PSV
Moderator: mods
Re: PSV 2012-2013
Met wat hulp van de keeper....!
Stond Matavz twee jaar geleden niet in de belangstelling van Napoli?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
-
Als die Matavz eens 300% minder zielig ging kijken, levert ie misschien nog wat op. Wat een jankerd lijkt me dat zeg.
Whitey on the moon.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ja hij heeft niet echt de uitstraling van een onverschrokken winnaar he. Hij kijkt toch elke keer alsof z'n hondje net is overreden.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Ajaciedjuh
psv heeft al 5 jaar niet meer thuis gewonnen van Twente. Volgens mij las ik ergens zelfs de laatste 10 wedstrijden niet meer.
Morgen dan maar weer een gelijkspelletje wat mij betreft. Verliezen ze beide 2 punten.
Morgen dan maar weer een gelijkspelletje wat mij betreft. Verliezen ze beide 2 punten.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Mooie stats: http://www.vi.nl/wedstrijden/wedstrijd. ... page=84140Ajaciedjuh schreef:psv heeft al 5 jaar niet meer thuis gewonnen van Twente. Volgens mij las ik ergens zelfs de laatste 10 wedstrijden niet meer.
Nou, zo'n Depay zal ook blij zijn dat hij verlengd heeft bij PSV. Is Mertens er een keer niet bij, staat Matavz in de vermoedelijke opstelling. Gaat elke keer toch behoorlijk wat dreiging van die jongen uit...
- Jinne
- Site Admin
Had echt veel meer tijd na die fout van Strootman.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ongelofelijk dat Fer niet doorloopt zeg. Dat moet toch een goal zijn.
Echt een uilskuiken die Fer... hoeveel van die momentjes heeft zo'n gozer al niet gehad de afgelopen 2 à 3 jaar. Lijkt er niets van geleerd te hebben, zijn rendement is bedroevend laag.
Twente gaat dit easy winnen. Ik vind psv dom spelen.
Fer is vooral fysiek sterk. Daar komt 'ie nog best een eind mee maar een goede voetballer is het nooit geweest. Gaat 'ie niet worden ook.Cruijff schreef:Echt een uilskuiken die Fer... hoeveel van die momentjes heeft zo'n gozer al niet gehad de afgelopen 2 à 3 jaar. Lijkt er niets van geleerd te hebben, zijn rendement is bedroevend laag.
Nil volentibus arduum
-
Je hebt het wel over iemand die een paard kocht zonder te bedenken dat ie in z'n appartement ging passen he...Cruijff schreef:Echt een uilskuiken die Fer..

Whitey on the moon.
Zit wat in. 

Douglas heeft zich totaal niet meer doorontwikkeld. Nog steeds een wilde bras.
Jaja, 1-0.
FC Twente stelt geen fuck meer voor. Hebben bijzonder matig ingekocht. Alleen Tadic is een goeie.
FC Twente stelt geen fuck meer voor. Hebben bijzonder matig ingekocht. Alleen Tadic is een goeie.
Douglas heft eerst buitenspel op en let dan maar helemaal niet meer op Wijnaldum. Die kan er ook geen kut meer van zeg.
Lamme tegen de blinde
Ehm, psv stelt geen fuck voor. Wat een dom elftal.D_skilled schreef:Jaja, 1-0.
Waarom werd niet afgefloten na Schwalbe van Narsingh?

Slechte wedstrijd tot nu toe, op voorhand hoopte ik op een overwinning voor Twente, maar nu zet ik in op een 1-1 of 2-2.
Een paar minuten geleden laat ie zich afbluffen door Manolev en hoppa, 1-0 voor PSV.
Ik heb nog steeds niet kunnen ontdekken wanneer Chadli zich een vent heeft getoond... Tot nu toe telkens door de mand gevallen in de grote wedstrijden, na Ajax-Twente liep hij te piepen dat hij een groot deel van de wedstrijd met Van Rhijn mee moest lopen en dat dat helemaal niet leuk is.Cruijff schreef:Die 'VENT' had, net als die andere 'geweldenaar' Tadic een week geleden anders niks, noppes, nada in te brengen tegen onze backs Blind en Van Rhijn.InnerHarbour schreef:Tja die van ons zijn lichtgewicht knulletjes en met Chadli heb je een VENT op de vleugel staan.D_skilled schreef:De klasse van Chadli zet FC Twente op een 1-0 voorsprong. Hij en Tadic maken het verschil. Vergelijk het eens met de vleugelspelers van Ajax.
Een paar minuten geleden laat ie zich afbluffen door Manolev en hoppa, 1-0 voor PSV.
Omdat ie uitgleed. Niemand claimde een overtreding dan wel een Schwalbe en dus voetbalden beide ploegen gewoon door.wimpey schreef:Ehm, psv stelt geen fuck voor. Wat een dom elftal.D_skilled schreef:Jaja, 1-0.
Waarom werd niet afgefloten na Schwalbe van Narsingh?