PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » vr aug 19, 2022 3:56 pm

999 schreef:
vr aug 19, 2022 3:34 pm
Gakpo als spits bij MU ?
Leuke speler, maar ik zou een kanjer kopen voor de spits, geen talent.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » vr aug 19, 2022 3:57 pm

Overigens sinds Antony naam weer rond zingt, is ineens. Gakpo ( ED ) mede in de picture en ook nog eens met nietszeggende info . " Psv zal de hoofdprijs vragen voor Gakpo " , ja wat anders dan ? , koopje voor 8 miljoen ?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » vr aug 19, 2022 3:59 pm

Yopii schreef:
vr aug 19, 2022 3:56 pm
999 schreef:
vr aug 19, 2022 3:34 pm
Gakpo als spits bij MU ?
Leuke speler, maar ik zou een kanjer kopen voor de spits, geen talent.
Precies, spelers die MU haalt moeten basisspelers zijn ..

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » vr aug 19, 2022 4:08 pm

999 schreef:
vr aug 19, 2022 3:57 pm
Overigens sinds Antony naam weer rond zingt, is ineens. Gakpo ( ED ) mede in de picture en ook nog eens met nietszeggende info . " Psv zal de hoofdprijs vragen voor Gakpo " , ja wat anders dan ? , koopje voor 8 miljoen ?
Zeg dat wel, waar leent die Rik zich voor? :confused.gif:

Hij mag uitleggen dat PSV spelers niet goedkoop wil verkopen.

Tussen de regels door lees je dat ze in Eindhoven helemaal gek worden als Ajax ook voor Antony de hoofdprijs gaat vangen, terwijl ze zelf amper hun clubrecord halen met Gakpo.

Ze branden nu kaarsjes in de hoop dat Ten Hag gek genoeg is om een vermogen voor Gakpo te betalen. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » vr aug 19, 2022 4:13 pm

Ene Marco Timmer ( Psv wachter/supporter ) dikt het nog even aan op twitter .. Even voor de duidelijkheid over Gakpo en het transferbedrag,het staat zo in het stuk op VI Pro. We moeten wel goed opletten (zegt ie ) want de minimale vraagprijs is 45 Miljoen zonder bonussen wel te verstaan, (:5 a 10 miljoen ) kan een heel mooi bedrag worden.

Man man wat voor PR stunt is dit

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » vr aug 19, 2022 4:21 pm

Een vraagprijs dus...

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12766
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door Liberty » vr aug 19, 2022 6:23 pm

Tja, geen Engelse club gaat op dit moment 40 miljoen neerleggen voor Gakpo. Die zullen de wedstrijd van PSV tegen de Rangers ook gezien hebben....

Bij PSV zijn ze bang de boot te missen. Want Gakpo is blessuregevoelig en laat het vaak niet zien in de grote wedstrijden. Wanneer er nu meer aandacht voor hem komt zal dat ook meer op gaan vallen. Uiteraard kan hij komend seizoen dit meer om gaan draaien maar voorlopig lijkt het daar totaal niet op.
Tijd voor iets nieuws.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » vr aug 19, 2022 8:32 pm

Yopii schreef:
do aug 18, 2022 11:32 pm
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... ckpot.html

Hahaha, die Rik...

PSV wil dolgraag verkopen, de prijs wordt alvast vermeld. Wat een vertoning.
Je ziet ook al een gesprek tussen Huntelaar en De Jong.

