PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Volgens mij hebben die knakkers voor het derde achtereenvolgende jaar in de beker dezelfde tegenstander als in het speelweekeind ervoor/erna in de competitie en voor de derde achtervolgende keer vliegen ze eruit in de beker.
Ik had het liever drie keer andersom gezien inderdaad.
Ik had het liever drie keer andersom gezien inderdaad.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Van de 31 keer Vitesse maar twee keer gewonnen thuis, waarvan de laatste keer in 1997. Bijzondere statistiek. Maar reeksen zijn er om doorbroken te wordenMarillion schreef:Zaterdag mogen ze naar Vitesse. Dat is een interessant potje. Meestal presteren ze daar goed.

"Hate it or love it, the underdog's on top".
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
We zijn nog maar net op weg, maar dit PSV gaat toch echt niet mee doen om de prijzen (lees: prijs)? Die jongens die normaliter op de bank zitten konden helemaal niet mee. Zinchenko was bizar slecht en Isimat is ook geen topper. Ramselaar is talentvol, maar ook niet meer dan dat. Ook zo'n Moreno wordt door half Nederland bewonderd, maar maakt dit jaar kapitale blunders. Hele zwakke indruk maakt die jongen op me.
Dan heb je dus een schots en scheve selectie met maar heel weinig stootkracht. Aanvallend lijkt iedereen uit vorm, maar vorig jaar was het ook vaak met hangen en wurgen. Vergeet niet dat ze kampioen werden door de complete onkunde van Ajax. Zo heel goed was PSV ook niet vorig jaar en dit jaar zijn ze nog weer een stukje zwakker, zo lijkt het. Dit jaar 5x thuis volgens mij en slechts 2x gewonnen.
Dan heb je dus een schots en scheve selectie met maar heel weinig stootkracht. Aanvallend lijkt iedereen uit vorm, maar vorig jaar was het ook vaak met hangen en wurgen. Vergeet niet dat ze kampioen werden door de complete onkunde van Ajax. Zo heel goed was PSV ook niet vorig jaar en dit jaar zijn ze nog weer een stukje zwakker, zo lijkt het. Dit jaar 5x thuis volgens mij en slechts 2x gewonnen.
Vorig seizoen ook al geen wereldwonder. Maar toen geloofde NL nog dat Brands Tita was i.p.v. Gargamel.Peter schreef: Ook zo'n Moreno wordt door half Nederland bewonderd, maar maakt dit jaar kapitale blunders. Hele zwakke indruk maakt die jongen op me.
Pik de spelers met een flinke marktwaarde dan wel potentiele toppers er effe uit bij edsv. Ben je snel klaar. Ajax heeft meer talent in huis.
Neemt niet weg dat je die lui natuurlijk niet kunt afschrijven voor de titel.
Ik kan me toch echt herinneren dat ik hier regelmatig heb mogen lezen dat PSV veel verder was en meer kwaliteit in huis had.
Met Willems lijkt het inderdaad de verkeerde kant op te gaan. Vorig seizoen was hij nog belangrijk met zijn geweldige voorzet. Dat is denk ik ook de belangrijkste reden waarom Luuk de Jong nu niet meer functioneert want die had daar veel baat bij. Verder is Willems natuurlijk niet zo bijzonder. Hij kan als verdediger meer niet dan wel. Maar die voorzet is een geweldig wapen.
Met Willems lijkt het inderdaad de verkeerde kant op te gaan. Vorig seizoen was hij nog belangrijk met zijn geweldige voorzet. Dat is denk ik ook de belangrijkste reden waarom Luuk de Jong nu niet meer functioneert want die had daar veel baat bij. Verder is Willems natuurlijk niet zo bijzonder. Hij kan als verdediger meer niet dan wel. Maar die voorzet is een geweldig wapen.
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dat was hier inderdaad. Net zo goed dat er aardig wat mensen waren die vonden dat Ajax Siem de Jong had terug moeten halen. In plaats van Ziyech ofzo. Of gewoon Dolberg op de bank.
De kans dat PSV dan kampioen wordt, is wel weer groter. Dat dan weer wel.
De kans dat PSV dan kampioen wordt, is wel weer groter. Dat dan weer wel.

Nou ja, ik denk nog steeds dat PSV beter materiaal heeft dan nu zichtbaar is. Veel meer kwaliteit heb je mij niet horen zeggen.Marillion schreef:Wacht even hoor. Waar zijn nu al die mensen gebleven die hier eerder wisten te vertellen dat PSV veel meer kwaliteit in huis had?
Net zoals ik denk dat de spelers van Feyenoord niet zo goed zijn als ze nu lijken.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
edsv-er zijn manifesteert zich vnl in een blinde haat richting alles wat met 020 geassocieerd kan worden. De huichelaars in de edsv-directie zullen de door jou genoemde spreekkoren 'niet waargenomen' hebben.Wouter schreef: Overigens wel maf dat die PSV-supporters in Arnhem de hele wedstrijd "joden branden het best zingen" trouwens.
Ajax en Feyenoord zijn aartsrivalen. Waarom edsv Ajax zo intens haat is me onduidelijk. Ga met Helmond of Oss bakkeleien...

-
Staan nu onder Rostov? edsv heeft vrij matig materiaal, vind ik. Die Mexicanen bijv zijn alleen in NL grote meneren. En Luuk de Jong...LucaS schreef:De enige club die zich zogenaamd Europees met de subtop kan meten gaat de slechtste prestatie van een Nederlandse club in de Cl sinds vele jaren neerzetten.

Nu Willems niet meer aan voorzetten doet, is Luuk ook een stuk minder.
Die Willems is geen schim meer van wat hij ooit leek te worden.
Die Willems is geen schim meer van wat hij ooit leek te worden.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Dan zal de wedstrijd tegen Rostov verloren moeten worden, anders wordt PSV nog derde.LucaS schreef:De enige club die zich zogenaamd Europees met de subtop kan meten gaat de slechtste prestatie van een Nederlandse club in de Cl sinds vele jaren neerzetten.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".