PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: PSV

Bericht door InnerHarbour » ma mei 02, 2016 6:24 am

YNWA

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » ma mei 02, 2016 7:38 am

Ze doen voorkomen alsof het geloof er nog is, maar die is gebroken. :ajaxscarf.gif:
Ajax won, daar balen ze van en ze zijn geen doelpunt ingelopen.


Hele grote kans dat ze tegen PEC gewoon de bietenbrug opgaan.
PEC kan gaan counteren omdat ze weten dat PSV moet komen en zelfs veel moet scoren.
Er gaan enorme gaten vallen, net als tegen Cambuur, Cambuur was alleen niet bij machten om daar iets mee te doen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: PSV

Bericht door InnerHarbour » ma mei 02, 2016 7:52 am

Ja die hebben gister een tikje gekregen hoor, 6 goals maken en geen meter opschieten. :smallgrin.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: PSV

Bericht door InnerHarbour » ma mei 02, 2016 7:56 am

Volgens de 'bewoners' van het grote Calimero forum, daar waar Baseman de baas is ligt het allemaal aan die stoute scheidsrechters. :drecul.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41139
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » ma mei 02, 2016 8:15 am

Mooi he? De druiven zijn echt heel zuur daar. Hopelijk denken ze er binnen de spelersgroep en de technische staf ook zo over.
Nil volentibus arduum

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » ma mei 02, 2016 8:19 am

InnerHarbour schreef:Volgens de 'bewoners' van het grote Calimero forum, daar waar Baseman de baas is ligt het allemaal aan die stoute scheidsrechters. :drecul.gif:

Ik zou volgend jaar een foto ophangen van Makkelie in de spelerstunnel, alleen tijdens Ajax-PSV :biggrin.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Thijs » ma mei 02, 2016 8:35 am

Mano schreef:
InnerHarbour schreef:Volgens de 'bewoners' van het grote Calimero forum, daar waar Baseman de baas is ligt het allemaal aan die stoute scheidsrechters. :drecul.gif:

Ik zou volgend jaar een foto ophangen van Makkelie in de spelerstunnel, alleen tijdens Ajax-PSV :biggrin.gif:
Hahaha, kan natuurlijk niet maar zou wel echt geniaal zijn. Zo'n statig portret met daaronder 'Danny Makkelie, Ajacied van het seizoen 2015-2016' net als die gasten hun kleedkamer uitlopen. Die worden echt he-le-maal gek. :smallgrin.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: PSV

Bericht door InnerHarbour » ma mei 02, 2016 9:06 am

:drecul.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23234
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » ma mei 02, 2016 9:45 am

Mano schreef:
InnerHarbour schreef:Volgens de 'bewoners' van het grote Calimero forum, daar waar Baseman de baas is ligt het allemaal aan die stoute scheidsrechters. :drecul.gif:

Ik zou volgend jaar een foto ophangen van Makkelie in de spelerstunnel, alleen tijdens Ajax-PSV :biggrin.gif:
Ho ho, ik vind niet dat je Baseman, dan wel PSV fans kunt vergelijken met Calimero? :1evil.gif:

Wat is immers het verschil tussen PSV en Calimero?

In tegenstelling tot PSV-ers... heeft Cailomero wel een schaal:


Afbeelding

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: PSV

Bericht door Khraa » ma mei 02, 2016 9:48 am

Wij ook nog niet. Het voetbal van Ajax dit seizoen laat me nog niet echt zeker zijn van een overwinning van volgende week. Eerst zien, dan geloven.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23234
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » ma mei 02, 2016 9:51 am

Thijs schreef:
Mano schreef: Ik zou volgend jaar een foto ophangen van Makkelie in de spelerstunnel, alleen tijdens Ajax-PSV :biggrin.gif:
Hahaha, kan natuurlijk niet maar zou wel echt geniaal zijn. Zo'n statig portret met daaronder 'Danny Makkelie, Ajacied van het seizoen 2015-2016' net als die gasten hun kleedkamer uitlopen. Die worden echt he-le-maal gek. :smallgrin.gif:
Haha hoe geniaal zou dat inderdaad wel niet zijn. :biggrin.gif:

