psv heeft een goede ploeg, maar Atletico is wel effe wat anders dan Wolfsburg, Man U, CSKA. De achterhoede is redelijk, dat lijkt me te weinig tegen Atletico.generaal schreef: Ik geloof er echt in dat PSV dit wint. 2-0.
PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Daar ben ik het mee eens. Daar staat tegenover dat Bruma en Moreno nu beter op elkaar zijn ingespeeld dan in de eerste seizoenshelft. En Willems is terug. Die heeft dit seizoen nog geen minuut in de Champions League gespeeld. Tegen Barcelona, Real Madrid en Bayern München is PSV kansloos. Alle andere ploegen kunnen worden verslagen, als PSV een topdag heeft.wimpey schreef:psv heeft een goede ploeg, maar Atletico is wel effe wat anders dan Wolfsburg, Man U, CSKA.generaal schreef: Ik geloof er echt in dat PSV dit wint. 2-0.
- InnerHarbour
generaal schreef: Alle andere ploegen kunnen worden verslagen, als PSV een topdag heeft.

YNWA
Kijken of Cocu prutser Locadia weet te breken door hem bij de schorsing van Luuk de Jong op de bank te zetten en te starten met twee jongens uit het trio Narsingh/Lestienne/Perreiro voorin.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Zenit en Dortmund vind ik beter dan Atletico zonder Carrasco. Sevilla en Leverkusen zijn echt te pakken. Zenit, Dortmund en Atletico zijn op papier natuurlijk favoriet tegen PSV. Maar dit PSV klopt. Ik zie niet één zwakke plek, als iedereen fit is. Dan is Zoet nog het minst getalenteerd. Vergeleken met 2004/2005 hebben we geen Gomes. Maar verder is het qua niveau behoorlijk vergelijkbaar. Zo niet beter (Willems en Arias vergeleken met Lee en Ooijer).Lionel schreef:Tegen Atletico ook hoor. Of Zenith. Of Sevilla. Dortmund. Leverkusen.
- InnerHarbour
Ehhh, als je die club van je zo geweldig vindt en dat jullie iedereen kunnen verslaan buiten de top 4 in europa, ehhhh hoe komt het dan dat jullie niet een straatlengte voor en zonder puntverlies in de zwakke Nederlandse competitie staan Generaal?
YNWA
Omdat we nu de wind mee hebben. In de top valt of staat succes met het verloop van details. Brenet of Willems. Locadia of Lestienne. Maher of Van Ginkel. Pröpper, Pereiro en Hendrix die ten aanzien van de eerste seizoenshelft significant zijn gegroeid. De haast natuurlijke samenwerking tussen Bruma en Moreno. Daar staat een ding tegenover: valt er bij ons een key player weg - behalve op het middenveld - dan lever je ten aanzien van een Atletico Madrid fors in.InnerHarbour schreef:Ehhh, als je die club van je zo geweldig vindt en dat jullie iedereen kunnen verslaan buiten de top 4 in europa, ehhhh hoe komt het dan dat jullie niet een straatlengte voor en zonder puntverlies in de zwakke Nederlandse competitie staan Generaal?
Resumerend: het PSV dat morgen tegen Atletico aantreedt is sterker dan het PSV dat tegen Manchester United, Wolfsburg en CSKA Moskou aantrad. Ondanks de schorsing van De Jong.
Ik kan zo vijf, zes spelers van Dortmund en Zenit opnoemen die bij Atletico direct in de basis zouden staan. Atletico is een ijzersterk collectief, net als PSV. Een vechtmachine. Geen wonderploeg. Griezmann, Koke en Godin zijn subliem. Carrasco kan nog een stap maken. Verder is het maar zo-zo. Hard werken. Zoet is onze enige zwakke schakel, als iedereen fit is. Op een goede dag keept hij een 7,5. Maar op een slechte dag een 4 of 5. Nooit een 9. Wil je tegen Atletico door, dan moet je hopen dat Zoet beide wedstrijden die 7,5 keept.Lionel schreef:Je bent niet serieus neem ik aan? Atletico is wel ff een klasse beter dan Dortmund of Zenith. En die clubs maken gehakt van PSV. Niet erg hoor. Ajax wordt helemaal geslacht door die clubs.
- InnerHarbour
Zoals Wim zegt je ziet het veel te rooskleurig in maar goed veel succes morgen.generaal schreef:Omdat we nu de wind mee hebben. In de top valt of staat succes met het verloop van details. Brenet of Willems. Locadia of Lestienne. Maher of Van Ginkel. Pröpper, Pereiro en Hendrix die ten aanzien van de eerste seizoenshelft significant zijn gegroeid. De haast natuurlijke samenwerking tussen Bruma en Moreno. Daar staat een ding tegenover: valt er bij ons een key player weg - behalve op het middenveld - dan lever je ten aanzien van een Atletico Madrid fors in.InnerHarbour schreef:Ehhh, als je die club van je zo geweldig vindt en dat jullie iedereen kunnen verslaan buiten de top 4 in europa, ehhhh hoe komt het dan dat jullie niet een straatlengte voor en zonder puntverlies in de zwakke Nederlandse competitie staan Generaal?
Resumerend: het PSV dat morgen tegen Atletico aantreedt is sterker dan het PSV dat tegen Manchester United, Wolfsburg en CSKA Moskou aantrad. Ondanks de schorsing van De Jong.
YNWA
De prestaties van PSV in deze dubbele confrontatie met Atletico gaan ook wat meer zeggen over de prestatie om in deze ronde te komen. United is niet sterk dit seizoen en van Wolfsburg heb ik ook het idee dat ze minder zijn dan het jaar ervoor.
Als PSV nu laat zien dat ze de strijd aan kunnen gaan met Atletico (wat ook kan als je er uiteindelijk toch uit vliegt) dan is dat bewijs dat ze echt wat te zoeken hebben in deze fase van het toernooi. Komen ze er echt niet aan te pas dan wekt dat toch wat meer de indruk van een lucky shot.
Als PSV nu laat zien dat ze de strijd aan kunnen gaan met Atletico (wat ook kan als je er uiteindelijk toch uit vliegt) dan is dat bewijs dat ze echt wat te zoeken hebben in deze fase van het toernooi. Komen ze er echt niet aan te pas dan wekt dat toch wat meer de indruk van een lucky shot.
Nil volentibus arduum
Ook dat klopt. Maar dat lijkt Cocu intussen ook te snappen, want Hendrix zakt geregeld terug om Arias bij te staan. In de omschakeling is Arias een gigantisch wapen. Hendrix is niet voor niets de eerste veldspeler die ik op het wedstrijdformulier zou zetten. Omdat hij haast twee spelers in een is. Middenvelder en centrumverdediger. In hem, Willems, Pröpper en Pereiro zie ik toekomstige wereldtop.wimpey schreef:Arias kan defensief écht niet. Een zeer zwakke schakel. Je ziet het allemaal wat te rooskleurig in.generaal schreef: Zoet is onze enige zwakke schakel, als iedereen fit is.
Misschien zie ik het wat te rooskleurig in. Maar Brands heeft het ogenschijnlijk onmogelijke geflikt: nadat Depay en Wijnaldum werden verkocht, heeft hij de selectie een stuk sterker gemaakt. De zwakte van Depay, waar ik in zijn PSV-tijd vaker op wees, komt bij Man U haast wekelijks aan de orde. Bij PSV was het elftal te afhankelijk van zijn grillen. Nu zijn er minstens zes spelers in het veld, die prima een goal kunnen maken en voorbereiden. Rendeert er een niet, dan staat z'n vervanger al klaar. Lestienne werkt als een bezetene. Zakt terug tot de achterhoede om mee te verdedigen. Het middenveld heeft meer body, raffinement en ervaring. Pröpper en Guardado kunnen uit het niets kansen creëren. Van Ginkel is oersterk en loopt als een minder getalenteerde Thomas Müller zo door tot in het strafschopgebied. De voorzetten van Willems zijn niet te verdedigen. Door deze mix van kwaliteiten kan PSV bijna elke tegenstander verrassen. Dat zal de grote clubs in Europa ook niet zijn ontgaan. Bruma wordt verkocht. Willems uiteraard. Die kan ook bij Barcelona en Bayern München zo in de basis. Pröpper, Hendrix en Arias zullen op heel wat lijstjes staan. Dus volgend seizoen kan maar zo een tussenjaar worden. Geen schande. Dat is de voedselketen in het voetbal.
Ik heb de schurft aan die PSV'ers. Ben dan ook fan, zeker geen supporter. Heb niks met carnaval, geen calimerocomplex en ben geen Brabo. Dus ik voel me niet aangesprokenLucaS schreef:Generaal doet een beetje waar die Psv'ers mbt Ajax zo over piepten.

