Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Slot ziet de overtreding en zegt (lachend) ja dat is wel een pittige overtreding.
Ik hoor hem nu niet 'klagen' over de scheids. Waar hij onlangs nog zwaar ontstemt was over de leiding inzake een penalty momentje.
Dus aub je waffel houden in vervolg.
Ik hoor hem nu niet 'klagen' over de scheids. Waar hij onlangs nog zwaar ontstemt was over de leiding inzake een penalty momentje.
Dus aub je waffel houden in vervolg.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Het lijkt me evident dat de enige profclub van Gelderland die ooit een prijs gewonnen heeft, uit de hoofdstad van de grootste provincie van het land, gewoon op het hoogste niveau thuishoort.
Die rode kaart wordt ook nog geseponeerd
Hoe kunnen ze geen VAR daar hebben waardeloos die kut KNVB Makkelie was ook een drama Pro FH

Zei al, het zit ze ook niet tegen ... Maar die jankerd van een Slot mag vanaf nu gewoon zijn mond houden wat mij betreft ..
Blij met de punten ...
VAR is er volgens mij niet bij omdat dit niet bij alle deelnemende clubs te realiseren is. Bijvoorbeeld Spakenburg-Katwijk. Wat ook een wedstrijd was in deze bekerronde. En bij eerdere speelrondes is het aantal gelijktijdige wedstrijden te groot.
Ik vraag me wel het volgende af. Als er dan geen VAR was. Wat staat de KNVB dan in de weg om zo'n aanslag als die van Hartman alsnog te bestraffen met een schorsing?
Ik vraag me wel het volgende af. Als er dan geen VAR was. Wat staat de KNVB dan in de weg om zo'n aanslag als die van Hartman alsnog te bestraffen met een schorsing?
Nil volentibus arduum
Even teruggekeken. Er is een vrije trap gegeven en daarmee is de situatie door de scheidsrechter beoordeeld. Had 'ie het niet gezien kon het wel.
Nil volentibus arduum
Raar hé , een onterechte rode kaart kan men terug draaien, maar een terechte rode kaart alsnog geven kan niet omdat de scheidsrechter het als een overtreding zag en meer niet ..
Blij met de punten ...
- Jinne
- Site Admin
Vieze flikkers worden weer geholpen 

Laatst gewijzigd door Toppie op zo feb 12, 2023 2:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hoezo is dit nou buitenspel joh?
Feyenoord heeft zo godsgruwelijk veel scheidsrechtersvoordeel.
Feyenoord heeft zo godsgruwelijk veel scheidsrechtersvoordeel.
In de Kuip de 12de man en uit Zeisr de 13de man zo wordt je kampioen

Die Slot is wel een misselijk mannetje met z’n theater iedere wedstrijd langs de lijn 
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het zou hinderlijk buitenspel zijn. Nu maken ze het wel heel erg bont, hoor. Die keeper heeft perfect zicht op de bal.
Ja die daalt per week in aanzien.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Heb hem altijd al een hangjas gevonden. Nepperd.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
We maken ons dus druk om een penalty in zo’n wedstrijd omdat AS niet even een ‘normaal’ presterend team op de been kon krijgen.
Anders stond je nu 9 puntjes los te kijken.
Anders stond je nu 9 puntjes los te kijken.
Ik denk dat ik aan weinig mensen in de voetballerij een grotere hekel heb.
Slot en Schreuder op dezelfde hoogte bij mij.
IK GELOOF!!!!!!
Verschrikkelijk naar elleboog figuur. Vind ik al heel lang. Hoef hem ook niet bij te Ajax te zien. Schijnheilig figuur
Precies dat, dat schijnheilige… En daar trapt hij zelf ook in.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -