PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » zo sep 04, 2022 10:19 am

Yopii schreef:
zo sep 04, 2022 9:16 am
generaal schreef:
za sep 03, 2022 10:12 pm
Yopii schreef:
za sep 03, 2022 10:06 pm
Ik weet dat hij heilig is in Eindhoven, maar ik vind Obispo erg matig. Verdedigend laat hij steken vallen en aan de bal kan hij niets.
Hij is kwalitatief nog geen basisspeler.

Generaal, ouwe papegaai! :hypocrite.gif:

De Mos adviseert Van Gaal: 'Niet De Ligt, maar Obispo met Oranje naar het WK'
20 augustus -

Aad de Mos dicht Armando Obispo nog altijd een grotere carrière toe dan Matthijs de Ligt. Als de analist moet kiezen zou hij eerder de PSV-verdediger meenemen naar het WK in Qatar dan de mandekker van Bayern München.

De Mos voorspelde al in 2017 dat Obispo beter zou worden dan De Ligt. Een uitspraak waarmee hij de laatste jaren weleens om de oren is geslagen. "Dat is de papegaaienwereld, de voetballerij", stelt de oud-trainer van Ajax en PSV bij VTBL. Hij staat desondanks nog steeds achter zijn woorden.

"De Ligt heeft niet uitgeblonken bij Juventus en nu komt hij ook weer te kort bij Bayern München", vertelt De Mos. "Hij speelt ook niet in het Nederlands elftal. Obispo is een laatbloeier. Hij heeft een verschrikkelijk goed linkerbeen, kan heel goed verdedigen, heeft snelheid en kan koppend scoren. Hij gaat De Ligt voorbij. Daar zoeken we ook naar, want we zitten bij het Nederlands elftal met problemen", doelt hij op het feit dat veel Oranje-spelers momenteel geen basisspeler zijn bij hun club.

Dit bedoel ik, dat is toch bizar? De Ligt is drie jaar basisspeler geweest bij Juventus.

Ik weet niet wat het is met Obispo: hij wordt de hemel in geprezen, maar ik zie hem vooral fouten maken.
Obispo zou het kunnen redden in bottom Engeland of Schotland, hij kan mee in het fyieke spel.Maar het is wel een pseudotalent, matige opbouwer en altijd een De Boertje.

Dit zei De Mos over Rigo zes jaar terug,thanks Belgische KKD;

Aad de Mos is overtuigd van de klasse van de jonge Belg, die vanaf zijn zevende jaar alle jeugdteams bij PSV doorliep. Van De Mos had Rigo al zijn debuut in het eerste team mogen maken.
'Kruising tussen Guardiola en Van Bommel'"We gaan hem dit seizoen nog zien in het eerste elftal van PSV. Dante is een geweldig talent. Hij gaat het heel ver schoppen en heeft uitzonderlijke kwaliteiten. Hij heeft een pass over veertig meter, hij kan het spel versnellen en hij heeft een fantastische vrije trap. Hij is de beste opbouwer die je je kan voorstellen. Als type speler is hij een kruising van Pep Guardiola en Mark van Bommel."
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » zo sep 04, 2022 10:27 am

generaal schreef:
za sep 03, 2022 10:05 pm
wimpey schreef:
za sep 03, 2022 9:40 pm
generaal schreef:
za sep 03, 2022 9:18 pm
Die verdediging doet pijn aan m’n ogen. PSV liet zich technisch piepelen door die Duitse harlekijn.
Speelden onder hem beter dan nu. Wat is eigenlijk de visie van RvN? Of boeit ‘m veldspel niet, net als bij Schreuder het geval lijkt?

Veerman wilde op 8. Daar stond ie. Die Guti zal blij zijn… Bankie. Liet RvN z’n oren hangen naar Veerman? Middenveld werd voor rust gefileerd door m.n. Zerrouki.
Rust begint achterin. Het lijkt wel alsof PSV liever de illusie van succes najaagt dan kampioenschappen. Te gierig om een bewezen slager naar Eindhoven te halen.