- En John nog wat verkocht deze zomer?
- Hey Klaas...jawel hoor. Onze grootste verkoop aan een Duitse Pot1 club uit de CL.
- Oh wie hebben jullie aan Bayern verkocht dan, zijn best taai hoor die Duisters, dat merkte ik wel met Ryan.
- Nee, ik bedoel Eintracht Frankfurt, en ook aan Freiburg maar wel acht miljoen hoor
- Oh dat is bijna evenveel als Schuurs. Hoeveel aan Eintracht?
- Nou we hebben ook onze wereldkampioen verkocht, maar ondanks dat ik Rik Elfrink opgedragen heb in elk nieuwsartikel te zeggen dat hij het winnende WK doelpunt maakte, viel het wat tegen.Toch vier miljoen.
- Lekker hoor 4miljoen, die moet Newcastle ons nog overmaken met de doorverkooppercentage van Botman.
- Ja, maar hey wij hebben met Scamacca ook vier miljoen van West Ham....hah daarin verslaan jullie ons niet.
- Oh maar Kristensen, Neres, Milik, De Ligt,Flemming, Ekkelenkamp, Cassierra leverden ons ook nog wat opleidingsgeld op. Verdernog wat?
- Ja, Sadilek anderhalf miljoen naar Twente.
- Anderhalf miljoen dat is zeg maar Kotarski en Van Gelderen bij elkaar....of Van Der Gaag, Douglas en LLansana.
- Maar jullie hadden toch wat topspelers? Geen grote klappers gemaakt?
- Ik heb er alles aan gedaan hoor....gezegd dat Gakpo en Sangare onmisbaar zijn en niet te koop. Om aandacht te trekken hun contracten verlengd met clausule....Zelffs tegen Rik gezegd dat er recordbedragen moeten komen zoals jullie altijd doen.
- Maar niemand hapt?
- Ja gvd, sinds we geen CL meer spelen staan we bij die grote clubs niet in het telefoonboek blijkbaar terwijl we in EIndhoven best Engels kunnen.
- Oh ja....*telefoon gaat*....*Yes, you are the director from Everton? Make it ten million extra for Kudus and we got a deal. Ah you want a sweetner....I 'll give you Hassane Bande for free.........uhu...awesome...that's a deal




- Marcellllllll GVD hoe kan het dat zelffs Everton bij die joden koopt, dat was toch jouw club??
Laatst gewijzigd door Andriy Demchenko op vr aug 19, 2022 8:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » vr aug 19, 2022 8:36 pm

:smallgrin.gif:

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » di aug 23, 2022 7:56 am

PSV schijnt 50 te vragen voor Gakpo :biggrin.gif:
Zou lachen zijn als ze zichzelf uit de markt prijzen en CL gaan missen :blub.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » di aug 23, 2022 9:07 am

Persoonlijk vind ik het zowiezo ( niet altijd maar nu wel ) een beetje een risico om je zelf uit je " ritme " te halen door er een wedstrijd tussenuit te halen.Dat kan goed uit vallen, maar volgens mij beleving gaat de volgende wedstrijd dan meestal veel moeilijker, net als of je een nieuwe start moet maken ( of wat dan ook ).Daarbij was het niet Feyenoord uit die uitgestelde wedstrijd ..

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » di aug 23, 2022 12:25 pm

mee eens, gewoon lekker in je ritme blijven.
als het straks om het 'eggie' gaat, moet je ook op zondag spelen en vervolgens weer op Donderdag (EL) :smallgrin.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » di aug 23, 2022 5:50 pm

Mano schreef:
di aug 23, 2022 7:56 am
PSV schijnt 50 te vragen voor Gakpo :biggrin.gif:
Zou lachen zijn als ze zichzelf uit de markt prijzen en CL gaan missen :blub.gif:
Zo heel gek is dat nu toch ook weer niet?

Gast is jong, zit bij Oranje. Is belangrijk voor PSV. En United heeft al laten zien dat ze bereid zijn om geld uit te geven. Ik zou het eerder gek vinden als ze hieronder waren gaan zitten.
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 51687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » wo aug 24, 2022 7:47 am

De wedstrijd tussen de Braingers vanavond...

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » wo aug 24, 2022 8:15 am

Ik hoop dat ze het halen hoor. Alleen maar goed voor de uitstraling en de waarde van onze spelers ook en daarbij zie ik daardoor de kans toenemen dat PSV punten laat liggen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » wo aug 24, 2022 8:52 am

Die kans is er toch net wat groter als ze op donderdag moeten spelen ( en ook dat dat langer gaat duren ) ..

Kijkend naar de kwaliteiten zou Psv geen moeite moeten hebben met dit Rangers, ook nog eens een thuispubliek er achter.Maar ja, ik denk dat er toch enkele bij Psv stijf van de zenuwen zullen staan.Dit kan zomaar 4 - 0 worden naar ook 0 - 1 ...

