Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Yopii

Re: Feyenoord

Bericht door Yopii » zo mei 11, 2025 3:46 pm

Had hij dan wat beters achter de hand? Zo breed is zijn selectie niet in kwalitatief opzicht.

Pff, ik heb goed de zeik in, zeg. :1evil.gif: :1evil.gif: :1evil.gif:

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » zo mei 11, 2025 3:48 pm

Yopii schreef:Had hij dan wat beters achter de hand? Zo breed is zijn selectie niet in kwalitatief opzicht.

Pff, ik heb goed de zeik in, zeg. :1evil.gif: :1evil.gif: :1evil.gif:
Ja ik ook. Hij had in ieder geval behoudender kunnen spelen. Was open huis. Maar ja, cadeautjes zijn voorbij. Op eigen kracht kampioen worden Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » zo mei 11, 2025 3:49 pm

Elke Wissel was een ongelooflijke aderlating...die Osman kan er niks van.

wimpey

Bericht door wimpey » di mei 13, 2025 1:55 pm

KNMB seponeert rood voor Reid. :kots:

Was ook niks natuurlijk.

Yopii

Bericht door Yopii » di mei 20, 2025 10:04 am

'Feyenoord wil PSV te slim af zijn en hoopt op snel akkoord met Valente'

Feyenoord hoopt op korte termijn FC Groningen-uitblinker Luciano Valente te kunnen presenteren. De 21-jarige middenvelder heeft afgelopen maandag al een rondleiding op 1908 gehad en tevens heeft hij al een gesprek met trainer Robin van Persie achter de rug, zo meldt De Telegraaf.

In navolging van Sem Steijn, die over gaat komen van FC Twente, hoopt Feyenoord ook Valente te strikken. De Rotterdammers weten dat Valente ook interesse van PSV en Italiaanse clubs geniet en wil daarom vaart maken, klinkt het. 'FC Groningen wil de zaak nog even aankijken om te zien of er door de vele concurrentie nog een hogere transfersom uit gehaald kan worden, maar Valente heeft zelf op dit moment een voorkeur voor Feyenoord', schrijft de ochtendkrant.

Geschetst wordt dat Valente een 'goed gesprek' met Van Persie heeft gevoerd. Het is onbekend welk bedrag Groningen verlangt voor zijn smaakmaker. Duidelijk is wel dat Feyenoord al vroeg gas geeft op de transfermarkt. Voor Steijn werd tien miljoen euro neergelegd, terwijl de Rotterdammers ook kijken naar de Japanse KAA Gent-verdediger Tsuyoshi Watanabe. Watanabe zou te duur bevonden zijn, al schetst De Telegraaf dat er 'nog geen overeenstemming' is bereikt.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di mei 20, 2025 11:04 am

Dat zeg ik nou niet aankomen na woensdag. :hypocrite.gif:

Heerlijk dat Groningen trouwens. Afgelopen zondag was het voor hen ook D-Day. PEC - Groningen 2-0. Kansloze nederlaag. Gelukkig kunnen ze op die 2-2 weer jaren teren haha.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » di mei 20, 2025 11:28 am

Ja, humor...
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Plaats reactie