een mooi Arsenal contract gehad en pakt nu nog een PSV contract mee. Wie zegt dat hij verder was gekomen als hij in Amsterdam was gebleven? Misschien was hij wel via Almere en Telstar naar de Topklasse gegaan.
De vraag is of Raiola het zo slecht heeft gedaan voor hem. Die jongen heeft een aantal seizoenen een mooi Arsenal contract gehad en pakt nu nog een PSV contract mee. Wie zegt dat hij verder was gekomen als hij in Amsterdam was gebleven? Misschien was hij wel via Almere en Telstar naar de Topklasse gegaan.
Nil volentibus arduum
Inderdaad. Via een topclub komt zo'n speler vaak eerst nog bij een redelijke club terecht en pas als dat niks wordt dan zakken ze echt af.Marillion schreef:Weer een ex-Ajacied. Daar zijn ze in de regel wel blij mee.
En carriereplanning klinkt leuk, maar wie zegt dat je ooit je belofte gaat inlossen. Kan om wat voor reden dan ook tegenvallen (m.n. blessures; neem als voorbeeldje Leyder die vandaag verkast naar een Belgische derdeklasser. Weet niet hoe goed hij precies was, maar was zeker een talent die nu een moord had gedaan voor een jaartje Arsenal).
Er kan altijd wat gebeuren, maar het plan was Ajax 1, volgens mij.
Of hij dat gehaald had?
Op jouw manier redenerend heeft carrièreplanning in het voetbal geen zin meer, en hebben de Raiolaatjes het gelijk aan hun kant. Zij redeneren immers: pakken wat je pakken kan. Ik denk dat het iets genuanceerder ligt, want hoeveel van dat geld is er nog over tegen de tijd dat de speler 25 is? Vaak is het dan op, want zoals Cruijff ooit zei: 'Als je jong bent, ben je gek'.
Los daarvan, het verval is wel erg groot als je afzakt van Arsenal naar Almere. Dan beter via Ajax. Dat geeft minder gezichtsverlies.
Spelers moeten het zelf weten, uiteraard. Kan me best voorstellen dat het geld lonkt als ze het thuis niet breed hebben.
Of hij dat gehaald had?

Op jouw manier redenerend heeft carrièreplanning in het voetbal geen zin meer, en hebben de Raiolaatjes het gelijk aan hun kant. Zij redeneren immers: pakken wat je pakken kan. Ik denk dat het iets genuanceerder ligt, want hoeveel van dat geld is er nog over tegen de tijd dat de speler 25 is? Vaak is het dan op, want zoals Cruijff ooit zei: 'Als je jong bent, ben je gek'.

Los daarvan, het verval is wel erg groot als je afzakt van Arsenal naar Almere. Dan beter via Ajax. Dat geeft minder gezichtsverlies.
Spelers moeten het zelf weten, uiteraard. Kan me best voorstellen dat het geld lonkt als ze het thuis niet breed hebben.
Natuurlijk ligt het iets genuanceerder en zoals jezelf al zegt, hangt het ook af van de (financiële) situatie van de speler zelf en zijn familie. Maw: eigenlijk is het moeilijk stellen of een carrieremove te begrijpen is zonder de ins en outs te kennen.
Laat ik het erbij houden dat ik de keuze van Dolberg bijv erg kan waarderen (en dat is niet allèèn maar omdat ik Ajacied ben
). Een prachtige carrière zou hem toekomen.
Laat ik het erbij houden dat ik de keuze van Dolberg bijv erg kan waarderen (en dat is niet allèèn maar omdat ik Ajacied ben