PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Mano
Berichten: 15118
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » zo nov 28, 2021 6:59 pm

Zo! Niet verwacht. Heerenveen leek ook brandhout, eerste 10min


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: PSV

Bericht door Zuidema » zo nov 28, 2021 7:34 pm

Mano schreef:
zo nov 28, 2021 6:59 pm
Zo! Niet verwacht. Heerenveen leek ook brandhout, eerste 10min
Brandhout? In de veengebieden daar is verbrande turf gebruikelijker volgens mij. :666.gif:

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » ma nov 29, 2021 10:16 am


Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: PSV

Bericht door Trab » ma nov 29, 2021 11:27 am

Weer huilie huilie voor Rikie. Die had het in de aanloop naar de wedstrijd nog over dat er een TEAM aan het ontstaan was bij PSV


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » ma nov 29, 2021 12:18 pm

Trab schreef:
ma nov 29, 2021 11:27 am
Weer huilie huilie voor Rikie. Die had het in de aanloop naar de wedstrijd nog over dat er een TEAM aan het ontstaan was bij PSV Afbeelding
Voor het gevoel zegt ie zo'n 76 keer "ja" in die paar minuten. :biggrin.gif:

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » ma nov 29, 2021 1:36 pm

wimpey schreef:
ma nov 29, 2021 12:18 pm
Trab schreef:
ma nov 29, 2021 11:27 am
Weer huilie huilie voor Rikie. Die had het in de aanloop naar de wedstrijd nog over dat er een TEAM aan het ontstaan was bij PSV Afbeelding
Voor het gevoel zegt ie zo'n 76 keer "ja" in die paar minuten. :biggrin.gif:
Ja, daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben ja. :excited.gif:

Bestaat er op AT al een officiele fanclub voor d'n Rik trouwens?
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV

Bericht door peter » ma nov 29, 2021 7:10 pm

Misschien moeten we een apart topic voor de Ja-zegger en Ja-knikker uit Eindhoven. :smallgrin.gif:

Ze hebben aan Drommel wel een topkeeper he.

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: PSV

Bericht door columbus » ma nov 29, 2021 7:35 pm

Die 1-1, die was toch wel te vangen. Zo hard was het niet dacht ik

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40614
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » ma nov 29, 2021 7:42 pm

Hij twijfelde. Is onzeker. Dan krijg je dit soort vreemde halfslachtige ingrepen.

Natuurlijk is dit pas zijn eerste seizoen bij PSV maar ik heb niet de indruk dat ze met hem hun vaste keeper voor de lange termijn hebben gevonden. Zou me echt verbazen als hij onomstreden gaat worden. Niet compleet genoeg en dat gebrek aan vertrouwen is echt heel erg onhandig voor een keeper. Werkt ook door op je verdediging en het is lastig om dat om te draaien.
Nil volentibus arduum

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: PSV

Bericht door Frank » ma nov 29, 2021 10:56 pm

De heren voorin moeten eens naar zichzelf kijken.

Dit overkomt PSV veel te vaak de laatste jaren, vroeg scoren en daarna veel te makkelijk met kansen omgaan en het niet afmaken.

Een foutje achterin (of het nu door Drommel komt of door een van de verdedigers) en je hebt puntverlies.

Denk als ik even zou zoeken dat ik minste 15 wedstrijden van de afgelopen jaren kan vinden waarin dit gebeurt.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » ma nov 29, 2021 11:01 pm

Marillion schreef:
ma nov 29, 2021 7:42 pm
Hij twijfelde. Is onzeker. Dan krijg je dit soort vreemde halfslachtige ingrepen.

Natuurlijk is dit pas zijn eerste seizoen bij PSV maar ik heb niet de indruk dat ze met hem hun vaste keeper voor de lange termijn hebben gevonden. Zou me echt verbazen als hij onomstreden gaat worden. Niet compleet genoeg en dat gebrek aan vertrouwen is echt heel erg onhandig voor een keeper. Werkt ook door op je verdediging en het is lastig om dat om te draaien.
Het ding met Drommel is dat hij pas vrij laat is gaan keepen, dus ergens snap ik dat ze misschien gegokt hebben op een bepaalde progressie die misschien nog zal komen. Was ook een beetje zo bij Dumfries, die zat pas heel laat in het profvoetbal, soms kunnen dat soort spelers wel interessant zijn.