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12766
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door Liberty » wo aug 24, 2022 8:57 am

999 schreef:
wo aug 24, 2022 8:52 am
Die kans is er toch net wat groter als ze op donderdag moeten spelen ( en ook dat dat langer gaat duren ) ..

Kijkend naar de kwaliteiten zou Psv geen moeite moeten hebben met dit Rangers, ook nog eens een thuispubliek er achter.Maar ja, ik denk dat er toch enkele bij Psv stijf van de zenuwen zullen staan.Dit kan zomaar 4 - 0 worden naar ook 0 - 1 ...
Champions League is natuurlijk wel veel intensiever.

En de kans dat PSV de wedstrijden in de C.L. laten lopen zoals ze dat in de afgelopen jaren vaak hebben gedaan in de E.L. is vele malen kleiner.
Tijd voor iets nieuws.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » wo aug 24, 2022 9:05 am

Liberty schreef:
wo aug 24, 2022 8:57 am
999 schreef:
wo aug 24, 2022 8:52 am
Die kans is er toch net wat groter als ze op donderdag moeten spelen ( en ook dat dat langer gaat duren ) ..

Kijkend naar de kwaliteiten zou Psv geen moeite moeten hebben met dit Rangers, ook nog eens een thuispubliek er achter.Maar ja, ik denk dat er toch enkele bij Psv stijf van de zenuwen zullen staan.Dit kan zomaar 4 - 0 worden naar ook 0 - 1 ...
Champions League is natuurlijk wel veel intensiever.

En de kans dat PSV de wedstrijden in de C.L. laten lopen zoals ze dat in de afgelopen jaren vaak hebben gedaan in de E.L. is vele malen kleiner.
Vele malen hebben gedaan ???.

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12766
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door Liberty » wo aug 24, 2022 9:14 am

Ja. PSV heeft de afgelopen jaren er met de pet naar gegooid in Europa.
Tijd voor iets nieuws.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » wo aug 24, 2022 9:30 am

Liberty schreef:
wo aug 24, 2022 9:14 am
Ja. PSV heeft de afgelopen jaren er met de pet naar gegooid in Europa.
Maar dat is toch heel iets anders dan laten lopen.Ik herinner me nog de tirades van een Schmidt in de EL.

Gaat om het ritme, CL. heb je gewoon een beter opvolgend ritme dan de EL .En ook de muntjes, als concurrent van denk ik altijd je tegenstander moet financieel beter worden Maar laat maar, we wachten gewoon af wat het gaat worden.

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12766
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door Liberty » wo aug 24, 2022 9:35 am

999 schreef:
wo aug 24, 2022 9:30 am
Liberty schreef:
wo aug 24, 2022 9:14 am
Ja. PSV heeft de afgelopen jaren er met de pet naar gegooid in Europa.
Maar dat is toch heel iets anders dan laten lopen.Ik herinner me nog de tirades van een Schmidt in de EL.

Gaat om het ritme, CL. heb je gewoon een beter opvolgend ritme dan de EL .En ook de muntjes, als concurrent van denk ik altijd je tegenstander moet financieel beter worden Maar laat maar, we wachten gewoon af wat het gaat worden.
Heb het ook niet alleen over de afgelopen 2 jaar (want afgelopen seizoen waren de prestaties al een stuk beter (al was dat wel op een veel lager niveau)).
Maar in de jaren onder Cocu, wanneer PSV geen Champions League speelde dan lieten ze het ook maar gewoon lopen hoor. Alle aandacht voor de competitie en Europa deed er niet toe.

Daar hebben ze later spijt van gekregen nadat PSV wegzakte op de Europese ranglijst en de geplaatste status verloor.
Tijd voor iets nieuws.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » wo aug 24, 2022 9:48 am

Ja hoor .. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » wo aug 24, 2022 12:24 pm

Gakpo jaagt zijn dromen na
PSV naar Champions League schieten is mogelijk laatste kunstje van door Manchester United begeerde speler
EINDHOVEN Als jochie zag Cody Gakpo zijn grote idool Jefferson Farfan schitteren in de Champions League. Op zijn jongenskamer in het Eindhovense stadsdeel Stratum hingen posters van de geblokte Peruaanse PSV-aanvaller en hij droomde ervan ooit zelf te schitteren in het kampioenenbal.

