PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » vr aug 25, 2023 2:28 pm

Wouter schreef:
vr aug 25, 2023 1:40 pm
Je kunt ook denken: een absolute topverdediging en een redelijke aanval is een goedkopere manier om sportief goed mee te doen dan een goede aanval en een matige verdediging.
:biggthumpup.gif: Kom je ook verder mee. Maar aanvallers zijn voor veel clubs nu eenmaal het verdienmodel.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13816
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door Jinne » vr aug 25, 2023 10:50 pm

Vranckx naar Fiorentina. Vervanger dan van Amrabat daar.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door generaal » vr aug 25, 2023 11:05 pm

De enige verklaring hiervoor, is dat Sangaré blijft. Zeven miljoen euro is natuurlijk een ‘steal’ voor Vranckx. Als Sangaré inderdaad blijft, is dat prima. Dan kun je het resterende budget in de centrumverdediging gieten :biggthumpup.gif:

Lionel
Berichten: 47510
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » vr aug 25, 2023 11:08 pm

generaal schreef:
vr aug 25, 2023 11:05 pm
De enige verklaring hiervoor, is dat Sangaré blijft. Zeven miljoen euro is natuurlijk een ‘steal’ voor Vranckx. Als Sangaré inderdaad blijft, is dat prima. Dan kun je het resterende budget in de centrumverdediging gieten :biggthumpup.gif:
Helemaal mee eens. Het is inderdaad de enige verklaring die er is. Een speler, een jonge Belg, die Florence verkiest boven Eindhoven heeft helemaal geen keuze maar kon helemaal niet naar Eindhoven. De arme jongen.

Nu kan PSV het bedrag wat bespaard hebben vermenigvuldigen keer 8,26 (want 26 augustus) en dat kunnen ze weer uitgeven aan spelers.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door generaal » vr aug 25, 2023 11:20 pm

Lionel schreef:
vr aug 25, 2023 11:08 pm
generaal schreef:
vr aug 25, 2023 11:05 pm
De enige verklaring hiervoor, is dat Sangaré blijft. Zeven miljoen euro is natuurlijk een ‘steal’ voor Vranckx. Als Sangaré inderdaad blijft, is dat prima. Dan kun je het resterende budget in de centrumverdediging gieten :biggthumpup.gif:
Helemaal mee eens. Het is inderdaad de enige verklaring die er is. Een speler, een jonge Belg, die Florence verkiest boven Eindhoven heeft helemaal geen keuze maar kon helemaal niet naar Eindhoven. De arme jongen.

Nu kan PSV het bedrag wat bespaard hebben vermenigvuldigen keer 8,26 (want 26 augustus) en dat kunnen ze weer uitgeven aan spelers.
Vranckx was al op De Herdgang geweest en persoonlijk rond met PSV. Wolfsburg was geagiteerd omdat Stewart de interesse publiekelijk bevestigde.

Als dan blijkt dat hij voor zeven miljoen euro door Fiorentina wordt overgenomen, had PSV die som ook kunnen betalen. Het lijkt er dus op dat Sangaré graag onder Bosz wil voetballen.

Lionel
Berichten: 47510
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » vr aug 25, 2023 11:21 pm

Wat ik al zei, Rik Elfrink. Het was de enige verklaring.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23025
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door raymon » vr aug 25, 2023 11:23 pm

generaal schreef:
Lionel schreef:
vr aug 25, 2023 11:08 pm
generaal schreef:
vr aug 25, 2023 11:05 pm
De enige verklaring hiervoor, is dat Sangaré blijft. Zeven miljoen euro is natuurlijk een ‘steal’ voor Vranckx. Als Sangaré inderdaad blijft, is dat prima. Dan kun je het resterende budget in de centrumverdediging gieten :biggthumpup.gif:
Helemaal mee eens. Het is inderdaad de enige verklaring die er is. Een speler, een jonge Belg, die Florence verkiest boven Eindhoven heeft helemaal geen keuze maar kon helemaal niet naar Eindhoven. De arme jongen.

Nu kan PSV het bedrag wat bespaard hebben vermenigvuldigen keer 8,26 (want 26 augustus) en dat kunnen ze weer uitgeven aan spelers.
Vranckx was al op De Herdgang geweest en persoonlijk rond met PSV. Wolfsburg was geagiteerd omdat Stewart de interesse publiekelijk bevestigde.

Als dan blijkt dat hij voor zeven miljoen euro door Fiorentina wordt overgenomen, had PSV die som ook kunnen betalen. Het lijkt er dus op dat Sangaré graag onder Bosz wil voetballen.
Alsof PSV wil dat Sangare blijft? Die moet voor een mooie prijs weg alleen is er een probleem dat vooralsnog geen enkele club een mooie prijs wil betalen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door generaal » vr aug 25, 2023 11:41 pm

raymon schreef:
vr aug 25, 2023 11:23 pm
generaal schreef:
Lionel schreef:
vr aug 25, 2023 11:08 pm


Helemaal mee eens. Het is inderdaad de enige verklaring die er is. Een speler, een jonge Belg, die Florence verkiest boven Eindhoven heeft helemaal geen keuze maar kon helemaal niet naar Eindhoven. De arme jongen.

Nu kan PSV het bedrag wat bespaard hebben vermenigvuldigen keer 8,26 (want 26 augustus) en dat kunnen ze weer uitgeven aan spelers.
Vranckx was al op De Herdgang geweest en persoonlijk rond met PSV. Wolfsburg was geagiteerd omdat Stewart de interesse publiekelijk bevestigde.

Als dan blijkt dat hij voor zeven miljoen euro door Fiorentina wordt overgenomen, had PSV die som ook kunnen betalen. Het lijkt er dus op dat Sangaré graag onder Bosz wil voetballen.
Alsof PSV wil dat Sangare blijft? Die moet voor een mooie prijs weg alleen is er een probleem dat vooralsnog geen enkele club een mooie prijs wil betalen.
Sangaré speelde z’n beste wedstrijden tegen Ajax, Feyenoord, AS Monaco en Arsenal. En bij Ivoorkust, waar hij de man is. Sterke tegenstanders maken het beste in hem los. Alleen al één ijzersterke RCV in z’n rug zou zijn spel al enorm verbeteren.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door generaal » vr aug 25, 2023 11:47 pm

Lionel schreef:
vr aug 25, 2023 11:21 pm
Wat ik al zei, Rik Elfrink. Het was de enige verklaring.
Met Schouten, Sangaré en Veerman als keuzes voor het centrale middenveld ben ik in ieder geval zeer tevreden.

Nu nog een centrumverdediger kopen en er staat een ijzersterk elftal dat voor het eerst in jaren serieus om de titel kan meedoen.

T82
Berichten: 1780
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: PSV

Bericht door T82 » za aug 26, 2023 6:07 am

generaal schreef:
vr aug 25, 2023 11:47 pm
Lionel schreef:
vr aug 25, 2023 11:21 pm
Wat ik al zei, Rik Elfrink. Het was de enige verklaring.
Met Schouten, Sangaré en Veerman als keuzes voor het centrale middenveld ben ik in ieder geval zeer tevreden.

Nu nog een centrumverdediger kopen en er staat een ijzersterk elftal dat voor het eerst in jaren serieus om de titel kan meedoen.
Ook met Ramalho hoort PSV gewoon kampioen te worden dit jaar. Als het niet lukt, bedankt Peter Bosz.

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » za aug 26, 2023 7:46 am

raymon schreef:
vr aug 25, 2023 11:23 pm
Alsof PSV wil dat Sangare blijft? Die moet voor een mooie prijs weg alleen is er een probleem dat vooralsnog geen enkele club een mooie prijs wil betalen.
Je moet niet zo cynisch doen. Dat is niet wat Rik Elfrink a.k.a. generaal wil lezen.

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: PSV

Bericht door Frank » za aug 26, 2023 8:21 am

Die hele Elferink fixatie hier van tegenwoordig is lach- en meelijwekkend wat mij betreft.

Is de tweede reden dat ik in deze topic niet meer inhoudelijk reageer
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door LucaS » za aug 26, 2023 8:42 am

Elferink is echt erg hoor. Het supporterschap spat van elke zin af. Echt de tegenpool van Verweij
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41036
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » za aug 26, 2023 9:44 am

Het lijkt me vrij duidelijk. Schouten is al gekocht. PSV zal niet nog een middenvelder halen vóór Sangare definitief is verkocht. Misschien waren ze een heel eind met deze Belg maar als het dan met Sangare niet opschiet dan komt er op enig moment een andere club langs die wel concreet zaken wil doen.

Kans dat Sangare alsnog gaat bestaat natuurlijk gewoon. In ieder geval als een club de vastgelegde transfersom wil betalen. Dan komt er ook een hele behoorlijke transfersom binnen. Maar misschien wil PSV uiteindelijk ook wel voor een iets lager bedrag verkopen. Stel dat ze het niet redden tegen Rangers is het misschien zelfs noodzakelijk.

Nu denk ik nog altijd dat ze gewoon beter zijn dan Rangers en het gaan redden. Maar 2-2 is toch een gevaarlijk uitgangspunt. Dat weten ze nog van vorig jaar.
Nil volentibus arduum

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: PSV

Bericht door Jöhnk » za aug 26, 2023 10:19 am

Volgens Elfrink was PSV ook ver met De Ketelaere, terwijl die in werkelijkheid nog geen seconde heeft overwogen om naar Eindhoven te gaan.

Yopii
Berichten: 18846
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » za aug 26, 2023 1:58 pm

Vranckx was al op De Herdgang geweest en persoonlijk rond met PSV. Wolfsburg was geagiteerd omdat Stewart de interesse publiekelijk bevestigde.
Zou ik ook zijn als niet duidelijk was dat PSV kon betalen.

Ze leuren al de hele zomer met Sangaré, toch? Al die namen van clubs die hem zogenaamd willen hebben: typisch gevalletje van in de markt zetten.

Maar gelukkig wil Sangaré graag onder Bosz spelen. :hypocrite.gif:

@Frank: een tijdje ruilen? Nemen wij Rik Elfrink ('Ajax heeft al voor X miljoen opgehaald, Mbappé heeft best oren naar Ajax'), krijgen jullie die mafkezen van de T. :smallgrin.gif:

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: PSV

Bericht door Frank » za aug 26, 2023 2:24 pm

Ik vind het allemaal zo kleinzielig, maar goed blijkbaar ligt dat aan mij.

Ik verlang bijna terug naar de tijd van AM, toen waren 'jullie' nog zo 'arrogant' dat jullie boven dit soort dingen stonden (gebeurt alleen op Ajax- en PSV Netwerk, daar verlagen wij ons niet naar). :smallgrin.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » za aug 26, 2023 2:29 pm

Frank schreef:
za aug 26, 2023 8:21 am
Is de tweede reden dat ik in deze topic niet meer inhoudelijk reageer
En de eerste reden was?

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: PSV

Bericht door Frank » za aug 26, 2023 4:30 pm

Dat ik niet meer inhoudelijk kan cq wil reageren omdat ik de uitslagen volg en dat is het.

Ik heb nooit gepretendeerd iets inhoudelijk van PSV te weten, maar dat is dus nu nog veel minder
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Yopii
Berichten: 18846
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » za aug 26, 2023 4:34 pm

Het is niet onze schuld dat ze bij PSV zo leugenachtig zijn, Frank.

Rik Elfrink praat echt álles goed, dat wordt op een gegeven moment lachwekkend. Hij hoeft zich niet te gedragen als de heren van de T, maar een beetje kritisch mag wel op zijn tijd.

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: PSV

Bericht door Frank » za aug 26, 2023 4:45 pm

Ik wil alleen maar zeggen: wat maakt het uit....

Jullie zijn Ajax supporters, geen PSV-ers. Who cares wat Elferink allemaal uitkraamt.

Ik snap dat belachelijk maken gewoon niet, maar dat snap ik in het algemeen niet...
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Yopii
Berichten: 18846
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » za aug 26, 2023 4:56 pm

We maken het niet belachelijk, het ís belachelijk. Een journalist moet afstand bewaren.

Wij zijn voor Ajax, maar we kijken natuurlijk ook naar de concurrentie. Dat zou jij moeten weten, want veel PSV-supporters haten Ajax werkelijk.

Ik kan alleen voor mezelf spreken: ik haat PSV niet, ik begrijp alleen niet zo goed waarom iemand voor PSV zou zijn. Ik zie totaal de charme van die club niet. Verder hoop ik dat PSV elke wedstrijd verliest, want dat is goed voor Ajax.

Ik heb meer een hekel aan F, maar dat komt door die achterlijke supporters daar, dat zogenaamde Hondstrouwe Legioen. Alles wordt maar goedgepraat van die lui. Zelfs als een speler van ons bloedend van het veld moet, volgt er geen straf. Dat stoort me enorm.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41036
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » za aug 26, 2023 5:15 pm

Ach, we halen het misschien net iets te vaak aan. Maar die stukjes werken gewoon ontzettend op m'n lachspieren. Dat heb ik bij wel meer van die clubvolgers maar Rik Elfrink zet wel echt de standaard.

Op een andere manier hebben we dat ook met dat valse duo van de Telegraaf. Al zijn die stukjes kwalijker want zij proberen echt iemand te beschadigen. Elfrink loopt gewoon vrolijk achter zijn favoriete club aan zoals veel supporters doen. Dat is op zich natuurlijk allemaal heel onschuldig al mag van een journalist wel een iets objectiever en neutraler beeld worden verwachten. Inmiddels weet iedereen wel hoe je zijn stukjes moet interpreteren. En het gaat ook niet over het kabinet of andere belangrijke zaken. Onschuldig vermaak.
Nil volentibus arduum

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: PSV

Bericht door Frank » za aug 26, 2023 5:27 pm

Je bent me een beetje voor Marillion :smallgrin.gif:

Zat me net te bedenken dat ik beter eens bij mezelf na kan gaan waarom ik eigenlijk op jullie reageer.
Misschien omdat ik het geen onschuldig vermaakt vind, maar goed het zal Elferink ook geen kwaad doen.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Yopii
Berichten: 18846
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » za aug 26, 2023 5:53 pm

HIj heeft er geen seconde last van.

Je neemt het te serieus.

'PSV wil stunten en werkt aan sensationele terugkeer van Lozano'


PSV wil Hirving Lozano terug naar Eindhoven halen, zo meldt de doorgaans betrouwbare Gianluca Di Marzio zaterdagavond. De Eindhovenaren zouden een bod van zo’n tien miljoen euro plus vijf miljoen aan bonussen hebben uitgebracht.

De 28-jarige Lozano kwam tussen 2017 en 2019 al uit voor PSV. De Brabantse club pikte hem op bij Pachuca, waarna hij uitgroeide tot één van de beste spelers in de Eredivisie op dat moment. In 79 wedstrijden was hij goed voor maar liefst veertig doelpunten en 23 assists.
Raar verhaal.

Plaats reactie