PSV
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
Re: PSV
Het is voor Ajax te hopen dat Pröpper er de komende weken nog een paar inschiet, dan zal hij niet lang meer voor psv spelen. De beste speler van de Eredivisie. Pereiro vind ik ook een uitstekende speler, vreemd dat hij zo vaak op de bank begint. Bij Ajax zou hij in de basis staan...
Ajax!
Nee hoor, (echt fouten waren het ook niet) beide ballen waren houdbaar. Er wordt wel eens gezegd dat Ruiter een goed keeper is, maar bal 1 was houdbaar en bal 2 een vrije trap die van ver in zijn hoek komt.Demosthenes schreef:Denk je nu aan de Chinezen?Khraa schreef:2 keepersfouten schenken PSV de winst.(Heb nog niets gezien, weet dus niet of het fouten zijn of niet)
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Sandro_Calaaabro schreef:Gebaseerd waarop?Maar die Ten Hag blijf ik een topper vinden, misschien wel de beste Nederlandse coach op dit moment.
Op mijn mening van hem

Time will tell...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ik kan er best een eind in mee gaan, maar wat mij vooral opviel is dat het spel (en de resultaten) volledig desintegreerde aan het eind van het seizoen. Heeft hij teveel van z'n spelers gevraagd?Mr. Ajax schreef:Sandro_Calaaabro schreef:Gebaseerd waarop?Maar die Ten Hag blijf ik een topper vinden, misschien wel de beste Nederlandse coach op dit moment.
Op mijn mening van hem. Ik krijg de indruk dat hij als een van de weinige Nederlandse coaches niet meer in het verleden is blijven hangen, maar juist mee gaat met het moderne voetbal. Op tactisch gebied weet hij vaak een strijdplan uit te dokteren en zijn elftal voor te bereiden en neer te zetten op een manier die 'aansluit' op de zwakke punten van de tegenstander. In mijn ogen een wereld van verschil met zo'n De Boer, Rutten, Gio, en noem ze allemaal maar op... Die gasten blijven een voetbaldoctrine naapen die in 92' relevant was. Ten Hag lijkt (nogmaals, in mijn ogen) er veel meer en vooral dieper verstand van te hebben.
Time will tell...
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Siem de Jong naar PSV?
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
Ze (Luuk en Siem de Jong) wilden graag in een team spelen, maar liever niet bij PSV. Siem is voor mij altijd de man van 15 mei 2011.
Ook al issie nu misschien waardeloos, ik zie hem liever niet in Eindhoven rondlopen.

Ook al issie nu misschien waardeloos, ik zie hem liever niet in Eindhoven rondlopen.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Zullen ze leuk vinden in Eihoven de gekste en op PN.
Een symboolfiguur van het gehate 020 in dat lelijke EDSV-shirt.
En dan Siem bij z'n presentatie: iedereen weet dat ik Ajacied ben en dat EDSV een schijtclub is, maar ja, net als Ginkel en Luuk kom ik in een topcompetitie niet aan de bak en die gast van VDL betaalt prima.

En dan Siem bij z'n presentatie: iedereen weet dat ik Ajacied ben en dat EDSV een schijtclub is, maar ja, net als Ginkel en Luuk kom ik in een topcompetitie niet aan de bak en die gast van VDL betaalt prima.
-
En nu inhoudelijk?wimpey schreef:Zullen ze leuk vinden in Eihoven de gekste en op PN.Een symboolfiguur van het gehate 020 in dat lelijke EDSV-shirt.
Zullen ze em als vervanger van Van Ginkel gebruiken? Veel loopwerk en af en toe z'n goaltje meepikkend.
Whitey on the moon.
-
Blijft het vreemd vinden dat hij de laatste jaren zo veel blessures heeft opgelopen... In die jaren bij Ajax was hij toch zelden tot nooit geblesseerd (behalve het laatste jaar met die klaplong), hij was naar mijn idee juist 1 van de meest fitte spelers met zijn loopvermogen.
Zonde dat Ajax toen Luuk de Jong niet heeft gehaald, hadden ze waarschijnlijk nu nog samen bij ons gespeeld.
Zonde dat Ajax toen Luuk de Jong niet heeft gehaald, hadden ze waarschijnlijk nu nog samen bij ons gespeeld.
Mee eens. Zou ik ook echt kut vinden. Van der Vaart, Sneijder, Heitinga mogen ze hebben. Siem blijft toch echt speciaal.Alexander schreef:Moet wel zeggen dat ik het niet leuk zou vinden als Siem daar gaat spelen. Hij is belangrijk voor ons geweest, heeft lang voor Ajax gespeeld, heeft ons de 3e ster bezorgd.
IK GELOOF!!!!!!
-
-
En Propper misschien? Lijkt me wel een aardige aankoop voor Koeman & Everton.
-
PSV lijkt een stuk zwakker dan vorige seizoen zonder Bruma & van Ginkel, Willems werd ook weer een paar keer simpel voorbij gelopen.
Mocht Propper nog vertrekken is er nog een hoop werk aan de winkel voor tovenaar Brands!
Mocht Propper nog vertrekken is er nog een hoop werk aan de winkel voor tovenaar Brands!
mwah Utrecht wil 6M dus dat zal wel rond de 5M uitkomen... dat hebben wij ook aan beide onbekende Colombianen uitgegeven. Met Rommelaar weet je wat je in huis haalt... leuk talent, flegmatiek, fysiek alleen niet geschikt voor PSV.