Het jongetje van toen is het grootste wapen van PSV geworden en staat nu op de drempel van zijn eerste kwalificatie voor de Champions League-groepsfase. Al is het maar zeer de vraag of Gakpo daar – als het in de return tegen Rangers allemaal op zijn plek valt voor PSV – ook bij zal zijn, want een toptransfer naar Manchester United lonkt.

En zo speelt Gakpo (23) vanavond tegen Rangers FC niet alleen een van de belangrijkste wedstrijden uit zijn PSV-leven, dat begon toen hij zestien jaar geleden als 7-jarige werd opgenomen in de jeugdopleiding van de Eindhovenaren. Maar het is wellicht ook zijn laatste wedstrijd als PSV’er, want Manchester United heeft serieuze plannen met de Voetballer van het Jaar van het afgelopen seizoen.

De verwachting is dat de Engelse topclub, waar ex-Ajax-trainer Erik ten Hag tegenwoordig de scepter zwaait, na de wedstrijd tegen Rangers de interesse in Gakpo zal concretiseren. De PSV’er heeft hetzelfde management als Ten Hag, de Sports Entertainment Group van Kees Vos en Kees Ploegsma junior, waardoor de lijnen kort zijn. Het is inmiddels duidelijk dat Gakpo wel oren heeft naar een samenwerking met Ten Hag.

PSV heeft het binnenboord houden van Gakpo en Ibrahim Sangaré tot hoofddoel van deze transferzomer uitgeroepen. Waar Sangaré enkele weken geleden ingegaan is op het voorstel om zijn contract op te waarderen en te verlengen, heeft Gakpo de boot tot op heden afgehouden en alle opties steeds opengehouden.

Hoe groot de wens van PSV ook is om met Gakpo op titeljacht te gaan, de gepokte en gemazelde clubleiding beseft ook dat een vertrek van de aanvaller niet te voorkomen is als het juiste bedrag op tafel komt. Dan moet gedacht worden aan een transfersom van 50 miljoen euro of hoger, wat een recordbedrag zou zijn voor PSV.

Te midden van dit miljoenenspel staat de cruciale wedstrijd tegen Rangers voor de deur, waarin het ook om heel veel geld gaat. Als PSV zich, na het 2-2 gelijkspel in Glasgow, ten koste van Rangers voor het eerst sinds 2018 weet te kwalificeren voor de groepsfase van de Champions League, levert dat minimaal 35 miljoen euro aan inkomsten op.

De hoop was altijd dat plaatsing voor de groepsfase van de Champions League, een toernooi waarin Manchester United dit seizoen niet present is, Gakpo over de streep zou kunnen trekken om nog een jaar in Eindhoven te blijven. Inmiddels is dat maar de vraag. Van Nistelrooy wilde er niet over nadenken in de aanloop naar de clash met Rangers. „Ik ga niet in op ’wat als’-vragen. Zolang hij een PSV-speler is, is hij hier. Daar focus ik me op. Tot nader bericht.”

De PSV-trainer is niet bang dat de verwikkelingen rond Gakpo een negatieve invloed hebben op het team of de speler zelf. Van Nistelrooy is onder de indruk van hoe de speler omgaat met alle aandacht voor zijn persoon. „Ik ben daar heel rustig onder. Ik heb hem nu acht weken onder mijn hoede als speler. Er zijn de hele zomer geruchten geweest over hem. Ik bewonder in hem dat hij gewoon is blijven werken aan zijn ontwikkeling en zijn niveau is blijven halen. Ik heb geen enkel moment gezien dat hij ander gedrag vertoont en zich niet focust op zijn trainingen of in de breedste zin van het woord op de voorbereiding op de wedstrijd. Dat is uitermate knap voor een jongen van zijn leeftijd. Hij is daar ver in en dat is iets wat ik knap vind.”

Waar Gakpo in de twee duels met AS Monaco niet zijn beste spel liet zien, was de aanvaller vorige week tegen Rangers een van de betere PSV’ers. Thuis tegen de Schotten in het volgepakte Philips Stadion krijgt hij weer de kans om te laten zien dat hij toe is aan een stap hogerop. En kan hij een jongensdroom uit laten komen met kwalificatie voor de Champions League, waarin hij als jongetje zijn favoriet Farfan aan het werk zag tegen clubs als AC Milan, Arsenal en Lyon, al laat zijn persoonlijke entree in het toernooi wellicht nog even op zich wachten.
Van Nistelrooy heeft extra tijd goed benut
Ruud van Nistelrooy

EINDHOVEN Opgefrist na een vrij weekend en vol vertrouwen leeft PSV toe naar misschien wel de belangrijkste wedstrijd van het seizoen: de return in de play-off van de Champions League tegen Rangers FC. Na het 2-2 gelijkspel in Schotland lijkt PSV favoriet, maar trainer Ruud van Nistelrooy weigert die favorietenrol op zich te nemen. „Ik heb voor het tweeluik gezegd dat wij zeker niet de favoriet zijn en ik zie niet zoveel reden om dat nu te veranderen. Rangers heeft de Europa League-finale gespeeld en zij hebben de kwaliteit behouden in hun team. Daarom ben ik niet van mening veranderd.”

Waar Rangers afgelopen weekend gewoon aan de bak moest en punten morste tegen Hibernian, daar genoot PSV de luxe van een vrij weekend. Met het oog op het grote belang van de wedstrijd had de KNVB het geplande duel met FC Volendam verschoven naar volgende week. „Het is goed dat we een weekend rust hebben gehad. Ik waardeer het dat de competitie ons die kans heeft gegeven. Het gaat ons zeker helpen”, vond verdediger André Ramalho.

Van Nistelrooy gaf aan de extra tijd goed te hebben benut. „We hebben de spelers na de uitwedstrijd tegen Rangers genoeg rust kunnen geven voor hun herstel en we hadden de tijd om heel gericht te trainen. De wedstrijd op Ibrox heeft ons heel veel informatie gegeven. Dingen die goed gingen, maar ook zaken die minder gingen. Daarmee zijn we op de trainingen aan de slag gegaan en ik verwacht dat we daar ons voordeel mee doen. Dit is een echte kraker, een wedstrijd waarin heel veel op het spel staat. In de Champions League spelen is een droom voor iedereen. Voor de club, voor de spelers.”
Gio pakt Morelos hard aan
Giovanni van Bronckhorst

EINDHOVEN Rangers FC heeft geen vlekkeloze aanloop beleefd naar de return in de play-off van de Champions League tegen PSV. Trainer Giovanni van Bronckhorst heeft Alfredo Morelos uit de wedstrijdselectie gegooid vanwege problemen met zijn fitheid en houding. „Ik moet spelers meenemen die klaar zijn om te spelen, dus heb ik hem niet geselecteerd. Als mens was het een moeilijke beslissing, maar als manager gemakkelijk. Het was de beste beslissing om deze ploeg mee te nemen.”

De Colombiaan geniet een grote reputatie in Schotland en heeft 114 keer gescoord in 228 wedstrijden voor de Schotse club. Dit seizoen kwam Morelos pas viermaal in actie als invaller en trof hij slechts eenmaal doel. Afgelopen weekend tegen Hibernian (2-2) incasseerde Morelos de rode kaart. „We weten wat voor speler Alfredo is en wat zijn kwaliteiten zijn. Hij is een heel goede aanvaller. We hebben hem hoog zitten, maar focussen ons op onszelf”, reageerde PSV-trainer Ruud van Nistelrooy.
De T.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10394
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: PSV

Bericht door mattie » wo aug 24, 2022 7:11 pm

Wat een kut angsthazen daar in 040..gvd.. come on Rangers...
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: PSV

Bericht door Gaizka1985 » wo aug 24, 2022 7:18 pm

mattie schreef:
wo aug 24, 2022 7:11 pm
Wat een kut angsthazen daar in 040..gvd.. come on Rangers...
Mooi potje, ik ben stiekem ook voor de Rangers!

Plaats reactie