PSV
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: PSV
Goede voetballer, groot talent. Groot verschil met Van Ginkel is zijn fysiek en scorend vermogen. Dat blijft een minpunt voor het middenveld van psv: scorend vermogen. Van Ginkel heeft psv vorig jaar de titel opgeleverd.
Als ze hem zien als opvolger van Pröpper, dan snap ik de aankoop.
Als ze hem zien als opvolger van Pröpper, dan snap ik de aankoop.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Het komt niet vaak voor dat een Ajacied voor PSV gaat spelen, maar met het door PSV aantrekken van van Siem de Jong heb ik wel moeite, niet alleen omdat hij in de eredivisie een meerwaarde zal blijken te zijn.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
Ik dacht juist dat de kansen daarop verkleind waren nadat ze Ramselaar aantrokken?
Ik ben er ook niet wild enthousiast over maar snap zijn keuze wel. Die jongen wil weer spelen en de opties zullen niet voor het oprapen liggen. Dan kan hij ook nog samenspelen met zijn broer. Kennelijk heeft hij eerst bij Ajax geïnformeerd maar hadden wij geen interesse. Ik heb er geen probleem mee dat hij dan in Eindhoven wil gaan spelen.
Dat hij eerst nog met Ajax heeft gebeld zullen ze in Eindhoven vast wel leuk vinden trouwens.
Dat hij eerst nog met Ajax heeft gebeld zullen ze in Eindhoven vast wel leuk vinden trouwens.

Nil volentibus arduum
Hij loopt al tijden van de ene blessure in de andere. En als je kijkt naar ons elftal en zijn capaciteiten. Wie zou je dan passeren?
We hebben nu al drie spitsen. En op het middenveld zou hij dan bijvoorbeeld Klaassen moeten vervangen? Dat lijkt me geen goed plan. Er is gewoon geen ruimte voor hem.
We hebben nu al drie spitsen. En op het middenveld zou hij dan bijvoorbeeld Klaassen moeten vervangen? Dat lijkt me geen goed plan. Er is gewoon geen ruimte voor hem.
Nil volentibus arduum
Siem is een echte Ajacied. Just tegen EDSV scoorde ie vrijwel altijd. In 2012 schopte ie Willems de wedstrijd uit en ging Van Bommel op z'n pijnlijke enkel staan.Alexander schreef:Hoe reageren jullie als hij in de ArenA is?

Siem is al 3 jaar aan het kwakkelen en kiest nu voor EDSV als EBHO-post. Hij zal het zwaar krijgen in een omgeving die Ajax meer haat dan dat het de eigen club lief heeft. Een van de redenen dat EDSV een provinciale grafclub is en blijft natuurlijk.
Hangt er vanaf of hij gewoon zo goed mogelijk probeert te voetballen of op een cruciaal moment in de wedstrijd een Ajacied een rotschop verkoopt.Alexander schreef:Hoe reageren jullie als hij in de ArenA is?
-
- AT Toto winner 15/16
Als Siem zijnde zou je dit eigenlijk niet moeten willen.