Nou, je begint met een tekort van 5 miljoen...LucaS schreef:Maar ze moesten toch elk jaar uitleg bij de gemeente komen geven?
Begroten is niet zo moeilijk. Gewoon niet meer uitgeven dan er binnen komt. Hoe kun je nou voor tien miljoen plus een speler kopen en een maand later een tekort hebben van 15 a 20 miljoen?
PSV
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Re: PSV
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Mwah, de inkomsten zijn onzeker en hangen af van de prestaties, die ook weer afhangen van de uitgaven. Vicieuze cirkels en emotionele achterbannen maken saneringen bij voetbalclubs soms lastig.
Uiteraard, en je kan dus wel iets boven je vaste inkomsten gaan zitten met je kosten. Maar een club die in geldproblemen komt vlak nadat ze incidenteel een miljoen of 75 heeft binnengehaald (2x CL en verkoop Depay), voert stevig wanbeleid op financieel gebiedWouter schreef:Mwah, de inkomsten zijn onzeker en hangen af van de prestaties, die ook weer afhangen van de uitgaven. Vicieuze cirkels en emotionele achterbannen maken saneringen bij voetbalclubs soms lastig.
I think I lost my fucking headache
- Giacomo Puccini
De meeste voetbalclubs voeren een risicovolle financiële huishouding, daar kijk ik niet van op. Bij psv al helemaal niet, en dat heeft ze ook veel successen gebracht. Het sportieve wanbeleid van psv springt mij vooral in het oog. Geen prijs, geen Europees voetbal, spel is niet om aan te gluren. Hoe gaan ze dit weer op de rails krijgen? Een speler als Pröpper hadden ze goed kunnen gebruiken, aangezien Guardado ook al weg is gegaan.
Ajax!
-
Dat zeiden we ook van Feyenoord jarenlang. De eredivisie is zo zwak dat de top 3 altijd weer boven komt drijven. Als PSV een seizoen niet in Europa actief is, en Ajax en Feyenoord wel, dan plukt PSV daar de vruchten van.Giacomo Puccini schreef:De meeste voetbalclubs voeren een risicovolle financiële huishouding, daar kijk ik niet van op. Bij psv al helemaal niet, en dat heeft ze ook veel successen gebracht. Het sportieve wanbeleid van psv springt mij vooral in het oog. Geen prijs, geen Europees voetbal, spel is niet om aan te gluren. Hoe gaan ze dit weer op de rails krijgen? Een speler als Pröpper hadden ze goed kunnen gebruiken, aangezien Guardado ook al weg is gegaan.
Whitey on the moon.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Room in plaats van Zoet zou ik dan zeggen. Of gaat Jurjus voor z'n kans?
PSV kan prima saneren en dan met slim koopmanschap de selectie versterken. Maar dan moet je alleen geen miljoenen voor Luckassen en Lozano gaan betalen.
PSV kan prima saneren en dan met slim koopmanschap de selectie versterken. Maar dan moet je alleen geen miljoenen voor Luckassen en Lozano gaan betalen.
Ik kan mijn bronnen natuurlijk niet prijs geven, dat snap je toch wel?Yopii schreef:Duke schreef:De problemen bij PSV schijnen groter te zijn dan die vermeende 5 miljoen, gaat het gerucht. Eerder richting 15-20 miljoen.
Welk gerucht?

Het is een gerucht van een twitteraar die volgens mij goede contacten heeft, en in het verleden eerder met geruchten uit de voetbalwereld kwamen die waar bleken te zijn. Het feit dat er zo openlijk met De Jong en Pröpper is en wordt geleurd bevestigt dit beeld. Net als de vage berichten over de transfersom die er voor Pröpper wordt betaald. Maar het blijft een gerucht, ik heb geen rechtstreeks lijntje met Toon of Marcel.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Jinne
- Site Admin
Jurjus is naar Roda (op huurbasis).Peter schreef:Room in plaats van Zoet zou ik dan zeggen. Of gaat Jurjus voor z'n kans?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Krul is nog vrij.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Wie wel? Kom er maar in, Willem.Duke schreef: Maar het blijft een gerucht, ik heb geen rechtstreeks lijntje met Toon of Marcel.

Failliet zal PSV niet gaan, maar het is duidelijk dat het krap zit.
Van een afstandje bezien lijkt het erop dat het beleid van PSV er een was van touwtjes aan elkaar knopen en hopen op de jackpot. Een paar tegenvallers en ze zitten in de hoek waar de klappen vallen.
Op PN liggen Gerbrands en zijn Tovenaar nu onder vuur. Zelfs de aankoop (? Hoe is die gefinancierd???) van Lozano mag niet meer baten. Enerzijds logisch, anders is het verwachtingspatroon van de supporters juist het probleem van PSV. Het is niet meer vijftien jaar geleden, PSV heeft niet meer de dikste portemonnee en 'tropische verrassingen' kosten inmiddels een hoop.
-
- AT Toto winner 15/16
Lozano had er al 4 moeten maken.
-
- AT Toto winner 15/16
Sowieso een leuke pot, gaat in een hoog tempo over en weer.