AZ 2011-2012
Moderator: mods
Re: AZ 2011-2012
Nee, maar AZ kan zomaar instorten. Zeker als er blessures komen en/of spelers vertrekken.
Het stinkt aan alle kanten!
-
Martens is al geblesseerd, Maher vertrekt? Ik las ergens dat hij juist bewust met zijn carrière bezig is, die zal niet zo maar verdwijnen. AZ is veel spelers kwijtgeraakt de laatste jaren, maar draait nog steeds mee, blijkbaar kan een speler ingepast worden.joey schreef:Nee, maar AZ kan zomaar instorten. Zeker als er blessures komen en/of spelers vertrekken.
Stel dat AZ terugvalt, dat ook Vitesse het na de winterstop niet redt (Door te veel aankopen in de winter?) dan blijven Twente en PSV ook nog over als concurrent, lijkt me te veel.
Is Ajax na de winterstop sterker? Niemand die dat weet, resultaten uit het verleden bieden geen enkele garantie.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Pff, bal wordt op de doellijn van AZ eruit gehaald.
Heerenveen heer en meester.
Mooi! 1-0, Dost.
3-1 had de verhoudingen beter weergegeven. Lucky AZ.
2-1, Heerenveen op de counter.
Jezus, Goedeleeuw alleen voor de keeper met een 150% kans.
Mist de rust voor het doel.
Die Gouweleeuw kan me meer bekoren dan van Dijk van Groningen. Prima speler.
Hoe zit het eigenlijk met die Scheimann... mag die de tweede helft tegen AZ woensdag nou mee doen als hij wordt geschorst?? (even tussendoor).
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Dat vroeg ik me dus ook af. Zo nee, telt het dan als een wissel?
En als hij al niet mee mag doen? Geldt de overige helft tegen AZ dan als 1 wedstrijd of als een helft? :)
Wie o wie kent de regels?
Hup Heerenveen... nog een helftje volhouden aub... (niet dat het voor Ajax wat uit maakt, maar het zou wel mooi zijn)
Wie o wie kent de regels?
Hup Heerenveen... nog een helftje volhouden aub... (niet dat het voor Ajax wat uit maakt, maar het zou wel mooi zijn)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
Lekker zeg. Dit maakt de competitie wel weer wat leuker.
Zie de Parra par voor het eerst spelen, maar die heeft wel wat.
Prima voetbalweekend! 

En dan te bedenken dat het niet echt hoogstaand is wat je ziet ..
Blij met de punten ...
Pff, jij ook weer uit je winterslaap ontwaakt. Dat is de gehele Eredivisie niet, maar het is wel retespannend.
Zit toch niet te zeiken ventje .. AZ speelde best goede wedstrijden .. Maar blijkbaar is het zo dat als de eigen favoriet verliest opeens alles slecht is ..D_skilled schreef:Pff, jij ook weer uit je winterslaap ontwaakt. Dat is de gehele Eredivisie niet, maar het is wel retespannend.
Blij met de punten ...
Uit je hum door de nederlaag van psv?D_skilled schreef:Pff, jij ook weer uit je winterslaap ontwaakt. Dat is de gehele Eredivisie niet, maar het is wel retespannend.