PSV
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Re: PSV
Viel me ook al op, of althans de laatste tijd. Wat zijn ze gefrustreerd, na een half uur ging iedereen al helemaal los tegen de scheids. Publiek ook zeikerig (maar zo zijn ze altijd al)..Je hebt nog een uur, op dat moment is er toch niks aan de hand.LucaS schreef:Die mensen hebben echt hun beroep gemaakt van schwalbes maken en piepen tegen -o.a.- de scheids.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Eigenlijk wel jammer dat we zondag niet uit naar Eindhoven moeten. Die gasten hebben in vier thuiswedstrijden maar twee keer gescoord en uit de laatste 86 doelpogingen maar een goal gescoord. Zal me niet verbazen als ze tegen Bayern weer een tik krijgen.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
1x een de Jong in je selectie is Kampioen. (Twente, Ajax, PSV) maar 2x de Jong werkt niet.
Wij hebben Frenkie geldt dat ook

Wij hebben Frenkie geldt dat ook

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Die hebben 3 keer op rij niet gewonnen en kregen v.w.b. de instelling van afg. zaterdag de volle laag van Ancelotti en Rummenigge. Ergo: die maken er 5 tegen edsv.beelzebub schreef: Zal me niet verbazen als ze tegen Bayern weer een tik krijgen.
hij moet het ook niet zo opzichtig doen. Die vrije bal in de 16 schieten op arias was natuurlijk geniaal, maar dat balverlies van zaterdag was iets te ver doorgevoerd. Hij moet lekker de gudelj rol uithangen. Op het eerste gezicht lijkt het veel, af en toe een doelpunt bij 3-0, dan duurt een jaar voordat men door hebt hoe slecht het eigenlijk is.

NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Zo, PSV ook weer uit de Europese droom geschud....
kansloos ten onder....
PSV moet vechten met Rostov om de 3de plek.
Ziet er naar uit dat het op de laatste wedstrijd neer komt. PSV - Rostov.
kansloos ten onder....
PSV moet vechten met Rostov om de 3de plek.
Ziet er naar uit dat het op de laatste wedstrijd neer komt. PSV - Rostov.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Wow. Ze missen de half jaar gehuurde van Ginkel harder dan ik dacht. Die scoorde 9 keer en gaf 4 assists ofzo?
Of missen de middenvelders wat scherpte doordat ze zich niet meer opgejaagd voelen door de concurrentie met Maher?
Of missen de middenvelders wat scherpte doordat ze zich niet meer opgejaagd voelen door de concurrentie met Maher?

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- InnerHarbour
Ajax heeft nog zo'n nutteloze zaalvoetballer van 1 meten 60 in JA lopen, misschien kunnen we die voor 5 ton naar ze doorduwen.beelzebub schreef:Of missen de middenvelders wat scherpte doordat ze zich niet meer opgejaagd voelen door de concurrentie met Maher?
YNWA
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
PSV stelt voor het vertrouwen een A-elftal op tegen Sparta, maar echt baten doet het niet. Sparta leidt en de eerste helft zit er bijna op.
De Tovenaar heeft overigens wel echt uitgepakt. Siem de Jong, Schwaab, Ramselaar, Jurjus en Zinchenko. Daar kunnen Feyenoord en Ajax nog een voorbeeld aan nemen. Toch?
De Tovenaar heeft overigens wel echt uitgepakt. Siem de Jong, Schwaab, Ramselaar, Jurjus en Zinchenko. Daar kunnen Feyenoord en Ajax nog een voorbeeld aan nemen. Toch?

In de winterstop zal hij wel weer een lijntje uitgooien naar San Marco van Ginkel.Peter schreef:PSV stelt voor het vertrouwen een A-elftal op tegen Sparta, maar echt baten doet het niet. Sparta leidt en de eerste helft zit er bijna op.
- InnerHarbour
Zo is die nog niet dood dan?Marillion schreef:Jules Deelder blijft vanavond denk ik nog een uurtje langer op.
YNWA
Ik had overigens liever gezien dat ze de competitiewedstrijd verloren en de bekerwedstrijd hadden gewonnen. PSV heeft de nodige problemen op het moment maar aan de andere kant staan ze gewoon slechts twee punten op ons achter. Vorig seizoen werden ze ook hardhandig uit het bekertoernooi gegooid (Utrecht thuis) maar werden ze uiteindelijk wel kampioen.
Zaterdag mogen ze naar Vitesse. Dat is een interessant potje. Meestal presteren ze daar goed.
Zaterdag mogen ze naar Vitesse. Dat is een interessant potje. Meestal presteren ze daar goed.
Nil volentibus arduum