Pff, ik heb goed de zeik in, zeg.

Moderator: mods
Ja ik ook. Hij had in ieder geval behoudender kunnen spelen. Was open huis. Maar ja, cadeautjes zijn voorbij. Op eigen kracht kampioen wordenYopii schreef:Had hij dan wat beters achter de hand? Zo breed is zijn selectie niet in kwalitatief opzicht.
Pff, ik heb goed de zeik in, zeg.![]()
![]()
'Feyenoord wil PSV te slim af zijn en hoopt op snel akkoord met Valente'
Feyenoord hoopt op korte termijn FC Groningen-uitblinker Luciano Valente te kunnen presenteren. De 21-jarige middenvelder heeft afgelopen maandag al een rondleiding op 1908 gehad en tevens heeft hij al een gesprek met trainer Robin van Persie achter de rug, zo meldt De Telegraaf.
In navolging van Sem Steijn, die over gaat komen van FC Twente, hoopt Feyenoord ook Valente te strikken. De Rotterdammers weten dat Valente ook interesse van PSV en Italiaanse clubs geniet en wil daarom vaart maken, klinkt het. 'FC Groningen wil de zaak nog even aankijken om te zien of er door de vele concurrentie nog een hogere transfersom uit gehaald kan worden, maar Valente heeft zelf op dit moment een voorkeur voor Feyenoord', schrijft de ochtendkrant.
Geschetst wordt dat Valente een 'goed gesprek' met Van Persie heeft gevoerd. Het is onbekend welk bedrag Groningen verlangt voor zijn smaakmaker. Duidelijk is wel dat Feyenoord al vroeg gas geeft op de transfermarkt. Voor Steijn werd tien miljoen euro neergelegd, terwijl de Rotterdammers ook kijken naar de Japanse KAA Gent-verdediger Tsuyoshi Watanabe. Watanabe zou te duur bevonden zijn, al schetst De Telegraaf dat er 'nog geen overeenstemming' is bereikt.