Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Ze zijn echt aan het luchtfietsen daar. En dat terwijl ze nu eindelijk een goede weg ingeslagen leken te zijn.
TT.Nieuwe Kuip op losse schroeven
Het plan voor een Nieuwe Kuip is
onzeker geworden.Collegepartij D66
heeft besloten donderdag tegen te
stemmen als de Rotterdamse gemeenteraad
vergadert over het nieuwe stadion van
Feyenoord.
Volgens D66 is het onverantwoord om als
gemeente zoveel geld te steken in het
project.De oppositie moet het plan nu
aan een meerderheid helpen,maar dat
lijkt onhaalbaar.
Feyenoord wil naast de huidige Kuip een
nieuw stadion bouwen.Om dat mogelijk te
maken,is de gemeente gevraagd voor 165
miljoen euro garant te staan.Volgens de
club is de 76 jaar oude Kuip verouderd.
Schijnbeweging ? ..
Blij met de punten ...
- Jinne
- Site Admin
Wat dat betreft maar goed dat we geen uitfans mee mogen nemen.999 schreef:Nieuwe Kuip op losse schroeven

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
De ervaring leert dat de politiek érg moeilijk nee zegt tegen dit soort projecten. Ik ben benieuwd of D'66 de poot stijf houdt. Intussen doet Jorien van den Herik ook een duit in het zakje, zullen ze blij mee zijn bij Feyenoord.
http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/a ... erik.dhtml
http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/a ... erik.dhtml
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
De fractie van Leefbaar Rotterdam wordt nu dagelijks onder druk gezet, niet de hele fractie is nodig.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Die hele club hangt al jaren aan de zijden draadje 

Bij de PvdA zouden aan de andere kant ook de nodige twijfelaars zijn.Demosthenes schreef:De fractie van Leefbaar Rotterdam wordt nu dagelijks onder druk gezet, niet de hele fractie is nodig.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik heb er geen hele uitgebreide analyse op losgelaten. Maar als ik zo links en rechts wat stukjes lees denk ik dat het hele project kwa kosten gierend uit de klauwen zou gaan lopen mocht het doorgaan. Die zogenaamde vrienden van Feyenoord zitten er straks prima bij maar of dat voor club en gemeente ook van toepassing is?
Nil volentibus arduum
Naast het gepiep over wel of geen nieuw stadion loopt Ronald Koeman ook erg te klagen. Hij vindt het maar niets dat ze regelmatig op vrij slechte velden moeten spelen en trainen, dat onder anderen Martins Indi en De Vrij pas later in de voorbereiding aanhaakten en dat hij nu weer een paar selectiespelers kwijtraakt vanwege het EK onder 19. 

-
Ken de PvdA-fractie niet zo.Duke schreef:Bij de PvdA zouden aan de andere kant ook de nodige twijfelaars zijn.Demosthenes schreef:De fractie van Leefbaar Rotterdam wordt nu dagelijks onder druk gezet, niet de hele fractie is nodig.
Beslist wordt er vaak op gevoel: penny wise and pound foolish
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Zoals gezegd vinden politici het over het algemeen moeilijk om nee te zeggen tegen dit soort projecten, het zal me dan ook niet verbazen als er uiteindelijk toch een meerderheid gevonden wordt.
Salvador Dali
Salvador Dali
Het verstandigste zou zijn als ze onder voorbehoud tegenstemmen. Eigenlijk dus aangeven dat ze de bouw van een eventueel nieuw stadion 2 jaar in de koelkast leggen tot er een beter plan ligt. Want het luchtkasteel dat ze nu willen bouwen is totaal onhaalbaar.
Andi, huren jullie die helikopter nog dit jaar? 