PSV heeft geen enkele verdediger van het kaliber Alex, Ooijer, Moreno, Angeliño of Dumfries.

In plaats van Gakpo’s volgende penthouse te financieren, kun je in een ervaren sloper investeren.

Al die ‘vervelende’ ploegen uit Oost-Europa verdedigen bijzonder effectief. Je ziet ze zelden met grote uitslagen in Europees verband verliezen. Types als Trauner en Simic: goedkoop, degelijk en ervaren. Midden- en Oost-Europa zitten er vol mee. Het is goedkoper en makkelijker om een solide achterhoede in te slaan (Zie Feyenoord en Twente) dan een ijzersterke voorhoede.

Mwene, Teze, Boscagli, Obispo en Mauro Junior mogen blijven. Die Engelsman is leuk als allerlaatste verdediger. Max, Hoever, Oppegard en Ramalho heel gauw dumpen. Het lijkt nu wel anderhalf uur zwemles in ons strafschopgebied, met Sangaré als badmeester :excited.gif:
Je hebt wel een vertekend beeld van het aantal goede verdedigers in midden en oost europa hoor, en de Rajkovicen, Vukovicen en Nikiforoffen hadden PSV ook niet verder geholpen. PSV trok trouwens best wel de poeplap voor een verdediger. Denk aan Baumgartl, denk aan Max. Ahmedhodzic hadden ze ook interesse in.Weet niet wat er waar was van de geruchten rond MAx deze zomer maar als je die kon verkopen had je dat moeten doen.

Kim was uberhaupt in de picture gekomen dankzij Schmidt, dat ging niet door vanwege salaris. Achteraf zuur dat snap ik, maar Drommel + geld voor Unnrstall vind ik nog een stuke pijnlijker.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » zo sep 04, 2022 10:33 am

Dit zei De Mos over Rigo zes jaar terug,thanks Belgische KKD;

Aad de Mos is overtuigd van de klasse van de jonge Belg, die vanaf zijn zevende jaar alle jeugdteams bij PSV doorliep. Van De Mos had Rigo al zijn debuut in het eerste team mogen maken.
'Kruising tussen Guardiola en Van Bommel'"We gaan hem dit seizoen nog zien in het eerste elftal van PSV. Dante is een geweldig talent. Hij gaat het heel ver schoppen en heeft uitzonderlijke kwaliteiten. Hij heeft een pass over veertig meter, hij kan het spel versnellen en hij heeft een fantastische vrije trap. Hij is de beste opbouwer die je je kan voorstellen. Als type speler is hij een kruising van Pep Guardiola en Mark van Bommel."
OEPS! :drecul.gif:

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » zo sep 04, 2022 10:34 am

Paul1985 schreef:
zo sep 04, 2022 9:46 am
Ben niet helemaal objectief natuurlijk, maar was in mijn ogen niet alleen zo dat PSV zwak was in de eerste helft, bij ons stond het ook gewoon goed en werden taken gewoon goed uitgevoerd. PSV heeft wel een probleem zonder Luuk de Jong in wedstrijden waarin ze achter komen of het tegenzit. Kunt moeilijk de bal over de lijn combineren. Had na de 2-1 ook niet meer het gevoel dat we punten zouden verspelen, ze werden totaal niet gevaarlijk.

Voor Cerny inderdaad erg mooi, is bij ons een van de publiekslievelingen en na alle tegenslagen gun je die jongen een mooi seizoen met 10+ goals. Heeft ie zeker wel in zich.
Twente-uit dit seizoen is denk ik ook wel een van de zwaarste uitwedstrijden, maar wat erg opviel is dat PSV nul kansen creerde in de eerste helft. Ja dan kan de tweede helft alleen maar beter gaan. Maar als je ziet hoe vrij Cerny twee keermag afronden,ook waardeloos verdedigt.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » zo sep 04, 2022 10:39 am

Yopii schreef:
zo sep 04, 2022 10:33 am
Dit zei De Mos over Rigo zes jaar terug,thanks Belgische KKD;