Ben wel benieuwd. De grootste kans is er m.i. op een kleine nederlaag van psv. Afgeslacht zullen ze niet worden. En misschien een gelijk spel. Dat is immers in principe ook genoeg voor athletico om het thuis af te maken.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Wat?!?!Lionel schreef:Ik ben best zenuwachtig voor PSV.

Van mij mogen ze van Atletico winnen na 120 minuten en pingels. 4 slijtageslagen zouden in het voordeel van het veel mindere Ajax zijn. Niet dat Ajax dan wél kampioen wordt, maar dan blijft het misschien wat langer spannend.
Volgens Simeone ligt de kracht van psv voorin. Veelzeggende opmerking.

Zou Godin vannacht hebben kunnen pitten? Locadia is wel erg goed natuurlijk.
Je bent dus gewoon aan het overlopen?
Als Simeone hier maar niet mee leest. Als hij er achter komt hoe geweldig PSV is weet ik niet of ze uberhaupt nog op het veld zullen verschijnen.

Als Simeone hier maar niet mee leest. Als hij er achter komt hoe geweldig PSV is weet ik niet of ze uberhaupt nog op het veld zullen verschijnen.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Een broodje en een biertje voor weinig. Zelf binnen halen (geen terrasservice) en op het terras in de zon verorberen, zijn er tientallen van in het centrum.Lionel schreef:Ik ga ook naar Madrid trouwens over een aantal weken
Hier moet je tussen 9 en 10 uur 's-avonds aanschuiven voor een berg seafood waar je niet overheen kan kijken.
YNWA