Laatst gewijzigd door Yopi op wo jul 10, 2013 11:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
De druk wordt groter, Gudde gaat roepen, Koeman erbij, de angst dat iedereen opstapt, ik verwacht dat de raad akkoord gaat.Duke schreef:Zoals gezegd vinden politici het over het algemeen moeilijk om nee te zeggen tegen dit soort projecten, het zal me dan ook niet verbazen als er uiteindelijk toch een meerderheid gevonden wordt.
Op FN: het eerste bericht over het nieuwe stadion, de langst lopende topic?
Gepost op 13 augustus 2003 om 12:10:53.
De Kuip is het hart van Rotterdam en moet daarom ook in het hart van Rotterdam komen. Leuke opties zijn (incl. Ahoy en andere sportaccomodaties) het gehele Katendrechtse schiereiland of (deel van) Noordereiland waarbij evt. woningbouw gewoon afgebroken moet worden (mooie uitzichten en een Feyenoordeiland of sporteiland)
Waar denken jullie aan?
Ronald Koeman geeft tekst en uitleg, onder anderen over een gebrek aan scorend vermogen, zijn poging tot het paaien van Bojan Krkic en over spelen op kunstgras:
http://www.youtube.com/watch?v=_JfctiXdNf8
Over Martins Indi blijft het opvallend stil. Wat een domkop trouwens dat hij geen rugnummer wil hebben. Juist in de voorronde Europa League kan hij zich in de kijker spelen bij interessante clubs, nu lijkt me dat alleen PSV de portemonnee voor hem wil trekken en Martin van Geel zal het dan hard gaan spelen.
http://www.youtube.com/watch?v=_JfctiXdNf8
Over Martins Indi blijft het opvallend stil. Wat een domkop trouwens dat hij geen rugnummer wil hebben. Juist in de voorronde Europa League kan hij zich in de kijker spelen bij interessante clubs, nu lijkt me dat alleen PSV de portemonnee voor hem wil trekken en Martin van Geel zal het dan hard gaan spelen.
VIWijnaldum: "Ooit onthul ik de waarheid"
Twee jaar geleden liet Georginio Wijnaldum Feyenoord achter zich voor een vertrek naar PSV. De ware toedracht voor die keuze blijkt een groot mysterie.
Ondanks het feit dat Wijnaldum ook in Eindhoven geen kampioenwist te worden, staat hij nog steeds achter zijn besluit. "Ik hebnog geen seconde spijt gehad van mijn overstap. Mensen zeggen:Haha, hij is geen kampioen geworden. Klopt. En het klopt ook datFeyenoord zich in de afgelopen twee jaar sterk heeft ontwikkeld.Maar weet je, ik wist dat Feyenoord zulke stappen zou gaan zetten,ik herkende het talent echt wel, maar alles heeft een reden, dusook mijn vertrek. Ik hoefde niet per se weg bij Feyenoord, maar erzijn dingen gebeurd waardoor ik wel móést", zegt hij in VoetbalInternational.
"Daar was ik heel erg teleurgesteld over, want vanaf het ene op het andere moment moest ik wisselen van gevoel. Kon ik niet anders daneen andere keuze maken", vervolgt Wijnaldum, die de ware gang van zaken voorlopig geheimhoudt. "Ik kan niet vertellen wát er isgebeurd, dat zit te diep, maar ooit komt de dag dat ik het wel gadoen. Ik wil er mee zeggen dat ik honderd procent vertrouw op watmijn gevoel me ingeeft. Als dat gevoel zegt dat ik moet blijven,blijf ik. Maar zegt dat gevoel dat ik moet gaan, dan ga ik."
De supporters van Feyenoord konden de gevoelige overstap maarmoeilijk begrijpen, met enkele nadelen voor Wijnaldum tot gevolg."Een tijd lang had ik nog contact met Fred Rutten, totdat eensupporter van Feyenoord mijn mobiele nummer op het internet zette",zo vertelt de middenvelder annex aanvaller. "Werd ik om de haverklap gebeld door mensen die me van alles toewensten, vooral negativiteit. Ik had eerder van nummer kunnen veranderen, maar datwilde ik ook niet."
Blij met de punten ...
Een zeurpiet, die Wijnaldum. 

Hmmz. Misschien is er nog plek in de doos van Beenhakker.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Gokje: Geen dikker contract, geen garantie om op "10" te spelen en natuurlijk geen respect!
Nil volentibus arduum
WK 1990?beelzebub schreef:Hmmz. Misschien is er nog plek in de doos van Beenhakker.
De spanning stijgt ten top:
Bron: Feyenoord Netwerk23.10 uur: Leefbaar Rotterdam maakt vanavond bij Knevel & Van den Brink hun beslissing bekend
10 juli 2013
Fractievoorzitter Ronald Schneider van Leefbaar Rotterdam zal vanavond in het discussieprogramma Knevel & Van den Brink bekend maken hoe zij zullen stemmen donderdag bij de zitting van de gemeenteraad over de garantie voor Het Nieuwe Stadion. Leefbaar Rotterdam lijkt de beslissende stem te hebben om de meerderheid naar een van beide kanten toe te laten kantelen.
Het programma begint vanavond om 23.10 uur op Nederland 1.
Slim van die partij om als laatste te beslissen. Die zitten nu in een positie dat ze hun hele wensenlijstje kunnen ruilen voor steun aan de nieuwbouw.
Of misschien zitten zij wel in de zak van het consortium dat een evt renovatie zal uitvoeren.
Of misschien zitten zij wel in de zak van het consortium dat een evt renovatie zal uitvoeren.

Populistische partij. Zullen wel voor stemmen.
Uiteraard stemmen ze voor. Feyenoord was toch ook een beetje de club van Pim.