Maar de vraag is wel hoe goed Drommel over de hele is. Laat af en toe wel goede momenten zien en af en toe heeft hij kleine blunders. Al met al nog niet stabiel genoeg. Nu heeft PSV trouwens al jaren lang geen gelukkige hand in keepers meer; sinds Gomes stonden daar Waterman, Tyton, Issakson, Zoet, Mvogo. Zoet heeft anderhalf seizoen leuk gekeept maar zit niet voor niets bij Spezia. Drommel past wel in het rijtje van Mvogo, Zoet, Issakson als in de zin dat het over de hele geen bijzondere puntenpakker is.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Wouter
Berichten: 18627
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: PSV

Bericht door Wouter » ma nov 29, 2021 11:02 pm

Ze moeten Schubert kopen.

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » di nov 30, 2021 7:09 am

columbus schreef:
ma nov 29, 2021 7:35 pm
Die 1-1, die was toch wel te vangen. Zo hard was het niet dacht ik
Lullig dat dat Drommel wordt aangerekend. Die Ramalho wilde z'n coupe sparen?

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: PSV

Bericht door columbus » di nov 30, 2021 9:43 am

Zeker, er ging veel meer mis bij die goal maar waarom stompt Drommel de bal? Vangen en er was niets aan de hand geweest

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » di nov 30, 2021 11:34 am

Gewoon een keepers-blunder, niks meer niks minder.Ziet de bal goed aankomen, niet onder druk, kan de bal gewoon pakken/vangen.

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: PSV

Bericht door columbus » di nov 30, 2021 11:38 am

Ja zo zag ik het eerlijk gezegd ook

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » di nov 30, 2021 12:29 pm

999 schreef:
di nov 30, 2021 11:34 am
Gewoon een keepers-blunder, niks meer niks minder.Ziet de bal goed aankomen, niet onder druk, kan de bal gewoon pakken/vangen.
Hm, zeker weten? Mij lijkt dat die gast er op rekent dat die Ramalho de bal wegkopt. Zoals je van een verdediger normaal zou verwachten. Ik vond het gek dat ie z'n kop introk en het probleem verlegde. Anyway, we klagen er maar liever niet over he. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » di nov 30, 2021 12:50 pm

wimpey schreef:
di nov 30, 2021 12:29 pm
999 schreef:
di nov 30, 2021 11:34 am
Gewoon een keepers-blunder, niks meer niks minder.Ziet de bal goed aankomen, niet onder druk, kan de bal gewoon pakken/vangen.
Hm, zeker weten? Mij lijkt dat die gast er op rekent dat die Ramalho de bal wegkopt. Zoals je van een verdediger normaal zou verwachten. Ik vond het gek dat ie z'n kop introk en het probleem verlegde. Anyway, we klagen er maar liever niet over he. :smallgrin.gif:
Komop Wimpey, dit is toch geen bijzondere voorzet, de bal is niet in de drukte en ziet de bal mijlenver al aankomen.Kijk eens hoeveel tijd hij heeft.Ik heb ook niet het idee dat hij verast wordt door die bal. Psv heeft een grote fout gemaakt door Unnerstall te laten gaan.Die is gewoon 2x beter dan Drommel.Natuurlijk Rammalho mag ook best genoemd worden bij deze goal, maar dan nog.

Dit zei ie

"Ik had de bal moeten klemmen of beter naar buiten moeten drukken. In eerste instantie dacht ik dat André (Ramalho, red.) de bal weg kon koppen. Ik weet dat het niet goed is en dat ik daar beter mee om kan gaan", was Drommel zelfkritisch voor de camera van ESPN.
Dat dacht ik is natuurlijk zowiezo een fout ...