Aad de Mos is overtuigd van de klasse van de jonge Belg, die vanaf zijn zevende jaar alle jeugdteams bij PSV doorliep. Van De Mos had Rigo al zijn debuut in het eerste team mogen maken.
'Kruising tussen Guardiola en Van Bommel'"We gaan hem dit seizoen nog zien in het eerste elftal van PSV. Dante is een geweldig talent. Hij gaat het heel ver schoppen en heeft uitzonderlijke kwaliteiten. Hij heeft een pass over veertig meter, hij kan het spel versnellen en hij heeft een fantastische vrije trap. Hij is de beste opbouwer die je je kan voorstellen. Als type speler is hij een kruising van Pep Guardiola en Mark van Bommel."
OEPS! :drecul.gif:
Lag nietaan Aad maar aan de trainers;

Onze jonge Rode Duivels van de U17 hebben vorig jaar op het WK in Chili bewezen dat ze heel wat in hun mars hebben. Dante Rigo is één van die spelers en werd enkele maanden geleden al vergeleken met Andrea Pirlo. Ook Aad de Mos spaart zijn lof niet.

"Een soort kruising tussen Phillip Cocu en Mark van Bommel. Als dat geen grote wordt, dan komt dat door de trainers", klinkt het bij analist Aad de Mos in 90 Minutes. Dante Rigo is een controlerende middenvelder met prima vista en een erg gave traptechniek, vandaar dus de vergelijking met Pirlo.


Wel mooi hoor zo'n talent eerst een kruising tussen Van Bommel en Giardiola. Toen een kruising tussen Van Bommel en Cocu en dan ook nog een speler die wordt vergeleken met Pirlo. Maarja niets van gekomen....die dekselse trainers ook. :1evil.gif:
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: PSV

Bericht door Frank » zo sep 04, 2022 10:42 am

Zou me niets verbazen als dit weer eens zo'n seizoen gaat worden waarin ze nauwelijk punten pakken tegen (de nu) andere top 5 clubs.

Voorspelling:

Ajax: 1 keer verlies, een keer gelijk
Feyenoord: 2 keer verlies
AZ: 2 keer verlies
Twente: 1 keer verlies, een keer winst.

En dat gezeik elke keer na zo'n wedstrijd (nu Gakpo weer): mag niet meer gebeuren, mag ons niet overkomen. Dat horen/lezen we ook al jaren. Ze moeten eens iets nieuws verzinnen :hypocrite.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » zo sep 04, 2022 10:46 am

Paul1985 schreef:
zo sep 04, 2022 9:46 am
Ben niet helemaal objectief natuurlijk
Dat mag in sommige topics… :hypocrite.gif:

Hé, die Zerrouki van jullie, Marillion vroeg het, maar ik zie die jongen niet vaak spelen: kan die een paar treedjes hoger ook aan?

Vrat gister hun middenveld op en spoog ze weer uit. Veel gif, duelkracht en aan de bal rustig. Zag er goed uit.

Paul1985
Berichten: 182
Lid geworden op: di aug 03, 2010 8:05 pm

Re: PSV

Bericht door Paul1985 » zo sep 04, 2022 10:51 am

wimpey schreef:
zo sep 04, 2022 10:46 am
Paul1985 schreef:
zo sep 04, 2022 9:46 am
Ben niet helemaal objectief natuurlijk
Dat mag in sommige topics… :hypocrite.gif:

Hé, die Zerrouki van jullie, Marillion vroeg het, maar ik zie die jongen niet vaak spelen: kan die een paar treedjes hoger ook aan?

Vrat gister hun middenveld op en spoog ze weer uit. Veel gif, duelkracht en aan de bal rustig. Zag er goed uit.
Denk dat hij wel een stapje hoger aankan, mist alleen wat tempo. Ben wel blij dat Twente poot stijf heeft gehouden. Kracht van dit seizoen is dat selectie eigenlijk hetzelfde is als vorig seizoen. Ben persoonlijk vooral blij dat we het bij Twente gewoon weer over voetbal hebben en dat we langzaam weer staan waar we in mijn ogen horen: subtop. Merkt nu met Jans en Streuer dat er ook gewoon verstandige mensen werken en dat is er gewerkt wordt met een herkenbare selectie.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » zo sep 04, 2022 11:00 am

Paul1985 schreef:
zo sep 04, 2022 10:51 am

Denk dat hij wel een stapje hoger aankan, mist alleen wat tempo.
Thx :biggthumpup.gif:

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » zo sep 04, 2022 11:06 am

Andriy Demchenko schreef:
zo sep 04, 2022 10:27 am
Kim was uberhaupt in de picture gekomen dankzij Schmidt, dat ging niet door vanwege salaris. Achteraf zuur dat snap ik, maar Drommel + geld voor Unnrstall vind ik nog een stuke pijnlijker.
Schmidt kende Kim en Ramalho. Generaal is erg negatief over Schmidt, ‘dus’ liet die Kim lopen. Zal wellicht wat anders liggen… Schmidt lijkt me meer vakman dan RvN. Bij Schmidt is een duidelijke visie waar te nemen.

Unnerstall is imo beter dan Drommel, Mvogo en Brainitez. Een verdomd goede lijnkeeper.

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » zo sep 04, 2022 11:07 am

Paul1985 schreef:
zo sep 04, 2022 10:51 am
wimpey schreef:
zo sep 04, 2022 10:46 am
Paul1985 schreef:
zo sep 04, 2022 9:46 am
Ben niet helemaal objectief natuurlijk
Dat mag in sommige topics… :hypocrite.gif:

Hé, die Zerrouki van jullie, Marillion vroeg het, maar ik zie die jongen niet vaak spelen: kan die een paar treedjes hoger ook aan?

Vrat gister hun middenveld op en spoog ze weer uit. Veel gif, duelkracht en aan de bal rustig. Zag er goed uit.
Denk dat hij wel een stapje hoger aankan, mist alleen wat tempo. Ben wel blij dat Twente poot stijf heeft gehouden. Kracht van dit seizoen is dat selectie eigenlijk hetzelfde is als vorig seizoen. Ben persoonlijk vooral blij dat we het bij Twente gewoon weer over voetbal hebben en dat we langzaam weer staan waar we in mijn ogen horen: subtop. Merkt nu met Jans en Streuer dat er ook gewoon verstandige mensen werken en dat is er gewerkt wordt met een herkenbare selectie.
Tzolis vind ik trouwens een mooie aanwinst.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

De Dominee
Berichten: 6004
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: PSV

Bericht door De Dominee » zo sep 04, 2022 11:28 am

Tzolis stond in de belangstelling van Ajax voordat hij naar de PL ging, toch? Wie weet komt hij nog eens onze kant op. Zerrouki is toch een 6? Wie weet is het wat als Alvarez verstrekt. Kijken of hij de strijd kan winnen van Grillitsch.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: PSV

Bericht door Mr. Ajax » zo sep 04, 2022 1:31 pm

wimpey schreef:
zo sep 04, 2022 10:46 am
Paul1985 schreef:
zo sep 04, 2022 9:46 am
Ben niet helemaal objectief natuurlijk
Dat mag in sommige topics… :hypocrite.gif:

Hé, die Zerrouki van jullie, Marillion vroeg het, maar ik zie die jongen niet vaak spelen: kan die een paar treedjes hoger ook aan?

Vrat gister hun middenveld op en spoog ze weer uit. Veel gif, duelkracht en aan de bal rustig. Zag er goed uit.
Ik vind het een leuke speler maar inderdaad wat (te) traag. Zie hem niet veel verder komen dan subtop eredivisie.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » zo sep 04, 2022 1:58 pm

wimpey schreef:
zo sep 04, 2022 11:06 am
Andriy Demchenko schreef:
zo sep 04, 2022 10:27 am
Kim was uberhaupt in de picture gekomen dankzij Schmidt, dat ging niet door vanwege salaris. Achteraf zuur dat snap ik, maar Drommel + geld voor Unnrstall vind ik nog een stuke pijnlijker.
Schmidt kende Kim en Ramalho. Generaal is erg negatief over Schmidt, ‘dus’ liet die Kim lopen. Zal wellicht wat anders liggen… Schmidt lijkt me meer vakman dan RvN. Bij Schmidt is een duidelijke visie waar te nemen.

Unnerstall is imo beter dan Drommel, Mvogo en Brainitez. Een verdomd goede lijnkeeper.
Het gebeurt bij Ajax ook, maar bij PSV had je op een gegeven moment wel telkens het 'netwerk' shoppen.

Brands haalt al jaren lang alles uit de Raiola stal: Narsingh, Maher, Moreno, Luckassen, X Simons, Benitez, Malen, Dumfries. Verrassend was het dan ook niet dat Stengs ook aan PSV werd gelinkt. Toen Brands weg was werd dat het netwerk van SCchmidt: Gotze, Muller, Mwene, Ramalho, Max, Zahavi,....Maar laten we alleen niet vergeten dat PSV dat nodig had qua inkooppijzen dat transfers niet te veel mochten kosten.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma sep 05, 2022 7:46 am

Zo goedkoop waren die spelers toch niet? :confused.gif:

Een goedkope speler die er niets van kan is duur. Wat heeft zo'n Max gekost? En Zahavi streek een vermogen aan salaris op, Götze ook.

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » ma sep 05, 2022 9:35 am

Yopii schreef:
ma sep 05, 2022 7:46 am
Zo goedkoop waren die spelers toch niet? :confused.gif:

Een goedkope speler die er niets van kan is duur. Wat heeft zo'n Max gekost? En Zahavi streek een vermogen aan salaris op, Götze ook.
Zijn twee verchillende dingen, kopje koffie van 5 euro is duur maar over de hele geen bedrag wat je uitgavepatroon volledig schaadt als je het niet te vaak doet.

Bij Ajax hebben we met Magallan, Bande, Daramy en in mindere mate Pierie allemaal spelers gehad die en hoge transfersommen hebben gekost en die compleet niet leverden.Als je naar de aankopen van PSV kijkt, ja Zahavi was duur qua salaris maar had nog iet of wat sportieve return.Gotze hebben ze een hoog salaris gegeven twee jaar lang maar die had ook sportieve waarde en leverde een transfersom op terwijl ie gratis kwam. Ook dat zijn niet de transfers die je echt kapot maken. Over Max kun je twisten afhankelijk of die straks nog wat oplevert.

De draken van transfers zijn Luckassen, Baumgartl, Bruma waarbij je bijna niets terugziet van salaris en transfersom.Die vonden onder Schmidt niet plaats. En dan moet je dus meenemen dat Schmidt ook niet zo makkelijk mocht winkelen in het dure segment >8miljoen aankopen. Dus relatief gezien viel het wel mee hoe erge schade hij berrokkend heeft. Ramalho is er een van het kaliber Moisander bij Ajax destijds.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: PSV

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma sep 05, 2022 9:49 am

Marin en Klaiber mogen ook nog wel in dat relatief dure rijtje (prijs-kwaliteit bekijkend).

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door raymon » ma sep 05, 2022 10:12 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
ma sep 05, 2022 9:49 am
Marin en Klaiber mogen ook nog wel in dat relatief dure rijtje (prijs-kwaliteit bekijkend).
Marin is toch nog aardig verkocht volgens mij?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: PSV

Bericht door Zuidema » ma sep 05, 2022 10:47 am

raymon schreef:
ma sep 05, 2022 10:12 am
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
ma sep 05, 2022 9:49 am
Marin en Klaiber mogen ook nog wel in dat relatief dure rijtje (prijs-kwaliteit bekijkend).
Marin is toch nog aardig verkocht volgens mij?
Klopt. Standaard Luik => Ajax 12M, Ajax => Cagliari 10M (na huur).
Success will tear us apart.

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » ma sep 05, 2022 12:22 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
ma sep 05, 2022 9:49 am
Marin en Klaiber mogen ook nog wel in dat relatief dure rijtje (prijs-kwaliteit bekijkend).
We hebben er bij Ajax best wat gehad.De laatste tien jaar

Orejuela, Casierra, Labyad, Duarte, Klaiber, Siem De Jong, Bande, Pierie, Klaiber, Magallan,Sigthorsson.

KLeine transfersommen,transfervrij of huurdeals: Zivkovic, De Jong, Babel, Varela,Van Leer, Idrissi,Ihattaren,Westermann,Lamprou, Tyton, Krul, Heitinga, Sanogo,Zimling,Krkic,Cuenca, Andersen, Sana

We hebben ook genoeg 'miskopen gehad die wel nog een redelijk deel van hun transfersom opbrachten: Kristinsen, Gudelj, Marin, Sinkgraven, Van der Hoorn, Promes,Scherpen.

En je hebt spelers gehad die sportieve waarde hadden maar transfervrij gingen; Serero,Moisander.

Daramy moeten we nog kijken wat dat wordt.

Waar het me om gaat is dat de Westermannen, Lampous, SAnogo's voor ons als supporters mischien de slechtste spelers waren maar de slechtste transfers zijn de spelers die en een hoge transfersom kosten, lang vastliggen en niet of weinig spelen en daarna niks meer opbrengen. Bande en Magallan zijn de grootste euvels wat dat betreft. Ooit hebben we een Van Basten zomer gehad met Oleguer, Wielaert, Sno, AIssatti, Sulejmani, Cvitanich waar die spelers op Oleguer en Sulejmani na weinig speelden en ook nog eens geen pepernoot opbrachten. Dat zijn de transfers die je club slopen. Dergelijke transfers zijn er weinig geweest onder Schmidt.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » ma sep 05, 2022 1:22 pm

'
Henk Spaan schrijft maandag in zijn column in Het Parool ook al over de toekomst van Álvarez. Hij heeft gelijk een vervanger op het oog: 'Nu Álvarez in de winter vertrekt naar Chelsea, een deal die in de komende weken zijn beslag moet krijgen, zou Ajax moeten doen wat Feyenoord naliet: Zerrouki vastleggen voordat de Ligue 1 zich meldt.'
Ik heb meer vertrouwen in Twentse Paul. :smallgrin.gif:

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » ma sep 05, 2022 1:27 pm

wimpey schreef:
ma sep 05, 2022 1:22 pm
'
Henk Spaan schrijft maandag in zijn column in Het Parool ook al over de toekomst van Álvarez. Hij heeft gelijk een vervanger op het oog: 'Nu Álvarez in de winter vertrekt naar Chelsea, een deal die in de komende weken zijn beslag moet krijgen, zou Ajax moeten doen wat Feyenoord naliet: Zerrouki vastleggen voordat de Ligue 1 zich meldt.'
Ik heb meer vertrouwen in Twentse Paul. :smallgrin.gif:
Het timmermansoog van Spaan zit vol splinters i.i.g.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » ma sep 05, 2022 1:31 pm

Hij zit wel tot aan z'n elleboog erin bij Muy Manero, dus Alvarez naar Chelsea lijkt me 'here we go'.

Hetgeen ook het pushen van Zerrouki verklaart... :smallgrin.gif:

Ajax Rules
Berichten: 31744
Lid geworden op: do jul 22, 2004 9:15 pm

Re: PSV

Bericht door Ajax Rules » ma sep 05, 2022 1:41 pm

wimpey schreef:
ma sep 05, 2022 1:31 pm
Hij zit wel tot aan z'n elleboog erin bij Muy Manero, dus Alvarez naar Chelsea lijkt me 'here we go'.

Hetgeen ook het pushen van Zerrouki verklaart... :smallgrin.gif:
En is 50M dan genoeg?
Socialisme is afgunst vermomd als mededogen, opgelegd met tirannie in de kleren van tolerantie.

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma sep 05, 2022 3:30 pm

wimpey schreef:
ma sep 05, 2022 1:31 pm
Hij zit wel tot aan z'n elleboog erin bij Muy Manero, dus Alvarez naar Chelsea lijkt me 'here we go'.

Hetgeen ook het pushen van Zerrouki verklaart... :smallgrin.gif:
Zo doorzichtig inderdaad.

We hebben Grillitsch toch? :confused.gif:

Plaats reactie