Feyenoord 2011-2012
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Re: Feyenoord 2011-2012
Ja, de vertalers zijn er nu mee bezig.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ik neem aan dat het aan Kuipers heeft gelegen.
I think I lost my fucking headache
Ach je weet toch wel wat er gezegd gaat worden:
Te laag in de concentratie
Feyenoord was scherper
Te veel duels verloren
Als je de kansen niet afmaakt...
Geen flauw idee hoe het komt.
Te laag in de concentratie
Feyenoord was scherper
Te veel duels verloren
Als je de kansen niet afmaakt...
Geen flauw idee hoe het komt.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
We waren niet geil genoeg voor de goal.
Heeft beduidend meer als trainer in zijn mars dan de huidige TD van Ajax.LucaS schreef:Topcoach, die Koeman!

Qua miskopen is het een nek-aan-nek race. Lindenbergh, Verlaat, Winter, Nieuwenburg of toch Sik, Soe, Harry? Moeilijk. Ik vind beide heren gluiperig, maar de vakman Koeman krijgt van mij de voorkeur.LucaS schreef:Maar als TD natuurlijk weer niet.
Dat onze geweldige TD z'n trainer er trouwens niet op geattendeerd had dat Enoh tegen Madrid niet geschorst is.

Voor zolang het duurt. Misschien heeft Koeman bijgeleerd, maar anders is het wachten tot iedereen voor zijn eigen winkeltje bezig gaat en de sfeer en teamgeest ver te zoeken is.LucaS schreef:Topcoach, die Koeman!
Verder is die Matavz een beetje een domme aankoop geweest, op zich een goeie afmaker maar verder doet hij ook niks. Dat kan niet bij een ploeg als PSV. Toivonen zakt nogal eens door het ijs in dit soort wedstrijden.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Wel jammer dat jij dan weer niet weet met wiens oma de assistent van Telstar het doet!wimpey schreef:Die paar momenten dat ik het eens bij het rechte eind heb, moet ik natuurlijk in de schijnwerpers zetten.D_skilled schreef:Het is duidelijk wie de kenner is: Wimpey dus!

-
De vergelijking slaat echt helemaal nergens op Wimpey. Er is niet eens een subtiel bruggetje naar Blind.. Het zit je wel diep he?wimpey schreef:Heeft beduidend meer als trainer in zijn mars dan de huidige TD van Ajax.LucaS schreef:Topcoach, die Koeman!![]()
Whitey on the moon.
Laat dit soort 1-2-tjes nou maar aan Lucas en mij over, GR.
Precies, als Wimpey en ik Ajax zouden leiden, zou het er ongetwijfeld prima voorstaan!
We zouden het niet eens zijn en tot compromissen moeten komen. Jij mag JC eruit gooien als ik hetzelfde mag doen met Coronel en Blind. Deal?LucaS schreef:Precies, als Wimpey en ik Ajax zouden leiden, zou het er ongetwijfeld prima voorstaan!

Prima. Het lijkt me dat we echt tot heel goede namen zouden kunnen komen die we allebei zien zitten. Zo veel verschilt hoe we over voetbal denken helemaal niet. Ik zeg Sikora als AD! 

LOL, wat een reacties nadat PSV maar liefst zijn 2e wedstrijd van dit seizoen verliest...het kampioenschap lijkt verspeeld, de ontmanteling is ingezet, de spelers zijn door de mand gevallen en de coach kan er niets meer van
Zelfs hier slaat de overdrijving enorm toe.
Feyenoord was feller en de 1e helft beter, desondanks heeft PSV over de gehele wedstrijd meer kansen gehad. Maar een gebrek aan effectiviteit voorin en persoonlijke fouten van Toivonen en Willems kosten PSV de wedstrijd. Kan gebeuren, weinig aan de hand verder. Ook omdat PSV het altijd lastig heeft tegen Feyenoord, wat Ajax heeft met Utrecht dat heeft PSV met Feyenoord.

Zelfs hier slaat de overdrijving enorm toe.
Feyenoord was feller en de 1e helft beter, desondanks heeft PSV over de gehele wedstrijd meer kansen gehad. Maar een gebrek aan effectiviteit voorin en persoonlijke fouten van Toivonen en Willems kosten PSV de wedstrijd. Kan gebeuren, weinig aan de hand verder. Ook omdat PSV het altijd lastig heeft tegen Feyenoord, wat Ajax heeft met Utrecht dat heeft PSV met Feyenoord.
Feyenoord 2011-2012
De reacties op puntverlies na het spontaan uitbreken van carnaval na het verkwisten van miljoenen net onder valse voorwendselen verkregen gemeenschapsgeld afgelopen zomer is natuurlijk niet echt verwonderlijk. Als je als club zo overduidelijk een middelvinger opsteekt is het natuurlijk niet vreemd dat men je iets minder sympathiek gaat vinden.
Zo, de frustratie zit hier blijkbaar nog steeds diep
Maar goed, dat soort niveau verwacht ik op het AN of PN...niet hier eigenlijk, en ook niet van jou.

Maar goed, dat soort niveau verwacht ik op het AN of PN...niet hier eigenlijk, en ook niet van jou.
Dat laatste beschouw ik oprecht als een compliment.
Overigens meen ik serieus te constateren dat door de perikelen van afgelopen zomer, veel Ajacieden anders naar PSV zijn gaan kijken. Als Feyenoord 12e staat doet het veel Ajacieden nog steeds plezier als zij verliezen, hoe zielig dat misschien ook is. Bij PSV was het volgens mij meer altijd zo dat men in Amsterdam blij is met een nederlaag als zij directe concurrent zijn (wat meestal zo is door de goede prestaties van PSV), maar als zij is een keer niet een directe concurrent zijn interesseert het velen niet echt wat zij doen. Door het legen van de gemeentekas afgelopen zomer, is dat nu wat anders.
Overigens meen ik serieus te constateren dat door de perikelen van afgelopen zomer, veel Ajacieden anders naar PSV zijn gaan kijken. Als Feyenoord 12e staat doet het veel Ajacieden nog steeds plezier als zij verliezen, hoe zielig dat misschien ook is. Bij PSV was het volgens mij meer altijd zo dat men in Amsterdam blij is met een nederlaag als zij directe concurrent zijn (wat meestal zo is door de goede prestaties van PSV), maar als zij is een keer niet een directe concurrent zijn interesseert het velen niet echt wat zij doen. Door het legen van de gemeentekas afgelopen zomer, is dat nu wat anders.
Denken jullie trouwens dat Feyenoord wel eens voor het eerst in jaren boven Ajax zou kunnen eindigen? Ze houden Ajax aardig bij en doen het opvallend goed tegen andere ploegen in de (sub)top.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Neuh. Zodra onze jongens weer fit zijn lopen we bij ze weg.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
En nu Frank Theo niét op 6 zette. Dat heeft ons meer punten gekost dan de blessures.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die plus één is echt een trend he. Pfff.
Feyenoord doet het goed tegen topclubs, maar dat heeft ook met de strijdwijze te maken. Verder zijn ze zo wisselvallig als de pest en dat breekt ze op. Vderliezen met 6-0 tegen Groningen is namelijk echt niet gezond haha.
Neemt niet weg dat ze wel gewoon bij de beste 6-7 zullen eindigen, hoor.

Feyenoord doet het goed tegen topclubs, maar dat heeft ook met de strijdwijze te maken. Verder zijn ze zo wisselvallig als de pest en dat breekt ze op. Vderliezen met 6-0 tegen Groningen is namelijk echt niet gezond haha.
Neemt niet weg dat ze wel gewoon bij de beste 6-7 zullen eindigen, hoor.