PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Scheids hielp nog door vier minuten bij te tellen, maar het mocht niet baten. Vielen wel als een dolle aan dat laatste kwartier. Met kunst- en vliegwerk (en slordig omgaan met kansen door psv) bleef Heerenveen overeind.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Dat is wel even lekker inderdaad zeg. Thuis tegen Heerenveen, dat verwacht je niet. Ook Ajax zal nog wel fouten gaan maken, maar deze is even in de pocket.Marillion schreef:![]()
Daar is dan zo'n moment waar ik al een tijdje op zat te wachten. Gelijk in eigen huis tegen Heerenveen. Ook PSV maakt fouten mensen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
Van Ginkel niet zo heel goed? Er lopen momenteel in de eredivisie net veel middenvelders rond die beter zijn dan hij hoor. Het feit dat Propper beter is maakt niet dat Van Ginkel er niet zoveel van kan.
Klopt, maar erg grote kansen had PSV in de slotfase niet meer. Lestienne die in de blessuretijd een bal helemaal verkeerd (te ver voor hem uit) aanneemt en Luuk de Jong die in de 90e minuut met een heel scherpe sliding van de bal werd gezet, dat was het dan wel.zeux schreef:Scheids hielp nog door vier minuten bij te tellen, maar het mocht niet baten. Vielen wel als een dolle aan dat laatste kwartier.
Exemplarisch moment was met die scheidsrechtersbal

Lionel schreef:Oh dat zeg ik ook niet. Ik vind hem alleen niet zo heel goed. Zou er bij ons niet in staan.
Pröpper is inderdaad beter dan Van Ginkel. Vergeet ook niet dat Van Ginkel de nodige mazzel heeft gehad. In zijn eerste Eredivisie wedstrijden al meteen goaltjes meegepikt tegen een op die dagen uiterst zwak spelende Utrecht en NEC, waarvan met name de eerste écht een kadootje was.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Van Ginkel niet zo heel goed? Er lopen momenteel in de eredivisie net veel middenvelders rond die beter zijn dan hij hoor. Het feit dat Propper beter is maakt niet dat Van Ginkel er niet zoveel van kan.
Terwijl hij vlak daarvoor in de beker tegen Utrecht enorm slecht had gespeeld, écht een krankzinnige overtreding maakte die een directe rode kaart en dus meerdere wedstrijden schorsing voor de op die bekerwedstrijd volgende Eredivisiewedstrijden had moeten opleveren.
Dan had die schorsing geduurd tot na na het weer fit worden van Guardado, zou Cocu ongetwijfeld het middenveld Pröpper, Hendrix, Guardado hebben laten staan (die Hendrix is toch ook vrij goed) en had Van Ginkel op een paar invalbeurtjes na het gros van de tijd ergens op een stoeltje naast Adam Maher kunnen gaan zitten...
Ik hoop op een verlenging met uiteindelijk een goal van Athletico. Diep gaan en domper krijgen.wimpey schreef:Hij is een betere voetballer dan Gudelj en meer gedisciplineerd dan Bazoer... Atletico bepaalt dinsdag hoe en wanneer het psv uitschakelt. Ik hoop niet dat het snel 2-0 staat. Maak er maar een fysieke veldslag van.
al zal dat weinig uitmaken voor de wedstrijd tegen Ajax.... Ajax is makkelijk te bestrijden.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Jij zit nu in Madrid, toch?Lionel schreef:WP_LeGeNd schreef:PSV is gewoon een stuk constanter dan Ajax.![]()
Ze hebben 1 punt meer...

Ik kan je echt wel aanraden om ergens een kaartje voor het thuisvak te scoren. Een ramvol Vicente Calderón is er qua voetbalbeleving één die hoog scoort in het lijstje.
Voordeel voor PSV is dat ze veel spelers in de ploeg hebben die een doelpunt kunnen maken. Sowieso hebben alle drie de middenvelders scorend vermogen en een aantal van de verdedigers zelfs ook.WP_LeGeNd schreef:Ik hoop op een stiekeme overwinning van PSV, doelpuntje in de 83e minuut.
Bovendien vond ik dat ze in de thuiswedstrijd, ook zonder Luuk de Jong, nog verrassend veel duels in de lucht wonnen.
Stel, de aanvalsgolf van Atletico levert weinig op en je maakt zelf een geniepige goal, dan gaat het toch vrij interessant worden met het voordeel dat vanaf dan bij PSV ligt vwb de uitdoelpunten regel.
-
Als ze dan toch verder gaan, dan maar na 120 minuten en strafschoppen, het vliegtuig missen, donderdag dronken worden enz.WP_LeGeNd schreef:Ik hoop op een stiekeme overwinning van PSV, doelpuntje in de 83e minuut.
Anders zal het wel en Linskens-doelpunt worden.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
PSV heeft 0 kans. Staat binnen een half uur 2-0wimpey schreef:psv heeft een klein kansje. Ploeg niet groter maken dan ze zijn, Atletico is een x-aantal klassen beter. 2-0, 3-0 is een 'regelmatig' resultaat.
IK GELOOF!!!!!!
Wil je er weer chocomel om verwedden of het na 30 minuten 0-0, 1-0 of 2-0 staat?Lionel schreef:PSV heeft 0 kans. Staat binnen een half uur 2-0wimpey schreef:psv heeft een klein kansje. Ploeg niet groter maken dan ze zijn, Atletico is een x-aantal klassen beter. 2-0, 3-0 is een 'regelmatig' resultaat.
Ik heb zitten kijken, zie ze regelmatig voetballen, afgelopen zaterdag. Dan zie je PSV kloten tegen Heerenveen en Atletico maakt zakelijk gehakt van hun tegenstander.
Laatste 4 wedstrijden dacht ik 12 punten, 10 gescoord en 0 tegen. Waaronder dus ook Real-uit. Top 3 van Europa.
Laatste 4 wedstrijden dacht ik 12 punten, 10 gescoord en 0 tegen. Waaronder dus ook Real-uit. Top 3 van Europa.
IK GELOOF!!!!!!