Moderator: mods
Je kent hem persoonlijk?Ramona schreef:Dat is schrikken. Wim is een fijne en warme man. Beterschap!
Na ja kennen; heb hem een aantal keer ontmoet in de Goffert vanuit toenmalige functie bij vrijwilligerscommissie voetbalclub zoon toen en ik zocht samenwerking met NEC. Hij nam alle tijd daarvoor...Mr. Ajax schreef:Je kent hem persoonlijk?Ramona schreef:Dat is schrikken. Wim is een fijne en warme man. Beterschap!
Rotnieuws inderdaad. Ik vind het ergens merkwaardig dat die wedstrijd alsnog werd uitgespeeld.
Zet Pereiro bij Ajax en hij vlamt gewoon.Marillion schreef:Ik moet wel lachen om de berichtgeving. Als je zó benadrukt dat de transfer echt volledig uit eigen middelen zal worden betaald dan ga je er toch iets van denken.
Of die jongen er iets van kan? Geen flauw idee uiteraard. Ik kan er allerlei gedachten op los laten. Als hij zo goed is, waarom gaat hij dan niet naar een grotere club? Maar de praktijk laat met spelers als Lozano bij PSV en Neres bij ons zien dat er toch wel degelijk nog wel kwaliteit naar de Eredivisie te halen is.
Die Pereiro is een vreemde speler. Af en toe laat hij iets zien dat je echt denkt dat die jongen geweldig kan voetballen. Maar het is wel heel spaarzaam en je ziet 'm te lang ook helemaal niet. Per saldo valt hij dan toch gewoon tegen.
Lionel schreef:Zet Pereiro bij Ajax en hij vlamt gewoon.Marillion schreef:Ik moet wel lachen om de berichtgeving. Als je zó benadrukt dat de transfer echt volledig uit eigen middelen zal worden betaald dan ga je er toch iets van denken.
Of die jongen er iets van kan? Geen flauw idee uiteraard. Ik kan er allerlei gedachten op los laten. Als hij zo goed is, waarom gaat hij dan niet naar een grotere club? Maar de praktijk laat met spelers als Lozano bij PSV en Neres bij ons zien dat er toch wel degelijk nog wel kwaliteit naar de Eredivisie te halen is.
Die Pereiro is een vreemde speler. Af en toe laat hij iets zien dat je echt denkt dat die jongen geweldig kan voetballen. Maar het is wel heel spaarzaam en je ziet 'm te lang ook helemaal niet. Per saldo valt hij dan toch gewoon tegen.
Een voetbal club runnen, is ondernemen. Risico's nemen door investeringen te doen. Die investeringen kunnen succesvol zijn en leiden tot sportief en financieel succes, of tegenvallen en dan zal een club een pas op de plaats moeten maken. Zo werkt het nu eenmaal in het voetbal. Met alleen maar jeugdspelers redt zelfs de meest kapitaalkrachtige club met de beste jeugdopleiding ter wereld het niet. Ik ben blij dat psv heeft durven te investeren in Lozano, een verrijking van de Eredivisie en mede de reden waarom ze bovenaan staan.Yopii schreef: PSV lijkt te hebben gekozen voor een andere koers. Geld verdienen door speculatie op de transfermarkt, nu de CL moeilijker bereikbaar is. Op de een of andere manier moeten ze toch niet gat met Ajax dichten (vinden ze).
Maar het schiet natuurlijk nog steeds niet op als je aanvallers blijft kopen. Je kunt ze niet allemaal opstellen.Yopii schreef:Aanvallers leveren meer op bij doorverkoop.
Sanchez is de uitzondering. De meeste verdedigers uit Nederland vertrekken naar het buitenland voor minder dan tien miljoen. Trek daar de eerdere transfersom vanaf en het schiet niet op, als je een gat in de begroting te dichten hebt.