Is er nog een plekje vrij in de staf? Misschien gaat Danny Blind straks de sterren van de hemel assisteren.
Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Na Trauner valt ook Quinten Timber weg met een blessure. Is nog onduidelijk voor hoelang.
Nil volentibus arduum
-
Ook Wieffer geblesseerd trouwens. Feyenoord heeft naast Zerrouki gegrepen, bod van 7 miljoen afgeslagen.
Ze staan momenteel 1-0 achter tegen fcu, doelpunt Toornstra.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Andriy Demchenko schreef: ↑zo jan 08, 2023 12:36 pmOok Wieffer geblesseerd trouwens. Feyenoord heeft naast Zerrouki gegrepen, bod van 7 miljoen afgeslagen.
Typisch iets voor FC Utrecht om een 'we hebben Henk Fraser ontslagen effect' van 1 wedstrijdje te hebben.
Ik zie spelers als Klaiber, Mike van der Hoorn en inderdaad Toornstra door de wei rennen in een nogal pover potje.
En toch denk ik dat zo'n heel doorsnee Utrecht elftal Feyenoord een stuk makkelijker verslaat dan Alfred Schreuder met de duurste Eredivisie selectie ooit.
- Jinne
- Site Admin
Nijhuis weer met zijn showtje bezig.
Elleboog waar ie niks mee doet.
Elleboog waar ie niks mee doet.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Jinne
- Site Admin
Gelijk nu en nog 10 minuten blessuretijd.
Tja door die lange blessure behandeling zijn ze bij Utrecht helemaal van hun momentum af.
Jep.
Na één zo'n momentje, zeker als iedereen zo lang stilstaat, kan een wedstrijd meteen totaal anders worden.
Het geploeter van Feyenoord leek aanvankelijk nergens op.
Nu wordt het echt overleven voor Utrecht.
Schreuder heeft geluk en lucht doordat de concurrentie wederom morst.
We hadden al kampioen kunnen zijn met een goede coach
We hadden al kampioen kunnen zijn met een goede coach

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Ze hadden in ieder geval met gemak kunnen winnen als die immens lange blessurebehandeling de wedstrijd niet onderbrak en kantelde.
En een 1-1 gelijkspel zal nog veel dichterbij een overwinning komen dan die historische 6-1 nederlaag die Schreuder straks tegen fey gaat lijden.

SCHREUDER ROT OP SCHREUDER ROT OPCruijff schreef: ↑ma jan 09, 2023 12:13 am
![]()
![]()
![]()
Ze hadden in ieder geval met gemak kunnen winnen als die immens lange blessurebehandeling de wedstrijd niet onderbrak en kantelde.
En een 1-1 gelijkspel zal nog veel dichterbij een overwinning komen dan die historische 6-1 nederlaag die Schreuder straks tegen fey gaat lijden.![]()
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Met het gekloot bij Ajax en psv wandelt Feyenoord zo naar een kampioenschap toe
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Kampioenschap koers 

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
En met een selectie en een budget .. mijn god wat zijn Ajax en Psv slecht geworden
Weer op zoek naar een Interim coach..
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ze hebben weer een oud-Ajacied op het oog. Kasanwirjo van Groningen moet de gewenste defensieve versterking zijn.
Maar Berghuis is onveilig zondag, hoor.
Maar Berghuis is onveilig zondag, hoor.

-
Voor 1,5 miljoen gekocht, ik vind die gast alleen zou druistig, zie er echt helemaal niks in.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Tsja, is onze man 23 miljoen zoveel beter?Andriy Demchenko schreef:Voor 1,5 miljoen gekocht, ik vind die gast alleen zou druistig, zie er echt helemaal niks in.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Moeten jullie ook zo lachen om de opportunistische media? Ik lees nu her en der allemaal "experts" die in die Hartman de nieuwe linksback voor het Nederlands Elftal zien. Voor de komende jaren zelfs. Mikos Gouka van de AD gaf zelfs aan dat Koeman enorm onder de indruk was.
Hartman heeft tot op heden nog geen 10 fulltime wedstrijden voor godbetert Feyenoord gespeeld en was vorig jaar nog in een jeugdelftal in de jeugdcompetentie actief. Het gaat bij ons nog wel eens snel, maar als we nu Feyenoorders ook nog de hemel in gaan prijzen, dan wordt het wel heel vreemd allemaal.

Hartman heeft tot op heden nog geen 10 fulltime wedstrijden voor godbetert Feyenoord gespeeld en was vorig jaar nog in een jeugdelftal in de jeugdcompetentie actief. Het gaat bij ons nog wel eens snel, maar als we nu Feyenoorders ook nog de hemel in gaan prijzen, dan wordt het wel heel vreemd allemaal.

Tja, ze moeten toch wat?
Ajacieden de hemel in gaan prijzen is momenteel ook niet echt logisch
Ajacieden de hemel in gaan prijzen is momenteel ook niet echt logisch

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Ja belachelijk. Die Hartman heeft trouwens wel een echt Feyenoord tokkie hoofd. Man man wat een volkPeter schreef:Moeten jullie ook zo lachen om de opportunistische media? Ik lees nu her en der allemaal "experts" die in die Hartman de nieuwe linksback voor het Nederlands Elftal zien. Voor de komende jaren zelfs. Mikos Gouka van de AD gaf zelfs aan dat Koeman enorm onder de indruk was.![]()
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Jinne
- Site Admin
Mats Wieffer was ook al een ontdekking. Goaltje voor Ajax nu achter zijn naam dus dan gaan er straks wel extra deuren open.
Van de kakkies zou ik ook alleen Geertruida wel bij ons willen zien. De rest is niet beoogde niveau en/of persoon.
Van de kakkies zou ik ook alleen Geertruida wel bij ons willen zien. De rest is niet beoogde niveau en/of persoon.