Het is Koeman ten voeten uit. Feyenoord optimaal prepareren voor een topper (dus de tegenstander groter maken dan ze zijn en Feyenoord lekker in de underdog duwen en counteren), maar vervolgens verliezen bij teams uit het linkerrijtje. Met punten tegen toppers win je krediet en dan kun je je een uitglijder permitteren. Ajax gaat echt wel boven Feyenoord eindigen.Peter schreef:Die plus één is echt een trend he. Pfff.![]()
Feyenoord doet het goed tegen topclubs, maar dat heeft ook met de strijdwijze te maken. Verder zijn ze zo wisselvallig als de pest en dat breekt ze op. Vderliezen met 6-0 tegen Groningen is namelijk echt niet gezond haha.
Neemt niet weg dat ze wel gewoon bij de beste 6-7 zullen eindigen, hoor.
Feyenoord 2011-2012
Moderator: mods
-
Re: Feyenoord 2011-2012
Whitey on the moon.
Mwah, je kan toch stellen dat Koeman het stukken beter doet dan zijn voorgangers.
Blij met de punten ...
De vorige trainers hebben wat mij betreft ook gewoon ondermaats gepresteerd. Niet dat ze zo'n geweldige groep hebben hoor. Maar het missen van de playoffs was gewoon echt een hele slechte prestatie.
Nil volentibus arduum
Nee, ik ga er vanuit dat Ajax een stuk beter zal presteren na de winterstop (zoals we de afgelopen jaren wel vaker hebben gedaan). Ik zie Feyenoord echter niet beter presteren na de winterstop.Wouter schreef:Denken jullie trouwens dat Feyenoord wel eens voor het eerst in jaren boven Ajax zou kunnen eindigen? Ze houden Ajax aardig bij en doen het opvallend goed tegen andere ploegen in de (sub)top.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Inderdaad. Bondscoach Bert maakte er bijv. een enorme klerezooi van daar. Om over broer Koeman, Dil en Been maar te zwijgen. Koeman is goed bezig daar. Vind ik knap. Ze hebben geen cent en verkopen voor 15 miljoen, maar zijn niettemin veel beter geworden.999 schreef:Mwah, je kan toch stellen dat Koeman het stukken beter doet dan zijn voorgangers.
Goeiedag zeg. 0-1 Feyenoord. Guidetti schiet de bal onberispelijk binnen.
Laat ze dat Utrecht lekker uit de competitie halen zeg. Die kunnen zich écht alleen tegen Ajax motiveren.
15 mei 2011.
Bij FC Utrecht dekken ze op meters afstand. Feyenoord kan het balletje lekker rond laten gaan.
Jaja, Bovenberg: 1-1.
Die Japanner van FC Utrecht he. Het is alsof ik naar Lodeiro zit te kijken.
Die Japanner van FC Utrecht he. Het is alsof ik naar Lodeiro zit te kijken.
2-1. Feyenoord klungelt als vanouds.
2-2 weer...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Ja, die won de laatste Europese prijs die een Nederlandse club behaald heeft. Prutser!Inderdaad. Bondscoach Bert maakte er bijv. een enorme klerezooi van daar.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Jullie maken een grapje, neem ik aan? Bert is de grote reden dat Feyenoord nu al jaren onder curatele staat. Hij heeft de club de afgrond in geleid en is bijna verantwoordelijk geweest voor het failliet van Feyenoord. Een grote klerezooi? Dan vind ik de quote nog wat te mild zelfs.
Of Rishi en Wouter lijden collectief aan geheugenverlies. Dat kan ook.
Of Rishi en Wouter lijden collectief aan geheugenverlies. Dat kan ook.

Dat MOET wel. BvM was het genie dat Makaay, Gio, Hofland etc voor vele miljoenen naar Feyenoord haalde. Als 30ers.
Eindigde als 6e ofzo? Met die financiele - en sportieve erfenis kampt Feyenoord nog steeds. Al zijn ze op de goede weg, vind ik.

Eindigde als 6e ofzo? Met die financiele - en sportieve erfenis kampt Feyenoord nog steeds. Al zijn ze op de goede weg, vind ik.
Hij wilde zijn truc herhalen; een ideale combinatie van dertigers en jonge talenten een UEFA-Cup pakken.. Ieder coach maakt fouten, maar ik geloof dat Bertje er minder gemaakt heeft dan de 90% van alle coaches.
Chris a.k.a Giiser
Nogal kortzichtig als je denkt zoiets kunnen herhalen door simpelweg een blik dertigers open te trekken. Mag ik er overigens op wijzen dat hij in zijn eerste periode in de Eredivisie niet verder kwam dan een derde plaats en spelers als Van Persie en Kalou (Salomon) links liet liggen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
En er bij Dortmund een klerezooi van maakte... Van Marwijk is een doorsnee trainertje.
Die de Uefa Cup won en een WK-finale haalde. Geen slechte prestaties lijkt me.
IK GELOOF!!!!!!
Als je met het materiaal wat aanwezig is veel minder presteert, doe je het gewoon dramatisch. Sneijder, Vaart, Persie, Robben, Stekelenburg. Dat is wereldklasse materiaal. Daarnaast prima waterdragers als Bommel en De Jong en je komt al een heel eind.
Ik lees in de ene topic dat spelers als VDV, Sneijder, Stekelenburg, Robben etc. subtop zijn (omdat ze "gefaald" hebben Real / Roma) en in een andere topic lees ik dat als de coach de WK-finale haalt met subtop, volgens hen, dat hij een prutser is..
In mijn ogen is hij dan een goede coach omdat hij met subtop-materiaal een topprestatie levert.

In mijn ogen is hij dan een goede coach omdat hij met subtop-materiaal een topprestatie levert.
Chris a.k.a Giiser
Zoek even wat concrete quotes bij elkaar als je met dergelijke stellingen komt.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!