En daarnaast zou ik dan een schermpje ophangen met continu op repeat deze goal.

https://www.youtube.com/watch?v=7v4ZirKQJ6c

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23234
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » ma mei 02, 2016 9:54 am

Khraa schreef:Wij ook nog niet. Het voetbal van Ajax dit seizoen laat me nog niet echt zeker zijn van een overwinning van volgende week. Eerst zien, dan geloven.
Mee eens. Ik kan me niet voorstellen dat het op zondag 8 mei nog in puin gaat, maar het is een doodzonde om je vooraf al rijk te rekenen. Nooit de huid verkopen voordat de beer geschoten is...

...Zo'n post van bz, normaliter één van de eersten die Ajax spelers uitscheldt voor slappe klootzakken als ze op mentaal vlak weer eens lopen te kloten of nog niet wakker zijn, kan eigenlijk echt niet. :666.gif:

brigade zuid schreef:
zeux schreef:
brigade zuid schreef:Het kampioenschap is binnen! Gefeliciteerd aan een ieder!! :blub.gif:
Uhm. Ze moeten nog een wedstrijd.
Tegen De Graafschap ja.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » ma mei 02, 2016 10:16 am

Dat miezerige gedrag van PSV-supporters altijd... :excited.gif:

Echt, ik snap niet hoe je supporter van die club kunt zijn. Dan nog liever F.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: PSV

Bericht door Jöhnk » ma mei 02, 2016 10:54 am

Volgens Luuk de Jong kan PSV komend weekend met 0-7 winnen als PEC snel een rode kaart krijgt.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9112
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: PSV

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma mei 02, 2016 11:07 am

Jöhnk schreef:Volgens Luuk de Jong kan PSV komend weekend met 0-7 winnen als PEC snel een rode kaart krijgt.
Volgens Weekend Cees kan PEC met 7-0 van PSV winnen als PSV snel drie rode kaarten krijgt.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » ma mei 02, 2016 11:07 am

De Jong is de Kuyt van PSV. Man, wat een dweil. :excited.gif:

Die rode kaart zeker om iets goed te maken? Bweh.

Hij motiveert PEC op deze manier. Vraag maar aan Henk ten Cate.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » ma mei 02, 2016 11:09 am

Er kan van alles gebeuren.B.v. dat AJAX gaat gelijkspelen .. Het is niet te hopen dat de AJAX spelers denken zoals de meesten hier.

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » ma mei 02, 2016 11:12 am

Yopi schreef:Dat miezerige gedrag van PSV-supporters altijd... :excited.gif:

Echt, ik snap niet hoe je supporter van die club kunt zijn. Dan nog liever F.
Jij hebt toch jarenlang op PSV Netwerk gepost in het Ajaxtopic, had je toen nog niet zo'n hekel aan ze?
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » ma mei 02, 2016 11:20 am

Ik heb geen hekel aan ze, ik vind het zelfs aardige mensen over het algemeen. Maar dat verongelijkte, daar krijg ik een punthoofd van. :excited.gif:

Als PSV zo ontzettend veel beter is dan Ajax (wat ik steeds lees), hoe kan het dan dat PSV dat verschil in doelsaldo niet heeft kunnen inlopen?

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Thijs » ma mei 02, 2016 11:22 am

Yopi schreef:De Jong is de Kuyt van PSV. Man, wat een dweil. :excited.gif:

Die rode kaart zeker om iets goed te maken? Bweh.

Hij motiveert PEC op deze manier. Vraag maar aan Henk ten Cate.
Ja, wat doen ze dat inderdaad raar daar in Eindhoven. Het lijkt ook wel een soort opdracht, dat gelul van ze de afgelopen weken. "Als wij alles winnen staan we 100% zeker met die schaal." Willems geeft PSV nu nog 99% kans zelfs, dit is toch ontzettend sneu allemaal.

Zeg nou maar gewoon dat je er alles aan gaat doen om van PEC te winnen en dan kijk je daarna wel wat Ajax heeft gedaan. Dit misplaatste geblaat slaat nergens op, stoere praatjes passen PSV sowieso nooit. Komt ook niet echt over omdat iedereen daar nogal sloom uit z'n ogen kijkt, of lijkt dat maar zo?
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41139
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » ma mei 02, 2016 11:24 am

Yopi schreef:...
Als PSV zo ontzettend veel beter is dan Ajax (wat ik steeds lees), hoe kan het dan dat PSV dat verschil in doelsaldo niet heeft kunnen inlopen?
Sterker nog, hoe kan het dan dat ze niet gewoon in punten voorstaan? We hebben daar een paar weken geleden toch gewoon gewonnen?

Ajax heeft echt de nodige gebreken. Maar dat is ook op PSV van toepassing. Onder de streep ontlopen de teams elkaar niet veel. Anders was het gat wel groter geweest. Wij lijken nu aan het langste eind te trekken omdat we als team vooral defensief minder hebben weggegeven.
Nil volentibus arduum

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Thijs » ma mei 02, 2016 11:31 am

Daarnaast blijven ze maar jammeren dat de CL ze de titel heeft gekost. Vergeten daarbij even dat Ajax veel eerder aan het seizoen moest beginnen (voorronde CL) en bovendien twee Europese duels meer heeft gespeeld dan PSV.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: PSV

Bericht door Jöhnk » ma mei 02, 2016 11:39 am

Thijs schreef:
Ja, wat doen ze dat inderdaad raar daar in Eindhoven. Het lijkt ook wel een soort opdracht, dat gelul van ze de afgelopen weken. "Als wij alles winnen staan we 100% zeker met die schaal." Willems geeft PSV nu nog 99% kans zelfs, dit is toch ontzettend sneu allemaal.
Het is overduidelijk een opdracht, volgens mij uit de koker van Toon Gerbrands.
,PSV wordt kampioen'', zei algemeen directeur Toon Gerbrands afgelopen vrijdag zonder een greintje twijfel tegen me op BNR Nieuwsradio. Toen ik een glimlach niet kon onderdrukken, voegde hij daar aan toe: ,,Als wij vijf keer winnen - en dat gaat gebeuren - hebben wij aan het einde van de rit de schaal."

Het was vooral de overtuiging waarmee hij de woorden uitsprak. Natuurlijk hoort het bij het psychologische spel en de topsportbenadering die Gerbrands voorstaat, maar ik ken hem inmiddels lang genoeg om te weten dat hij niet de man van de bluf is. Als het niet gebeurt, heeft PSV gefaald, erkende hij ook, maar deze optie was niet bespreekbaar.
http://www.ad.nl/ad/nl/5598/Sportcolumn ... Davy.dhtml

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41139
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » ma mei 02, 2016 11:48 am

Ja, overduidelijk een Gerbrands dingetje. Daar is iemand als Cocu zelf niet de persoon voor. En dat is nou ook precies het probleem. Als je zoiets moet zeggen terwijl het niet bij je past en je het niet uitstraalt dan komt het een beetje lullig over.

Ik snap het idee overigens prima hoor. Proberen om de tegenstander maximaal onder druk te zetten. Ajax was lang niet altijd overtuigend. Je kunt dan best proberen om eventuele onzekerheid aan te wakkeren. Dat moet dan alleen wel authentiek overkomen.

Iemand als Cocu kan veel beter gewoon over de eigen prestaties praten. Laat de tegenstander dan maar voor wat hij is.
Nil volentibus arduum

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » ma mei 02, 2016 12:00 pm

Yopi schreef:Ik heb geen hekel aan ze, ik vind het zelfs aardige mensen over het algemeen. Maar dat verongelijkte, daar krijg ik een punthoofd van. :excited.gif:

Als PSV zo ontzettend veel beter is dan Ajax (wat ik steeds lees), hoe kan het dan dat PSV dat verschil in doelsaldo niet heeft kunnen inlopen?
Dat ben ik met je eens; deze post biedt enige verklaring daartoe er wordt zelfs gesproken over 35 punten verschil wat gekund had. http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum ... post404496 :drecul.gif:
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Plaats reactie