Vandaar dat hij nauwelijks speelt omdat hij zo geweldig is,generaal schreef:Dat wordt een topversterking. Geweldige box-to-boxspeler!

Moderator: mods
Vandaar dat hij nauwelijks speelt omdat hij zo geweldig is,generaal schreef:Dat wordt een topversterking. Geweldige box-to-boxspeler!
Tsja, daar hadden ze het in Voetbal Insite ook over. Natuurlijk moet je als (Nederlandse) club niet aan kapitaalvernietiging willen doen, maar een speler mag ook geen blok aan je been worden. Maher heeft jaren de kans gehad, dan houdt het op een gegeven moment op en moet je als club je verlies nemen.Peter schreef:Gaat Hendrix dan op den duur op de bank zitten? Of Pröpper?![]()
Bijzondere transfer. Maher weet nu in ieder geval dat hij ook niet meer zal invallen.
Het gaat over een half jaar, waarin psv nog op drie fronten actief is. Wat breder in je middenvelders zitten is dan nooit verkeerd.Peter schreef:Je kan prima doorselecteren, maar dat is hier nog maar even de vraag. Is die van Ginkel wel zo goed (nog)? En blokkeer je de doorstroming van je eigen goede jeugd niet? Ik denk dat Hendrix over 1-2 jaar heel ver kan zijn. Verder dan van Ginkel. Als hij dat nu al niet is.
Als je nergens aan voetballen toekomt zal je wat moeten.beelzebub schreef:Hmmz. Dit keer is de overgang naar de eredivisie niet geblokkeerd door Van Ginkel of Vitesse?
Tja ondanks die moedige verhalen over een salarisplafond van één miljoen bruto omdat ze niet weer in de problemen wilden komen en de grond onder een stadion maar éénmaal aan de gemeente te verkopen is moge het volkomen duidelijk zijn dat datzelfde plafond losgelaten is.Mano schreef:Goed of slecht, dat gaan we ervaren.
Feit blijft wel dat zij wel in staat zijn spelers te halen die het niveau verhogen.
Moreno, Guardado, De Jong draaien lekker.
Moreno en Guardado komen echt niet voor 1 miljoen bruto, De Jong?Tja ondanks die moedige verhalen over een salarisplafond van één miljoen bruto omdat ze niet weer in de problemen wilden komen en de grond onder een stadion maar éénmaal aan de gemeente te verkopen is moge het volkomen duidelijk zijn dat datzelfde plafond losgelaten is.
Geloof ik niets van, die jongen kwam van een BL/PL salaris, die pakt echt ruim erboven.Demosthenes schreef:De Jong?
en is dat op het veld te zien?LucaS schreef:Ajax daarentegen heeft het de afgelopen jaren gepresteerd om in totale salariskosten te stijgen, waarbij de salarissen voor de spelers wel daalden...
Blokkeren van doorstroming valt wel mee. Het is maar een half seizoen. Wat het denk ik vooral betekent is dat Maher het definitief kan schudden.zeux schreef:Het gaat over een half jaar, waarin psv nog op drie fronten actief is. Wat breder in je middenvelders zitten is dan nooit verkeerd.Peter schreef:Je kan prima doorselecteren, maar dat is hier nog maar even de vraag. Is die van Ginkel wel zo goed (nog)? En blokkeer je de doorstroming van je eigen goede jeugd niet? Ik denk dat Hendrix over 1-2 jaar heel ver kan zijn. Verder dan van Ginkel. Als hij dat nu al niet is.
Ik vraag me ook af of Van Ginkel beloofd is dat hij vaste basisspeler gaat zijn. Wat is er mis met een beetje concurrentie?
Hiddink gaf duidelijk aan dat er geen spelers mochten vertrekken tijdens de winterstop. Correctie: Traoré mocht niet naar 020.beelzebub schreef:Hmmz. Dit keer is de overgang naar de eredivisie niet geblokkeerd door Van Ginkel of Vitesse?
Je lijkt het irrelevant te vinden dan jongens als Bazoer en Tete steeds aangeven veel profijt te hebben gehad van hun performance-trainers. Zit die afkeer zo diep en vooral, waar komt ie vandaan? Cruijff?LucaS schreef:Ajax daarentegen heeft het de afgelopen jaren gepresteerd om in totale salariskosten te stijgen, waarbij de salarissen voor de spelers wel daalden...
Nee hoor, ik geloof onmiddellijk dat spelers baat hebben bij fysieke training. Of dat per se moet door een hele rits atletiektrainers die 3/4 van de tijd besteden aan vergaderen, en die kapitalen kosten, dat weet ik niet. Maar ik riep hier niets over, ik zei alleen dat het bizar is dat de loonkosten van Ajax in tijdperk Cruijff fors zijn gestegen, terwijl de totale salarissen voor de A-selectie aanzienlijk zijn gedaald.wimpey schreef: Je lijkt het irrelevant te vinden dan jongens als Bazoer en Tete steeds aangeven veel profijt te hebben gehad van hun performance-trainers. Zit die afkeer zo diep en vooral, waar komt ie vandaan? Cruijff?