PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Nou, Malen had 3 goede schietkansen. Geen enkele tussen de palen. Ze speelden allemaal voor Ajax dit weekend.mattie schreef:Eindelijk Eindelijk geen Scheids mee...Geen VAR mee etc etc en op de 2-1 na geen enkel 100% kans ofzo..

Ik vond dat edsv goed weg kwam qua gele kaarten. Dumfries heeft wel 10 overtredingen gemaakt.
Hendrix en Pereiro wederom erg matig. Hendrix laat Jörgensen uit z'n rug ontsnappen bij de 1-0 en Pereiro deed eigenlijk niet mee. Hopelijk laat Bommel die Guti nog effe wennen aan het Eindhovense hogeschoolvoetbal, want die jongen is m.i. beter dan genoemd tweetal.
Verdiende winst o.b.v. eerste helft voor F. Bij edsv viel toen het gros qua handelingssnelheid door de mand, waardoor F in de duels kon komen die ze wonnen. Berghuis, Jörgensen en Vilhena zijn goede spelers, voor de rest is het m.i. armoe troef, hoewel Van Beek me positief verraste vandaag.
Laatst gewijzigd door wimpey op zo dec 02, 2018 4:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Die Pereiro blijft een hele vreemde speler. Hij kan echt wel iets maar het is vaak zo flegmatiek. Soms schiet hij een prachtig doelpunt binnen en dan zie je 'm drie weken weer totaal niet. Is toch een mentaal dingetje lijkt me. Maar dat is ook een kwaliteit.
Prima speeldag zo. Ik had al goede hoop maar het moet nog wel even gebeuren. Echt lekker dat we ze weer binnen bereik hebben. Nu zelf zien foutloos te blijven. Dan gaan we met een goed gevoel de winterstop in.
Prima speeldag zo. Ik had al goede hoop maar het moet nog wel even gebeuren. Echt lekker dat we ze weer binnen bereik hebben. Nu zelf zien foutloos te blijven. Dan gaan we met een goed gevoel de winterstop in.
Nil volentibus arduum
Die Beek heb ik inderdaad heel lang geen goede pot zien spelen, maar die was vandaag 1 van de uitblinkers.
PSV is niet zo goed. Dat hebben we al in Europa gezien, waar ze tegen ploegen die er dit seizoen niks van bakken geen vuist hebben in te brengen. Zwakke verdediging. 2 gehypte vleugelspelers. Hendrix en Pereiro kunnen er niet veel van. Bergwijn is eigenlijk de enige speler die ik graag bij ons zou willen zien.
PSV is niet zo goed. Dat hebben we al in Europa gezien, waar ze tegen ploegen die er dit seizoen niks van bakken geen vuist hebben in te brengen. Zwakke verdediging. 2 gehypte vleugelspelers. Hendrix en Pereiro kunnen er niet veel van. Bergwijn is eigenlijk de enige speler die ik graag bij ons zou willen zien.
-
God wat kan die lothar zeiken zeg. Jezus. PSV heeft een redelijk middenveld niet meer dan dat. Daar lag voor Feyenoord de winst. Zet Pereiro onder druk en er blijft niks van over.
Whitey on the moon.
-
Ze hebben geen vuist in te brengen? Ik vind ‘m heftig, Alex!Alexander schreef:PSV is niet zo goed. Dat hebben we al in Europa gezien, waar ze tegen ploegen die er dit seizoen niks van bakken geen vuist hebben in te brengen.
Beetje kinderachtig van de man om F. niet de credits te geven voor hun spel in de 1e helft. F. legde goede aanvallen op de mat en had het middenveld inderdaad volledig in handen.GangstaRiB schreef:God wat kan die lothar zeiken zeg. Jezus. PSV heeft een redelijk middenveld niet meer dan dat. Daar lag voor Feyenoord de winst. Zet Pereiro onder druk en er blijft niks van over.
Na rust werd het met de wissels bij edsv beter, maar ik het niet het gevoel dat er iemand anders dan Bergwijn zou scoren. Die jongen is erg goed, maar gelukkig miste hij z'n tweede 1 op 1 met Bijlo. Hij wierp zich gisteren als leider op, daar waar De Jong en Lozano faalden.
Hopelijk houdt Van Bommel stug vast aan Hendrix en Pereiro. Geen slechte spelers, maar Gutierrez en Malen lijken momenteel beter.
-
Eeuwig zonde van Malen en Bergwijn. Hadden bij ons kunnen (MOETEN) spelen. Verder vooral een sneue reactie van Luuk en Lothar, maar dat zijn natuurlijk ook 2 huilies. Dus iedereen wist dat dit ging komen bij een verliespartij.
Nu hopen dat er meer puntverlies volgt zodat de mythe Lothar in de kast kan, zodra hij zijn ware gezicht gaat laten zien. Enorm slechte verliezer.
Nu hopen dat er meer puntverlies volgt zodat de mythe Lothar in de kast kan, zodra hij zijn ware gezicht gaat laten zien. Enorm slechte verliezer.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Hij heeft wel veel potentie vind ik. Ik gun het hem alleen niet echt.
Bergwijn is wel echt goed. Een stuk beter dan Neres in mijn ogen. Van hem vind ik het wel erg jammer dat ie nu daar speelt.

Bergwijn is wel echt goed. Een stuk beter dan Neres in mijn ogen. Van hem vind ik het wel erg jammer dat ie nu daar speelt.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -