PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Met de enige herhaling die we kregen op FOX was het lastig te zien of het nou een domme slaapactie was van Diks bij Lestienne of eentje die wel heel makkelijk werd gegeven.elliquido schreef:En uit het niets een penalty . Dom dom dom.
-
- AT Toto winner 15/16
Door Luuk 'in Madrid durfde ik niet' de Jong.Cruijff schreef:Pfff elke keeper moet deze penalty toch gewoon pakken?
Zelfs Cillessen had hem gestopt.
Nope, zeker niet.Sandro_Calaaabro schreef:Van 'met de benen wijd liggen' is in ieder geval echt geen sprake.
Nu een paar grote kansen achter elkaar voor PSV, maar Vitesse doet er met man en macht alles aan om die ballen uit de doelmond weg te rammen.
Jammer dat ze bij de toch wel talrijke momenten dat ze met veel man op de helft van PSV opduiken in de punt van de aanval zo tandeloos zijn.
Ja, in het slechtste geval staan we morgen 2 punten of zelfs 3 punten onder PSV.Mano schreef:in het slechtse geval is PSV 1 doelpunt ingelopen. nog 5 te gaan.
ga ik er ff vanuit dat Ajax wint morgen

Maar niet lullen, we moeten die Friezen gewoon even hard aanpakken en daar met overtuiging en met een grote score winnen. Ik jat / 'leen' dus maar even het gedicht van elliquido:
elliquido schreef:Geen gelul als een oud wijf, 0-5
-
- AT Toto winner 15/16
Had zat slechter gekund.
Begrijpen jullie dat Baker ernaast staat ten faveure van Yeini? Baker komt erin en geeft meteen een prachtige dieptepass op Solanke (die natuurlijk mist) en vuurt ook nog even een goed afstandsschot af. Maar ja, Maas is gek. Geeft Van der Werff de voorkeur boven Kashia, Yeini boven Baker, etc. etc.Mano schreef:Die Maas kan er echt geen chocola van maken....
Maar hij bleef hem vasthouden tot binnen het strafschopgebied, en volgens mij kan een scheidsrechter dan een strafschop geven. Gewoon oliedom van Diks.Overtreding werd er buiten ingezet. Zoveel was wel duidelijk.
Ik heb er niemand over gehootd, dus ik zal het wel niet goed gezien hebben, maar volgens mij ging de Jong begin tweede helft bewust op iemands kuit staan. Ik dacht aan een rode kaart.
I think I lost my fucking headache
-
Essent dus nieuwe shirtsponsor van psv....
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko