Voetbalpraatprogramma's op TV
Moderator: mods
Re: Voetbalpraatprogramma's op TV
Adriaanse stond er prima voor in de competitie. Hij verloor van Kopenhagen, dat deed een andere trainer een aantal jaar later ook in een belangrijker wedstrijd.
I think I lost my fucking headache
Ja, dat was HTC en die is na teleurstellingen ook weggegaan. Beetje een rare vergelijking. Kijk als je aankomt met dat van Gaal ook zo'n belangrijke wedstrijd tegen Kopenhagen verloor, ok, maar HTC?
Ajax voetbalde heel matig maar won met counters. Tot de moeilijke wedstrijden kwamen. Toen zette het verval in. Europees ging Ajax smadelijk ten onder. Nee, het voetbal was werkelijk niet veel.LucaS schreef:Adriaanse stond er prima voor in de competitie. Hij verloor van Kopenhagen, dat deed een andere trainer een aantal jaar later ook in een belangrijker wedstrijd.
Tegen Twente stond met met de rust 0-3 en riep het hele stadion (minus Luuk en Louis) om het vertrek van Adriaanse. Let wel, we hadden toen Chivu, Zlatan, Mido, Trabelsi, enz. Jol zou willen dat hij die had.
Laatst gewijzigd door joey op do aug 20, 2009 11:52 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik zeg alleen maar dat Adriaanse er nationaal goed voorstond toen hij ontslagen werd. Alleen Europees was het pet. Nou, we hebben genoeg andere trainers gehad die hetzelfde gepresteerd hebben en vrolijk ochten blijven zitten
Nou, vrolijk... Ze zijn er allemaal aangegaan, hoor. Adriaanse heeft het anderhalf jaar volgehouden, dat is zo'n beetje gemiddeld.
Tja, das dan wel vreemd.Degene die resultaat haalde bleven nog het langste .. hoe zou dat nu komen .. 

Blij met de punten ...
Stond Ajax toen al voor aaantrekkelijk voetbal in een vorm met vleugelaanvallers? Volgens mij kwam dat pas later, of niet?
We hebben het over na 1995 ..LucaS schreef:Wie zijn dat dan?
Koeman b.v. maar je mag zelf ook wel nadenken hoor .. zo warm is het nu ook weer niet .. pffffffffffffffffffffft ..

Blij met de punten ...
onder de mos behaalde ajax de hoogste scores, zit ik warm
- Daily Blind
Ik was zeer verbaasd dat Hugo Borst zondag geen aandacht toonde aan de smerige overtreding in de wedstrijd NEC - Heracles. Waar een speler van Heracles met 2 gestrekte benen de kwaliteit van het bot van Wellenberg aan het testen was. De laatste weken is er continu gesproken over de overtreding in België, maar deze was nog wel veel harder, maarja omdat het been dit keer niet knakte is het blijkbaar niet interessant genoeg.
Stuur hem een mailtje, komt ie er misschien nog op terug.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Geschiedvervalsing. Ajax verloor in die periode achtereenvolgens van Heereveen (5-1), NAC en PSV thuis (beide 1-3) en Kopenhagen was tussen. Vervolgens stonden we tegen FC Twente, dat toen laatste stond (!) met rust op 0-2 achter en we speelden met 10 man.LucaS schreef:Adriaanse stond er prima voor in de competitie. Hij verloor van Kopenhagen, dat deed een andere trainer een aantal jaar later ook in een belangrijker wedstrijd.
Ik was er toen bij en het werkelijk het heel stadion zong toen Co'tje rot op.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Klopt, en een half uurtje later stonden we met z'n allen bij de hoofdingang.
Inderdaad. En het voetbal was niet om aan te zien. Tegen zwakkere tegenstanders pakten we nog net de punten dankzij de Berlijnse Muur en VDV van wie elk schot op het doel in die periode raak was, maar toen de sterkere tegenstanders kwamen was het een drama.Boabdil schreef:Geschiedvervalsing. Ajax verloor in die periode achtereenvolgens van Heereveen (5-1), NAC en PSV thuis (beide 1-3) en Kopenhagen was tussen. Vervolgens stonden we tegen FC Twente, dat toen laatste stond (!) met rust op 0-2 achter en we speelden met 10 man.LucaS schreef:Adriaanse stond er prima voor in de competitie. Hij verloor van Kopenhagen, dat deed een andere trainer een aantal jaar later ook in een belangrijker wedstrijd.
Ik was er toen bij en het werkelijk het heel stadion zong toen Co'tje rot op.
Helemaal geen geschiedvervalsing, Ajax stond er prima voor in de competitie. En inderdaad stond Ajax met tien man achter met 2-0. De spelers lieten toen inderdaad overduidelijk zien Adriaanse te laten vallen, alle tien. 

Ik kan me niet voorstellen dat jij het voetbal destijds goed vond, Luuk. Het leek nergens meer op.
Ik vond het ook niet goed, ik begreep het echter wel. Ik vind/vond niet dat de schuld bij Adriaanse lag. Ajax had moeten kiezen Adriaanse zijn ding te laten doen. Ik verdediger niet de aantrekkelijkheid van het gebodene, ik constateer slechts dat Ajax qua resultaat het niet slechter deed dan de 4 jaar ervoor.
C.A. haalde er gewoon te weinig uit, Koeman deed dat veel beter. Hij was ook wat handiger, vond ik. De geboren leider Chivu aanvoerder maken i.p.v. born loser Grim bijv.
Je bedoelt dat Adriaanse vaker met het systeem moest spelen van Celtic thuis? 4-2-4?LucaS schreef:Ik vond het ook niet goed, ik begreep het echter wel. Ik vind/vond niet dat de schuld bij Adriaanse lag. Ajax had moeten kiezen Adriaanse zijn ding te laten doen. Ik verdediger niet de aantrekkelijkheid van het gebodene, ik constateer slechts dat Ajax qua resultaat het niet slechter deed dan de 4 jaar ervoor.
Dat vergeet je trouwens ook erbij te melden. Dat we kansloos, maar werkelijk kansloos, in de eerste wedstrijd verloren van een middelmatige tegenstander genaamd Celtic en daardoor de Champions League misliepen. Op een manier waar zelfs ten Cate zich voor zou schamen.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”