PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Hangt er vanaf waar Ajax in speelt. Ik vind de CL ook niet zoveel meer aan, maar het geeft wel mogelijkheden om tegen grote tegenstanders te presteren. En we zitten niet donderdagen om 7 uur te kijken naar hoe een scheids Ajax kapot laat schoppen ergens in het Oostblok met het geneuzel van Driessen op de achtergrond.LucaS schreef:Eens, bovendien is de EL veel leuker dan de CL
Wollt ihr den totalen Mensch?
-
Gaat het seizoen voor PSV uit als een nachtkaars?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
Ik denk dat een aantal psvers die wedstrijd gaan gebruiken om zichzelf in de etalage te spelen. Hopelijk niet, maar als ze schijt hebben aan Cocu wordt het pas echt gevaarlijk. 

Whitey on the moon.
- Giacomo Puccini
Wie van psv zouden jullie volgend jaar eventueel bij Ajax willen zien spelen? Is Van Ginkel misschien een optie als Klaassen vertrekt?
Ajax!
-
Spelers van PSV zijn voor Ajax financieel niet haalbaar.Giacomo Puccini schreef:Wie van psv zouden jullie volgend jaar eventueel bij Ajax willen zien spelen? Is Van Ginkel misschien een optie als Klaassen vertrekt?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Mooi resultaat gisteravond. Genoeg om het laatste geloof uit het elftal te laten ontsnappen. Met een beetje geluk nog wat onrust rondom het niet opstellen van Luuk de Jong. Het geeft natuurlijk geen garanties maar de randvoorwaarden om daar voor de derde keer op rij te winnen lijken toch in orde.
Nil volentibus arduum
Aan de andere kant: winnen van Ajax is nog de enige kans op een doekje voor het bloeden. Met daarbij de kans Ajax dwars te zitten bij het kampioenschap. Dat zal maximale motivatie geven.Marillion schreef:Mooi resultaat gisteravond. Genoeg om het laatste geloof uit het elftal te laten ontsnappen. Met een beetje geluk nog wat onrust rondom het niet opstellen van Luuk de Jong. Het geeft natuurlijk geen garanties maar de randvoorwaarden om daar voor de derde keer op rij te winnen lijken toch in orde.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Dat leeft denk ik meer bij de supporters dan bij de spelers. Die laatste zullen heus ook graag van Ajax winnen maar het gevoel zal minder zijn dan wanneer ze voor de titel zouden spelen.
Daarmee hebben we er nog niet gewonnen natuurlijk. Maar dit is een betere uitgangssituatie dan wanneer ze volop mee zouden doen. Dat lijkt me helder.
Daarmee hebben we er nog niet gewonnen natuurlijk. Maar dit is een betere uitgangssituatie dan wanneer ze volop mee zouden doen. Dat lijkt me helder.
Nil volentibus arduum
De vrind van Wimpey is wel een zeurpiet, hoor.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=303621
Wat denkt hij? Dat hij complimenten krijgt?
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Tsja, als je je laat opnaaien door een stukje van Rik Elfrink van het ED heb je natuurlijk geen goed seizoen. Maar laat ze maar lekker door evalueren, heb idd niet echt het idee dat er koppen gaan rollen en dat is verder prima.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Tijd voor onze joker: SIEM
..... al heeft Siem (in theorie) wel ons het kampioenschap gekost, zonder zijn doelpunt stonden we nu +2 boven Feyenoord.

..... al heeft Siem (in theorie) wel ons het kampioenschap gekost, zonder zijn doelpunt stonden we nu +2 boven Feyenoord.

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
http://www.ed.nl/sport/psv-gaat-aan-eig ... ~a9119679/Thijs schreef:Tsja, als je je laat opnaaien door een stukje van Rik Elfrink van het ED heb je natuurlijk geen goed seizoen. Maar laat ze maar lekker door evalueren, heb idd niet echt het idee dat er koppen gaan rollen en dat is verder prima.
Rik Elfrink is juist een brave supporter. Zijn verhaal is voorzichtig gesteld, maar er is geen speld tussen te krijgen.
- InnerHarbour
Gelijkspelen bij Ado, die er werkelijk geen klote van kunnen en dan vreemd vinden dat er kritiek komt, je zit in de verkeerde business Toon als je daar niet tegen kan.Yopii schreef:De vrind van Wimpey is wel een zeurpiet, hoor.
YNWA
Gek, het is besmettelijk. Het Calimero-virus.
Cocu is een matige trainer. Niveautje FDB. En Brands, tja... Elk jaar heeft hij zogenaamd de beste selectie samengesteld, 'dat zei iedereen'. Dit jaar helaas zonder vleugelspelers en met die houten Klaas in de punt van de aanval, die niets kan beginnen zonder aanvoer vanaf de zijkant.

Cocu is een matige trainer. Niveautje FDB. En Brands, tja... Elk jaar heeft hij zogenaamd de beste selectie samengesteld, 'dat zei iedereen'. Dit jaar helaas zonder vleugelspelers en met die houten Klaas in de punt van de aanval, die niets kan beginnen zonder aanvoer vanaf de zijkant.

- Giacomo Puccini
Over wimpey gesproken, ik heb hem al een tijd niet meer gezien?Yopii schreef:De vrind van Wimpey is wel een zeurpiet, hoor.
Ajax!
Maandje geleden als je bij zijn laatste posts kijkt.Giacomo Puccini schreef:Over wimpey gesproken, ik heb hem al een tijd niet meer gezien?Yopii schreef:De vrind van Wimpey is wel een zeurpiet, hoor.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring