Yopi vond Pröpper maar een subtoppertje...Bert schreef:Kun je toch beter Gudelj hebben dan die Pröpper, hè.

Moderator: mods
Na fArt is het de beurt aan anderen om het trauma van zich af te praten... AA-meetings in en rond Eindje lijkt me een gat in de markt.'Beter dan Barça als ze er keer van winnen"
Bij PSV kijkt men vol afschuw naar de manier waarop er bij Ajax de laatste jaren Europese succesjes werden gevierd. De Amsterdammers gleden steeds verder af, maar wonnen bijvoorbeeld wel van Manchester City en FC Barcelona in de Champions League.
'We laten ons niet gek maken als we kampioen zijn. Dan zetten we geen grote 1 op onze stropdas', haalt Harrie Timmermans van de supportersvereniging van PSV in De Volkskrant uit naar Ajax. De krant zelf neemt ook stelling: 'Ajax en zijn supporters blijven altijd zelfverzekerd, ook als er geen enkele aanleiding voor is. Vier jaar op rij geen kampioen worden en maar blijven zingen: wij zijn Ajax, wij zijn de beste', zo valt te lezen.
Acteur en PSV-supporter Frank Lammers houdt er ook niet zo van. 'In Amsterdam denken ze dat ze beter zijn dan Barcelona als ze er een keer van winnen. Als die gasten hadden gasgegeven, had Ajax geen schijn van kans gehad. Ajax denkt zich nog altijd te kunnen meten met de wereldtop.'
Het eerst staat voor mij los van het tweede, want Atletico mag wel met 7-0 winnen, al denk ik dat PSV het goed doet in Europa, veel beter dan Ajax in ieder geval.Lionel schreef:Wat een stumperds zeg. Hopen dat Atletico er echt overheen walst
Nah, er werd wel degelijk cocky over gedaan.Lionel schreef:Alsof er iemand bij Ajax dacht of riep dat we beter waren dan Barca..
Waarom sneu? Het is sneu als PSV geen kampioen wordt. In de Arena zal ook wel eens iets hebben gehangen en dan bedoel ik echt een spandoek.LucaS schreef:Sneu.
Ik zag zaterdag een spandoek hangen:
In havens en grachten weer jaren op een kampioenschap wachten, PSV kampioen.
Maakt me uiteraard niet uit, maar dat zouden 'wij' eens moeten ophangen over psv..
Ik hoop dat Cocu de zwakke schakels van Atletico heeft gevonden. Alleen de voorhoede is voor mij nog echt een vraagstuk. Verdediging behoeft geen bespreking. Van Ginkel, Pröpper, Guardado en Hendrix domineren het middenveld van Atletico. Moeiteloos. Tiago ontbreekt zelfs. Alleen Koke is echt virtuoos. Aanvallend is Atletico nu erg afhankelijk van Griezmann. Torres is niet over the hill, maar zelfs de schaduw van zijn toppunt al ruim gepasseerd. Achterin staan een paar houwdegens. Maar hoe gaan zij om met messcherpe voorzetten van Willems? Zeker als er onvoorspelbare types als Pereiro en wellicht ook Lestienne in hun strafschopgebied opduiken. Ik geloof er echt in dat PSV dit wint. 2-0.wimpey schreef:Denk dat Simeone de zwakke schakels van psv wel heeft gevonden, generaal...generaal schreef:Tijd voor wat bluf: morgenavond rollen we Atletico op.
Maar dat doen we niet. Want wij zijn Ajax.LucaS schreef:Sneu.
Ik zag zaterdag een spandoek hangen:
In havens en grachten weer jaren op een kampioenschap wachten, PSV kampioen.
Maakt me uiteraard niet uit, maar dat zouden 'wij' eens moeten ophangen over psv..