Maar je hebt gelijk, mag ie gerust nog een keer of 6 doen dit seizoen ... :smallgrin.gif:

Yopii
Berichten: 17871
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » di nov 30, 2021 1:38 pm

Wel komisch dat sommige trainers een blinde vlek hebben voor keepers. Veldspelers kunnen ze prima beoordelen, maar onder de lat zetten ze een drollenvanger neer.

Cruijff met Menzo (die overigens wel kwaliteiten had in de opbouw), LVG die Neuer niet hoefde en de voorkeur gaf aan... wie ook alweer, en nu Schmidt, die na Mvogo opnieuw een keeper haalt die er weinig van kan, daarentegen een betere laat gaan... Niet dat Schmidt van het niveau van Cruijff of Van Gaal is, maar jullie begrijpen wat ik bedoel.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » di nov 30, 2021 6:59 pm

Yopii schreef:
di nov 30, 2021 1:38 pm
Wel komisch dat sommige trainers een blinde vlek hebben voor keepers. Veldspelers kunnen ze prima beoordelen, maar onder de lat zetten ze een drollenvanger neer.

Cruijff met Menzo (die overigens wel kwaliteiten had in de opbouw), LVG die Neuer niet hoefde en de voorkeur gaf aan... wie ook alweer, en nu Schmidt, die na Mvogo opnieuw een keeper haalt die er weinig van kan, daarentegen een betere laat gaan... Niet dat Schmidt van het niveau van Cruijff of Van Gaal is, maar jullie begrijpen wat ik bedoel.
Kraft. THOMAS KRAFT. Die nu bij Hertha niet super veel speelde en dit seizoen met pensioen ging. :blush.gif:

Schmidt is wel nivau Van Gaal natuurlijk, dat maak ik al mijn PSV vrienden wijs. Hij moet wel verlengen he. :ajaxscarf.gif:
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: PSV

Bericht door GangstaRiB » di nov 30, 2021 10:17 pm

Hans jorg Butt had ie toch bij Bayern? Ambtenaar met handschoenen.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » wo dec 01, 2021 8:40 am

GangstaRiB schreef:
di nov 30, 2021 10:17 pm
Hans jorg Butt had ie toch bij Bayern? Ambtenaar met handschoenen.
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/1 ... en-bayern/
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Yopii
Berichten: 17871
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » wo dec 01, 2021 12:38 pm

Wat een discussie, achteraf gezien. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40614
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » wo dec 01, 2021 5:11 pm

Het mooie is dat ik er vrij zeker van ben dat hij dit standpunt vandaag de dag opnieuw zou verdedigen.

Gedoe met keepers is inderdaad wel iets bijzonders. Het lijkt vaak een soort sluitpost op de begroting van een elftal. Terwijl een goede keeper goud waard is. Je ziet ook vaak dat trainers maar blijven vasthouden aan een verkeerde keuze. Zoals Cruijff met die malle Busquets bijvoorbeeld.

PSV was beter afgeweest met Unnerstall denk ik inderdaad. Z'n inspeelpass is misschien iets minder maar hij stopt gewoon wat 'ie moet stoppen.
Nil volentibus arduum

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » wo dec 01, 2021 7:36 pm

Marillion schreef:
wo dec 01, 2021 5:11 pm
Het mooie is dat ik er vrij zeker van ben dat hij dit standpunt vandaag de dag opnieuw zou verdedigen.

Gedoe met keepers is inderdaad wel iets bijzonders. Het lijkt vaak een soort sluitpost op de begroting van een elftal. Terwijl een goede keeper goud waard is. Je ziet ook vaak dat trainers maar blijven vasthouden aan een verkeerde keuze. Zoals Cruijff met die malle Busquets bijvoorbeeld.

PSV was beter afgeweest met Unnerstall denk ik inderdaad. Z'n inspeelpass is misschien iets minder maar hij stopt gewoon wat 'ie moet stoppen.
Tja bij PSV wordt nu eenmaal het Schmidt evenagelie gepredikt, dan kan je geen Unnerstall hebben natuurlijk. :1evil.gif:
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Plaats reactie