PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Hopelijk parkeert Cocu de bus in Manchester. De hele wedstrijd countervoetbal spelen en De Jong die de opbouw van MU verstoort. Dan is een stunt in Manchester niet onmogelijk. Een 0-0 zou prachtig zijn, want dan speelt Louis volle bak in Wolfsburg. Ik geloof in overwintering
.

- InnerHarbour
Het zou wat zijn als supporters er niet meer in geloven.generaal schreef:Hopelijk parkeert Cocu de bus in Manchester. De hele wedstrijd countervoetbal spelen en De Jong die de opbouw van MU verstoort. Dan is een stunt in Manchester niet onmogelijk. Een 0-0 zou prachtig zijn, want dan speelt Louis volle bak in Wolfsburg. Ik geloof in overwintering.
MU zal om te beginnen volle bak gaan tegen PSV, want ze kunnen het niet maken om opnieuw niet te winnen van PSV. Voor LVG persoonlijk zou dat ook een afgang zijn. MU heeft veel meer kwaliteit dan PSV.
Ik zie PSV de nul niet houden. Zo goed is die verdediging niet.
Of PSV kans maakt op overwintering zal afhangen van de andere wedstrijd.
Wat een lelijke uitdrukking is dat toch, 'de bus parkeren'.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Psv heeft een aantal matige spelers, vooral achterin. Ik zou als ik fan van die club was bijv. bang zijn want Bruma is erbij. De 1-1 ging over Zoet heen, gebeurt hem vaak. Arias kan simpelweg niet verdedigen. Die lui krijgen niet voor niets zelfs in de eredivisie wekelijks een of meer goals om de oren.
Dan veranderen we Yopi's zin toch in 'tegen teams die willen, maar niet kunnen voetballen presteren ze beter'.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Toeval?PSV breekt met financiële man: ‘We zaten niet voldoende op één lijn’
Maandag, 30 november 2015 om 13:00
Na een samenwerking van ruim tweeënhalf jaar vertrekt financieel manager Erik Hendriksen bij PSV. De kampioen bevestigt dat maandag op de eigen website. Hendriksen kwam in februari 2013 aan boord en volgde toen Frans Willems op, die zijn rol 25 jaar had vervuld. Hendriksen gaat nu weg vanwege een verschil van inzicht.
De vraag hoe de toekomstige taakverdeling is en de organisatorische wijzigingen wordt verschillend beantwoord door Hendriksen en PSV. Maandag is daarom zijn laatste werkdag bij de club: per 1 december is hij niet meer in dienst als financieel manager. “We zaten niet voldoende op één lijn en daar kwamen we niet uit met elkaar. Dat heeft geleid tot deze beslissing”, zegt Toon Gerbrands.
Voorlopig wordt Hendriksen bij PSV vervangen door Peter Fossen, die manager operations is bij de club. Het lijkt erop dat de Brabanders wel gaan zoeken naar iemand die Hendriksen op termijn volledig kan vervangen.

Je weet dat Guardado, Luuk, Moreno e.c. uit een ander potje dan dat van psv een deel van hun geld krijgen. Dat zal toch op de een of andere manier geconstrueerd moeten worden. Hetgeen uiteindelijk, lijkt me, op het bordje van de financiële man terecht komt.Yopi schreef:Zeg maar waarom, Willem.
Ja, kan ook niet anders. Die jongens voetballen niet voor een miljoentje.
Punt is: eerst maak je een uitzondering, maar voor je het weet heb je een hoop uitzonderingen. En bedel je op een dag in het stadhuis om steun.
Punt is: eerst maak je een uitzondering, maar voor je het weet heb je een hoop uitzonderingen. En bedel je op een dag in het stadhuis om steun.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Zou het iets te maken hebben met wat er nu bij Twente gebeurt en dat deze financiele man bang is verantwoordelijk te zijn voor een regeling die ietswat binnen een grijs gebied van regelgeving valt?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Dat zou zomaar kunnen, Ray. Het is op zijn minst zeer verdacht dat PSV spelers kan contracteren die op een 'buitenlands' salaris zaten.
Ik schrik er wel van hoe gemakkelijk de KNVB zich laat bedotten. Eerst door Vitesse, daarna door Twente. Misschien moet ze eens beter hun best doen.
Of zouden ze bang zijn voor de uitkomsten?
Ik schrik er wel van hoe gemakkelijk de KNVB zich laat bedotten. Eerst door Vitesse, daarna door Twente. Misschien moet ze eens beter hun best doen.
Of zouden ze bang zijn voor de uitkomsten?

- Giacomo Puccini
Gewoon een rare gedachte van mij. Zo vaak worden ze niet gedumpt in het gemoedelijke Eindhoven. Das meer iets voor Ajax.Duke schreef:Is dat een gedachte van jou of een gerucht?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
En daar zou Gerbrands dan niet van weten? In feite beschuldig je je vriend van financieel gerommel.wimpey schreef:Je weet dat Guardado, Luuk, Moreno e.c. uit een ander potje dan dat van psv een deel van hun geld krijgen. Dat zal toch op de een of andere manier geconstrueerd moeten worden. Hetgeen uiteindelijk, lijkt me, op het bordje van de financiële man terecht komt.Yopi schreef:Zeg maar waarom, Willem.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring