PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: PSV

Bericht door Jöhnk » ma aug 07, 2023 9:08 am

Wat doet PSV dan?

Yopii
Berichten: 19176
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma aug 07, 2023 9:24 am

Rommelen met transferwaardes.

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » ma aug 07, 2023 11:38 am

Servette of Rangers als de brainies van Graz winnen. Als ze nu de CL niet halen... :excited.gif:

Yopii
Berichten: 19176
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma aug 07, 2023 11:44 am

Rode loper ligt uit, maar dat dachten we vorig jaar ook.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » ma aug 07, 2023 12:53 pm

Toen waren ze veel te behoudend. Hadden niet in de gaten hoe kwetsbaar Rangers was. Simons mocht notabene niet meedoen.

Dat zal Bosz niet overkomen schat ik zo in. Dit gaan ze halen.
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 19176
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma aug 07, 2023 1:09 pm

Is ook beter voor ons. Een stevige poule, kost veel kracht.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: PSV

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma aug 07, 2023 2:06 pm

Uitwedstrijden naar Kazachstan c.a. kosten denk ik meer energie.

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » ma aug 07, 2023 2:27 pm

Marillion schreef:
ma aug 07, 2023 12:53 pm
Dat zal Bosz niet overkomen schat ik zo in. Dit gaan ze halen.
Bij Bosz kun je ook denken aan Rostov-uit he.

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » ma aug 07, 2023 3:16 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
ma aug 07, 2023 2:06 pm
Uitwedstrijden naar Kazachstan c.a. kosten denk ik meer energie.
Maar denk je dat je het mentaal en fysiek aankan Cees :confused.gif: :drecul.gif:
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

PSV

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma aug 07, 2023 4:15 pm

Dat is een boeiende vraag, zeker als we kijken wat ons ministerie van buitenlandse zaken bij de veiligheidsrisico’s in Kazachstan opsomt:
Veiligheidsrisico’s
Geel: let op, er zijn risico’s
U kunt reizen naar Kazachstan. De veiligheidsrisico’s zijn anders dan in Nederland. Bereid uw reis daarom goed voor en let op.

Demonstraties
In Kazachstan komen af en toe demonstraties voor, met name in Almaty en andere grote steden. Soms kan daarbij geweld ontstaan. Wees alert en vermijd demonstraties.

Terrorisme
Er is een risico op een terroristische aanslag in Kazachstan. Wees alert in het hele land en volg de instructies van de lokale autoriteiten op.

De autoriteiten van Kazachstan hebben burgers gevraagd alert te zijn en verdacht gedrag te melden aan de autoriteiten.

Drugs
Het bezit, gebruik en verhandelen van drugs is in Kazachstan verboden en wordt streng bestraft. Wees u ervan bewust dat de straf in Kazachstan zwaarder is dan in Nederland.

Houd uw bagage altijd goed in de gaten.
Pak uw bagage zelf in.
Neem geen pakket mee van onbekenden.
Lhbtiq+
Lhbtiq+ personen (lesbiennes, homoseksuelen, biseksuelen, transgenders, interseksen, queers en personen die hun gender of seksualiteit anders benoemen) worden niet algemeen geaccepteerd in Kazachstan. Agressie en verbaal of fysiek geweld komt voor. Houd hier rekening mee.

Criminaliteit
Accepteer geen gratis aangeboden taxiritten. Passagiers worden beroofd of gedwongen om achteraf een hoge prijs voor de taxirit te betalen. Houd hier rekening mee.

Drogeren
Soms worden buitenlanders gedrogeerd in bijvoorbeeld bars of taxi’s en daarna beroofd. Blijf alert en onthoud het volgende:

Neem geen drank, eten of sigaretten aan van een vreemde. Als u toch een drankje van die persoon wil, loop samen naar de bar.
Verlies uw drankje niet uit het oog.
Houd altijd uw hand over uw glas.
Drinkt u iets dat vreemd smaakt of er vreemd uitziet? Stop direct met drinken en gooi het drankje weg.
Aardbevingen
In Kazachstan komen aardbevingen voor. Vooral in het zuidoosten van Kazachstan kunnen aardbevingen zwaar zijn. Volg de berichten in de lokale media en informeer vooraf naar de situatie in het gebied waar u naartoe wilt reizen. Bijvoorbeeld op de website van het USGS Earthquake Hazards Program (informatie in het Engels). Volg altijd de adviezen van de lokale autoriteiten op.
In huize De Wolf krijg ik de handjes voor deze trip nog niet voor elkaar, die zijn als de dood dat ik in een achteraf steegje van Astana wakker word met een niertje minder.

De Dominee
Berichten: 6004
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: PSV

Bericht door De Dominee » ma aug 07, 2023 4:59 pm

Ach... Is dat nou zo'n ramp dan? Je moet er wat voor over hebben!
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » ma aug 07, 2023 5:17 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
ma aug 07, 2023 4:15 pm
Dat is een boeiende vraag, zeker als we kijken wat ons ministerie van buitenlandse zaken bij de veiligheidsrisico’s in Kazachstan opsomt:
Veiligheidsrisico’s
Geel: let op, er zijn risico’s
U kunt reizen naar Kazachstan. De veiligheidsrisico’s zijn anders dan in Nederland. Bereid uw reis daarom goed voor en let op.

Demonstraties
In Kazachstan komen af en toe demonstraties voor, met name in Almaty en andere grote steden. Soms kan daarbij geweld ontstaan. Wees alert en vermijd demonstraties.

Terrorisme
Er is een risico op een terroristische aanslag in Kazachstan. Wees alert in het hele land en volg de instructies van de lokale autoriteiten op.

De autoriteiten van Kazachstan hebben burgers gevraagd alert te zijn en verdacht gedrag te melden aan de autoriteiten.

Drugs
Het bezit, gebruik en verhandelen van drugs is in Kazachstan verboden en wordt streng bestraft. Wees u ervan bewust dat de straf in Kazachstan zwaarder is dan in Nederland.

Houd uw bagage altijd goed in de gaten.
Pak uw bagage zelf in.
Neem geen pakket mee van onbekenden.
Lhbtiq+
Lhbtiq+ personen (lesbiennes, homoseksuelen, biseksuelen, transgenders, interseksen, queers en personen die hun gender of seksualiteit anders benoemen) worden niet algemeen geaccepteerd in Kazachstan. Agressie en verbaal of fysiek geweld komt voor. Houd hier rekening mee.

Criminaliteit
Accepteer geen gratis aangeboden taxiritten. Passagiers worden beroofd of gedwongen om achteraf een hoge prijs voor de taxirit te betalen. Houd hier rekening mee.

Drogeren
Soms worden buitenlanders gedrogeerd in bijvoorbeeld bars of taxi’s en daarna beroofd. Blijf alert en onthoud het volgende:

Neem geen drank, eten of sigaretten aan van een vreemde. Als u toch een drankje van die persoon wil, loop samen naar de bar.
Verlies uw drankje niet uit het oog.
Houd altijd uw hand over uw glas.
Drinkt u iets dat vreemd smaakt of er vreemd uitziet? Stop direct met drinken en gooi het drankje weg.
Aardbevingen
In Kazachstan komen aardbevingen voor. Vooral in het zuidoosten van Kazachstan kunnen aardbevingen zwaar zijn. Volg de berichten in de lokale media en informeer vooraf naar de situatie in het gebied waar u naartoe wilt reizen. Bijvoorbeeld op de website van het USGS Earthquake Hazards Program (informatie in het Engels). Volg altijd de adviezen van de lokale autoriteiten op.
In huize De Wolf krijg ik de handjes voor deze trip nog niet voor elkaar, die zijn als de dood dat ik in een achteraf steegje van Astana wakker word met een niertje minder.
Nederland is mondiaal een van de groottste investeerders in Kazachstan, geloof me Nederlanders zijn daar redelijk beschermd
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » ma aug 07, 2023 5:20 pm

De Dominee schreef:
ma aug 07, 2023 4:59 pm
Ach... Is dat nou zo'n ramp dan? Je moet er wat voor over hebben!
precies, een beetje de Petrovicrol hoor De Wolf, een beetje opoffering vragen we van je zoals het gezegde gaat - ook met een nier geeft het leven plezier -- :excited.gif: De avonturen van Cees in Kazachstan allitereert even lekker als Rikki en Wiske en Chocowakije
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: PSV

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma aug 07, 2023 5:30 pm

Voor wat het waard is; in de inmiddels weer actieve groepsapp voor uitwedstrijden is de tendens dat “Astana uit wel lachen is”.

Misschien maar gewoon zelfde vliegtuig als Ajax proberen te fixen, kan ik gelijk Sven even wat tips uit Argentinië geven… Vlogen destijds naar Rostov uit niet ook supporters mee met Ajax?

(Gelijk on topic, want de trainer was toen… Peter Bosz!)

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door generaal » di aug 08, 2023 7:42 pm

Heerlijke goal van Babadi. Hopelijk weet PSV hem snel langer te binden. Topprioriteit wat mij betreft!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV

Bericht door peter » wo aug 09, 2023 6:57 am

Het seizoen is nog niet eens echt begonnen, maar wel knap wat Bosz daar in die eerste twee potjes neerzet. Ze dachten dat het vertrek van Simons voor een hoop gedoe zou zorgen, maar het wordt prima intern ingevuld. Op basis van N=2 wordt ook nog eens erg goed gevoetbald daar. Veelbelovende start.

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » wo aug 09, 2023 7:02 am

Ik herhaal: Babadi kan bij ons zo op 10. Het nummer is nog vrij! Zo helpen wij onze boeren vrienden, want contract van t jong loopt af.

Mr. Ajax
Berichten: 14595
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: PSV

Bericht door Mr. Ajax » wo aug 09, 2023 7:58 am

wimpey schreef:
wo aug 09, 2023 7:02 am
Ik herhaal: Babadi kan bij ons zo op 10. Het nummer is nog vrij! Zo helpen wij onze boeren vrienden, want contract van t jong loopt af.
Is hij van dezelfde lichting als Misehouy?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel
Berichten: 47680
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » wo aug 09, 2023 8:01 am

6 april 2005. Ook pas echt een paar maanden 18. Wat een talent.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » wo aug 09, 2023 8:07 am

Lionel schreef:
wo aug 09, 2023 8:01 am
6 april 2005. Ook pas echt een paar maanden 18. Wat een talent.
Ik vrees voor de brainies dat ze niet lang van hem zullen genieten. Zit bij een Duitse agency. De lokroep uit Dortmund of Leipzig zal mensen uit Sierra Leone waarschijnlijk wel bevallen.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » wo aug 09, 2023 8:35 am

Lijkt me heel verstandig als hij zich verder in Duitsland zou gaan ontwikkelen. :biggthumpup.gif: :smallgrin.gif:

Het is begin van het seizoen en PSV heeft een mooie uitslag neergezet. Zijn de termen fris en fruitig al gevallen?
Nil volentibus arduum

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: PSV

Bericht door Alexander » wo aug 09, 2023 8:46 am

Vandaag meteen 10 miljoen op bieden. Contract voor nog 10 maanden, leg er maar een beetje druk op. Die jongen zou een directe versterking voor Ajax 1 zijn.

Mr. Ajax
Berichten: 14595
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: PSV

Bericht door Mr. Ajax » wo aug 09, 2023 8:47 am

wimpey schreef:
wo aug 09, 2023 8:07 am
Lionel schreef:
wo aug 09, 2023 8:01 am
6 april 2005. Ook pas echt een paar maanden 18. Wat een talent.
Ik vrees voor de brainies dat ze niet lang van hem zullen genieten. Zit bij een Duitse agency. De lokroep uit Dortmund of Leipzig zal mensen uit Sierra Leone waarschijnlijk wel bevallen.
Die jongen is toch gewoon een geboren en getogen Nederlander?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 13021
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door Liberty » wo aug 09, 2023 8:50 am

Alexander schreef:
wo aug 09, 2023 8:46 am
Vandaag meteen 10 miljoen op bieden. Contract voor nog 10 maanden, leg er maar een beetje druk op. Die jongen zou een directe versterking voor Ajax 1 zijn.
Je zit constant te klagen over alle bedragen die worden uitgegeven aan spelers maar voor een speler met slechts enkele minuten ervaring op het hoogste niveau wil je wel even 10 miljoen neerleggen.

Het is zonder twijfel een talent, maar consequent ben jij niet in ieder geval.
Tijd voor iets nieuws.

De Dominee
Berichten: 6004
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: PSV

Bericht door De Dominee » wo aug 09, 2023 9:14 am

Alexander schreef:
wo aug 09, 2023 8:46 am
Vandaag meteen 10 miljoen op bieden. Contract voor nog 10 maanden, leg er maar een beetje druk op. Die jongen zou een directe versterking voor Ajax 1 zijn.
Ik moet bekennen dat Babadi wel een leuke speler is, inderdaad. Interessante situatie met zijn contract. Echter hebben wij al Misehouy lopen van dezelfde leeftijd op dezelfde positie. Een zeer groot talent. Hoe zie je dat voor je?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Plaats reactie