Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Ze worden nu opgerold.
Voor F vind ik het niet zo erg - jammer van de Uefa-punten - maar ik gun het Mourinho absoluut niet. Die mag van mij iedere wedstrijd die hij speelt verliezen.
Voor F vind ik het niet zo erg - jammer van de Uefa-punten - maar ik gun het Mourinho absoluut niet. Die mag van mij iedere wedstrijd die hij speelt verliezen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Jinne
- Site Admin
Vanavond zie ik weinig old skool Mourinho.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Heel die ploeg loopt op zijn tandvlees en de GKL mag nog drie keer wisselen maar doet niks. Zo dom.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Iedereen bij Roma kan voetballen. Weinig houthakkers
Dan is opbouwen een stuk makkelijker als iedereen een beetje gevoel in z’n voeten heeft
Dan is opbouwen een stuk makkelijker als iedereen een beetje gevoel in z’n voeten heeft
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Snappen jullie dat die gek niet wisselt? Zijn spelers vallen net niet om.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Twintig jaar 'Mourinho' - zijn totale attitude - is niet met één wedstrijd uitgewist.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Haha, ja het is niet veel meer.
Drie minuten voor het eind stortte het in.
Mooi man KůT Kakkerlakken

Over en uit!
Goodbye sprookje
Goodbye sprookje
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- Jinne
- Site Admin
Heeft de oudspits van Jong Ajax al een bal geraakt?
En nu CL mooie Dinsdag en Woensdag avonden 0.0 punten kut club 

Precies. Spelen echt goed en aanvallend. Geweldig elftal ook. Zo’n Matic speelt nog moeiteloos mee. Wat een klasbak.Jinne schreef:Vanavond zie ik weinig old skool Mourinho.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Haha. Die Mourinho. Wat is het ook een portret.
Mooie sfeer daar trouwens.
Mooie sfeer daar trouwens.

Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Matig is wel zijn trouwste soldaat. Derde samenwerking na Chelsea en United.
Eens. Maar het blijft een engerd. Irritant ventje.
Zoooooo blij dat ze verloren hebben.
Zoooooo blij dat ze verloren hebben.
IK GELOOF!!!!!!
Uiteindelijk was Roma een maatje of 2 te groot. Speelde echt fantastisch, Roma heeft ook gewoon een hele goede ploeg. Speelde die Smalling niet bij United? De 2-1 van Dybala was van wereldklasse. Je ziet trouwens dat wanneer het tempo echt om hoog gaat veel spelers ineens handen en voeten nodig hebben. Het centrale duo had het lastig en ook giminez kwam er niet aan te pas. Kokcu was goed aan Feijenoord kant, energie, overzicht. Als je dat toch afzet tegen onze Taylor. Man man man.
Sterker nog: vintage Mourinho. Misselijk figuur, het gezwel van de sport. Roma ook niet goed. Ros die bal naar voren... Je zag dat de kakkies regelmatig (via de zeer goede Kökcü) onder de eerste druk uit kwamen en dan enorme ruimtes hadden. Ze hebben een goed voetballend team, dat ongeveer (??) zoveel gekost heeft als Tammy Abraham. Een wissel bij Roma dus.
Dybala was wat te goed voor de kakkies. Geen schande. Ze verliezen niet van pak 'm beet Union Berlin. Zij worden kampioen, hebben een prima trainer en een gestructureerde aanpak. Ik herhaal dus maar: welke Ajacied zou daar basis spelen?
Mourinho is idd een misselijk figuur, maar Roma afdoen als een ploeg die de bal alleen maar naar voren rost vind ik veels tekort door de bocht. Het is misschien wat directer dan wij in Nederland gewend zijn, maar ik vond ze gisteren ook aan de bal erg goed. En Feyenoord idd ook. Was gewoon een heerlijke pot voetbal.wimpey schreef:Sterker nog: vintage Mourinho. Misselijk figuur, het gezwel van de sport. Roma ook niet goed. Ros die bal naar voren... Je zag dat de kakkies regelmatig (via de zeer goede Kökcü) onder de eerste druk uit kwamen en dan enorme ruimtes hadden. Ze hebben een goed voetballend team, dat ongeveer (??) zoveel gekost heeft als Tammy Abraham. Een wissel bij Roma dus.
Dybala was wat te goed voor de kakkies. Geen schande. Ze verliezen niet van pak 'm beet Union Berlin. Zij worden kampioen, hebben een prima trainer en een gestructureerde aanpak. Ik herhaal dus maar: welke Ajacied zou daar basis spelen?
Overigens is Slot ook een slechte verliezer. Zit te piepen over de rode kaart van Gimenez en dat de VAR niet keek naar 1 van de 812(!) handsballen. En teksten als ‘ze moeten wel erg goed zijn als ze van ons kunnen winnen’ getuigt ook van wat grootheidswaanzin.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Met de juiste trainer zou Ajax 10 punten los gestaan hebben. Hebben vrijwel op iedere positie een betere speler.wimpey schreef:Ik herhaal dus maar: welke Ajacied zou daar basis spelen?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"