Nou, ik krijg de laatste dagen met regelmaat een melding dat de website niet bereikbaar is (al dan niet via Cloudflare).
Vitesse
Moderator: mods
- Cluijffert
Re: Vitesse
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Vitesse heeft de rechtszaak destijds verloren, het nieuwe contract moeten slikken, en het contract loopt nog jaren door.
Had ik ook steeds, al gaat het sinds gisteren wat beter. Ik kwam AT amper op.Cluijffert schreef: ↑wo jun 18, 2025 2:20 pmNou, ik krijg de laatste dagen met regelmaat een melding dat de website niet bereikbaar is (al dan niet via Cloudflare).
https://www.gelderlander.nl/vitesse/vit ... ~a686165b/
Kortom: Vitesse krijgt van de KNVB tot 3 juli om alles mbt de overname door de regionale investeerders voor elkaar te krijgen.
Inmiddels is er ook wat meer bekend over de plannen van Schaay, Melis en Kramer. Spelersbudget naar 2,7 miljoen euro, alles op de jeugd, kleine technische staf.
Kortom: Vitesse krijgt van de KNVB tot 3 juli om alles mbt de overname door de regionale investeerders voor elkaar te krijgen.
Inmiddels is er ook wat meer bekend over de plannen van Schaay, Melis en Kramer. Spelersbudget naar 2,7 miljoen euro, alles op de jeugd, kleine technische staf.