Voetbalpraatprogramma's op TV
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Was wel humor net bij De Wereld Draait Door. We kregen wat pijnlijke beelden van de confrontaties tussen Genee en Van Hanegem te zien en Van Nieuwkerk gaf aan dat het wel eens leuk zou zijn als er eens een vrolijk iemand aan die tafel zou zitten.
Ik heb Van Hanegem nog nooit op een nuttige opmerking kunnen betrappen. Genee is wel een sympathieke vent.
Ik heb Van Hanegem nog nooit op een nuttige opmerking kunnen betrappen. Genee is wel een sympathieke vent.
- thaumaturgy
Die jongen is nu wel een enorme hype, zeg. Utrecht kan hem vast niet behouden als Ajax met een bod van 3 miljoen komt, maar hij is toch al bijna 28 en z'n statistieken van de afgelopen jaren zijn niet al te indrukwekkend.
Desalniettemin noemen ze, naast heel wat geneuzel, wel de juiste spelers bij VI. Jongens als Romero, Sanmartean en Velthuizen zijn spelers om serieus in de gaten te houden.
Desalniettemin noemen ze, naast heel wat geneuzel, wel de juiste spelers bij VI. Jongens als Romero, Sanmartean en Velthuizen zijn spelers om serieus in de gaten te houden.
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Nee je hebt gelijk, twijfelen of dat een trainer met deze clubs achter zijn naam : Rheden, Go Ahead Eagles, Edmonton Drillers, Telstar, SC Heracles, Sparta, Vitesse, KFC Uerdingen 05, MTK Boedapest, NAC. het wel bij het rechte eind heeft is natuurlijk schandalig !!! ...Nihad schreef:Volgens mij is Perez even goed als Cruijff, Maradonna, Pele, Puskas, van Basten en al die anderen.
Alleen komt dat pas op het eind van zijn carriere naar boven.
Blij met de punten ...
Niet meer doen, de gemiddelde doorsnee persoonlijkheid uitnodigen omdat het toevallig een voetballer is. Ik moest gisteravond zowaar lachen om Van Hanegem, omdat het een mooie onderbreking was van het brave geleuter van De Cler.Duke schreef:De Cler bij Voetbal Insite. Hoog open deuren-gehalte.
Van Halst had deze week weer wel goede dingen te melden.